تخت خواب بادی دو نفره با بالش و پمپ برقی بست وی

bestway 67696

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره با بالش و پمپ برقی بست وی از تخت خواب های بادی راحتی بسیار عالی برای استفاده در طول شبانه روز می باشد که می توانید با خرید تخت خواب بادی در هر لحظه و درکمترین زمان آن را به وسیله پمپ بادی که دارد ، راه اندازی کرده و استفاده کنید . این تخت بادی دو نمونه یک نفره و دو نفره دارد که فروشگاه اینتکس هر دو آن ها را موجود کرده است و می توان گفت که تخت خواب بادی دو نفره با بالش و پمپ برقی بست وی ، از جدید ترین تولیدات برند بست وی می باشد که شما خریداران محترم می توانید آن را تهیه کنید . تخت بادی که در رابطه با آن صحبت می کنیم ، به دلیل اینکه عرض 152 سانتی متری دارد ، نسبت به مدل یک نفره عریض بوده و می تواند دو نفر را بر روی خود نگهداری کند . البته نه تنها فضای کافی ، بلکه تخت خواب بادی دو نفره با بالش و پمپ باد برقی بست وی به خوبی می تواند تا 257 کیلوگرم را تحمل کند که کاملا برای یک تخت ایده آل است . پمپ موجود در بدنه تخت بادی برقی بوده و قدرت بالایی دارد ، همچنین این تخت دارای بالش بادی سرخود است .

  • طول : 203 سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 42 سانتی متر
  • تحمل وزن : 257 کیلوگرم
  • جنس رویه : پی وی سی جیر
  • جنس دیواره : پی وی سی طرح چرم
  • جنس کف : پی وی سی طرح چرم دولایه
  • نوع پمپ باد : سرخود برقی 220 ولتی
  • وزن : 10 کیلوگرم
  • کد محصول : bestway 67696

نقد و بررسی اینتکس تهران

تخت خواب بادی دو نفره با بالش و پمپ برقی بست وی یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین تخت خواب های بادی برند بست وی می باشد که سالیان سال توانسته است عنوان پرفروش ترین تخت بادی این برند را عهده دار باشد . تخت بادی فوق دارای ساختاری استاندارد می باشد و با توجه به ابعادی که دارد به خوبی می تواند فضا را برای استفاده دو نفر بزرگسال فراهم کند . تختخواب های بادی بهترین انتخاب برای خانه هایی می باشند که با کمبود فضا رو به رو هستند زیرا پس از استفاده از آن ها به راحتی می تواند تخت خواب را جمع کرده و درون ساک مخصوص قرار دهید و به کمد دیواری انتقال دهید ، ویژگی که هیچکدام از تخت خواب های سنتی ندارند .

خرید تخت بادی با توجه به مزایا و معایبی که دارد می تواند انتخابی شخصی باشد و هر فردی بسته به نیازهایی که دارد می تواند این انتخاب را داشته باشد ، اگر شما هم قصد خرید این محصولات پرکاربرد را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از پرفروش ترین و البته پرکاربردترین و با کیفیت ترین تخت خواب های برند بست وی را به شما معرفی کنیم . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ، تخت بادی فوق دارای رویه ای مواج می باشد که به خوبی به گردش هوای میان بدن و سطح تخت منجر می شود در این صورت از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . این ضد تعریق بودن رویه این محصول باعث می شود تا به راحتی بتوانید از آن در انواع شرایط محیطی و آب و هوایی استفاده کنید .

همچنین در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک بالشت بادی سرخود تعبیه شده است که در هنگام راه اندازی تخت خواب ، به وجود می آید و شما را از به همراه داشتن بالشت اضافی بی نیاز می کند . یکی از مهمترین ویژگی هایی که این محصول دارد ، قابلیت استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها به دلیل ابعاد کوچکی که در هنگام جمع شدن دارد می باشد . علاوه بر آن ضد تعریق بودن رویه این محصول باعث می شود تا به راحتی بتوانید در فضای باز از آن استفاده کنید و خوابی راحت داشته باشید . به همراه این محصول یک عدد ساک حمل دسته دار مخصوص بست وی نیز برای شما ارسال می شود که در جا به جایی هر چه راحت تر تخت خواب بادی در مسافرت ها به شما کمک می کند .

وزن این محصول با توجه به ظرفیت دو نفره  و ابعاد بزرگی که دارد کمی زیاد تر از تخت خواب های یک نفره و بالغ بر 10 کیلو گرم می باشد که استاندارد است . برند بست وی در بخش رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی یا همان وینیل مخمل جیر استفاده کرده است که رابطه بسیار خوبی با پوست بدن انسان دارد و در هنگام کشیده شدن پوست بر روی سطح تخت نیز هیچ گونه خراشی بر روی بدن اجاد نخواهد شد . همچنین این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال استفاده کنید .

در بخش کف این تخت خواب بست وی از پی وی سی چرمی استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین دو لایه بودن متریال زیرین این تخت ، کمک شایانی به بالا بردن قابلیت تحمل وزن آن کرده است . تحمل وزن این تخت خواب بادی به صورت استاندارد 257 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن دو نفر بزرگسال ایده آل است . برای راه اندازی هر چه راحت تر و البته سریع تر این محصول از پمپ باد برقی سرخود با قابلیت اتصال به برق 220 ولت استفاده شده است که محصول را در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه ای باد و آماده استفاده می کند . خرید این تخت بادی بست وی را با ارزان ترین قیمت همین حالا می توانید از نمایندگی اینتکس تهران انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...