تخت بادی بالش دار جدید بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی بالش دار جدید بست وی ، محصول جدید شرکت بست وی فروش تخت های بادی با قیمت ارزان در سایت آنلاین فروش محصولات بادی

تخت بادی بالش دار جدید بست وی دارای رویه ی مواج است که داشتن یک لایه ی جیر مخملی نرم  ، راحت و ضد تعریق است که برای شما خوابی راحت به ارمغان می آورد . این محصول شرکت بست وی دارای بالش بادی سرخود است که به صورت خودکار با باد کردن تخت بادی ، باد میشود و قابل استفاده است . این محصول دارای پمپ باد 220 ولت سرخود میباشد که محصول را در کمتر دقیقه باد و درهمان مدت زمان آن را باد میکند و این محصول برای استراحت های طولانی مدت و استفاده در مسافرت ، ویلا و ..  طراحی شده است و حتی این محصول را میتوان در منزل هم استفاده کرد .

بدنه ی این محصول دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است که در هنگام جمع کردن به کوچکترین ابعاد تبدیل میشود . بدنه ی تخت از جنس PVC با لایه مخمل میباشد . این محصول هم همانند دیگر محصولات دارای ساک حمل ، برای حمل آسان میباشد . این محصول فوق العاده و جدید شرکت بست وی در فروشگاه در کمترین زمان به دست شما در سراسر کشور میرسد و دارای 48 ساعت مهلت تست برای محصولات بادی است . این محصول را شما می توانید از تنها نمایندگی intex در ایران خریداری نمایید . 

برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال تخت بادی با رنگ روشن هستند ، این مدل می تواند مدل دلخواه آن ها باشد . به منظور اینکه برای ساخت محصول از رنگ آبی بسیار روشن استفاده شده است که این تخت را به یک تخت فانتزی تبدیل کرده است تا با قرار دادن آن در اتاق خواب خود ، جلوه زیباتری به محیط خواهید بخشید . نکته دیگری که مطرح است ، این موضوع می باشد که این رنگ یک رنگ آرامش بخش است و می تواند حس خوبی به شمایی که از آن استفاده می کنید ، بدهد . یک تفاوت بارز و قابل توجه در این تخت بادی ارتفاع نسبتا کمتر آن در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی می باشد . 

لذا اگر دوست دار تخت خواب هایی هستید که ارتفاع کمی داشته باشد و تا حدودی شبیه به تشک های بادی باشد ، تخت بادی بالش دار جدید بست وی یک تخت ایده آل برای شما خواهد بود . البته که این تخت خواب بادی به دلیل داشتن پمپ باد متمایز از تشک های بادی شده است . در ضمن نقطه قوت دیگر تخت بادی بالش دار جدید بست وی قابلیت تحمل وزن 275 کیلوگرمی محصول می باشد که دلایل آن پیش تر اشاره شد و الیاف های موجود در ساخت این تخت باعث چنین دوام بالایی شده است تا هر دو فرد حتی اگر سنگین وزن باشند ، باز هم بتوانند از این تخت خواب بادی استفاده کنند . 

تخت بادی بالش دار جدید بست وی با طراحی خوشرنگ و زیبا تولید شده است که با توجه به ویژگی های ساختاری بسیار خوبی که دارد به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی برند بست وی و فروشگاه اینتکس تهران تبدیل شده است که با توجه به علاقه مندی بسیاری از شما به استفاده از این محصولات و عدم آشنایی شما با آن و ویژگی های آن ها ، قصد داریم تا در این بخش در قالب یک مطلب ، به نقد و بررسی کامل تخت بادی بالش دار جدید بست وی پرداخته و شما را با خصوصیات و ویژگی های دیگر تخت بادی آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

برخلاف بسیاری از تخت های بادی طراحی شده و موجود در بازار ، این محصول در رنگبندی متفاوتی طراحی شده است که تصویر محصول را نیز در بالا مشاهده می کنید . این تخت بادی دارای رویه ای به رنگ فیروزه ای و دیواره های کرمی رنگ می باشد که جذابیت تخت بادی را افزایش داده است ، به گونه ای که حتی برای زیبایی تخت ، نیازی به ملحفه یا پتو نخواهید داشت . تخت بادی بالش دار جدید بست وی با توجه به ابعاد بزرگ و عریضی که دارد ، مناسب برای استفاده دو نفر می باشد که به خوبی نیز می تواند وزن دو نفر را تحمل کند .

زیرا آستانه تحمل وزن تخت بادی بالش دار 257 کیلوگرم می باشد که حتی وزن بیشتر از دو نفر انسان بالغ را می تواند به خوبی تحمل کند . از دلایل کیفیت بسیار خوب این محصول می توان به برند بسیار خوب تولید کننده محصول ، استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک به همراه طراحی عالی از سوی طراحان می باشد که بهترین شکل بر روی تخت بادی بالش دار جدید بست وی اجرا شده است . این محصول ویژگی های بسیار خوب دیگری نیز دارد که در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت .

از ویژگی های بسیار خوبی که شاید به آن توجه نکرده باشید ، داشتن رویه مواج ، وجود بالش بادی سرخود و همچنین دارا بودن بالش بادی اشاره کرد که به ترتیب داشتن رویه مواج سبب حالت پذیری بیشتر تخت بادی بالش دار جدید بست وی شده و آن را کاملا نرم و طبی کرده است ، چرا که برجستگی ها و فرو رفتگی های ایجاد شده در بدنه می تواند به خوبی فرم بدن را به خود بگیرد . همچنین وجود بالش بادی سرخود می تواند شما را از داشتن یک بالش بادی دیگر بی نیاز است ، البته استفاده از بالش های دیگر نیز کاملا اختیاری است . 

و اما این تخت خواب بادی دارای یک پمپ باد برقی 220 ولتی بر روی بدنه خود می باشد که می توانید با وصل کردن آن به برق شهری ، به سادگی محصول را در کمترین زمان راه اندازی کرده و در صورت نیاز نیز ، باد تخت را تخلیه کنید تا فضایی توسط آن اشغال نشود . حجم کم و وزن سبک آن نیز جابجایی و حمل محصول را نیز بسیار ساده و آسان کرده است . بنابراین دیگر نیازی نیست که شما پمپ های باد دستی و یا برقی مجزا را خریداری کنید . 

پمپ قرار داده شده در بدنه در محل مناسبی قرار داده شده است و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز تخت بادی را راه اندازی و یا باد آن را تخلیه کنید . کم باد شدن تخت بادی به مرور و در طی ساعت ها استفاده امری طبیعی بوده و نیاز است تا به صورت مختصر باد تخت بادی را شارژ کنید و دوباره از آن استفاده کنید . البته این اتفاق در طی یک روز و یا بیشتر اتفاق می افتد و چه بسا شما متوجه این اتفاق نخواهید شد .

از سوی دیگر رویه محصول نیز دارای یک لایه دیگری از جنس جیر می باشد که علاوه بر ضخامت بیشتری که به بدنه بخشیده است ، سبب زیبا تر شدن سطح تخت بادی و لطافت خاص آن شده است ، به همین دلیل در برخورد با سطح تخت حس خوشایندی را خواهید داشت . از سوی دیگر این لایه می تواند از تعریق بدن جلوگیری کند .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد جدید و قوی
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...