تخت بادی بالش دار دو نفره bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
2,975,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تخت های بادی یک نفره و تخت های بادی دونفره شرکت بست وی ، تنها نمایندگی محصولات بادی

تخت بادی بالش دار دو نفره بست وی از سری محصولات جدید شرکت بست وی با طراحی جدید به صورت حبابی و مواج باعث پوشش تمام اعضای بدن در زمان خواب و استراحت میشود . این تخت بادی مناسب برای سنین بزرگسال است و میتوان ان را در خانه استفاده نمود و دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است که به سهولت جمع شدن محصول کمک میکند. در صورت اسیب دیدن این محصول به راحتی با استفاده از بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس تعمیر میشود و امکان استفاده ی مجدد از ان فراهم میشود. این محصول دارای پمپ 110 ولت است و در مدت 3 دقیقه باد میشود و همچنین بعد از استفاده میتوان باد ان را خالی کرد و در یک ساک دستی ان را به  راحتی حمل نمود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی بالش دار دو نفره bestway

بعضی افراد قصد دارند تا محصولی خریداری نمایند تا از آن به غیر از استفاده در منزل ، در مسافرت و کمپین ها نیز بتوانند استفاده کنند تا با پرداخت یک هزینه ، استفاده بالایی را از آن ببرند . پس اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید تا به شما تخت بادی بالش دار دو نفره bestway را معرفی می کنیم . در این مقاله قصد داریم تا با کمک متخصصانمان به بررسی این محصول پرداخته و مزایا و معایب آن را برای شما بیان کنیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و سطح بدنه ان به صورت مواجی شکل طراحی و ساخته شده است و به همین دلیل ضد تعرق می باشد به صورتی که در زمانی که از این تخت بادی استفاده می کنید ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . در این محصول از دو رنگ کرم و آبی استفاده شده که آن را بسیار زیبا و دلنشین کرده می کند . قابل ذکر می باشد که در قسمت بالایی این کالا به صورتی طراحی شده که ارتفاع نسبتا بیشتری را نسبت به سطح بدنه تخت داشته و به همین دلیل دارای بالش سرخود می باشد و می توانید به اسودگیاز آن استفاده کرده و لذت ببرید .

جنس بدنه

محصولاتی بادی به این دلیل که دارای اسکلت بندی و یا قسمتی خاص و محکمی نمی باشند ، باید در حین نرم و لذت بخش بودن ، بدنه ای مقاوم و با کیفیتی را داشته باشد تا در حین وارد شدن ضربه ، صدمه ای به آن وارد نشود . به همین دلیل کمپانی بست وی جنس بدنه این محصول را از pvc با رویه مخملی و در اطراف آن با طرح چرم طراحی و تولید کرده است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 33 سانتی متر ، تحمل وزن : 275 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 6.4 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به اسودگی می توانید آن را جمع آوری کرده و در درونساک حمل خود قرار داده تا در مسافرت و کمپین ها از آن استفاده نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

به همراه این تخت بادی یک پمپ برقی سرخود 110 ولت موجود بوده و برای راه اندازی آن می توانید به اسودگی پمپ را وارد برق کرده و تخت بادی را باد و برای استفاده راه اندازی نمایید . در خصوص نگهداری باید عنوان کرد که سعی کنید تا در مواقعی که از این محصول استفاده نمی کنید به طور مثال صبح ها ، این کالا را جمع کرده تا دچار آسیبی نشود ، همچنین به هیچ وجه نباید جمع وزن افرادی که از این تخت استفاده می کنند ، بیشتر از 275 کیلو گرم بشود و در آخر وسایلات تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا اسیبی به این محصول وارد نشود . برای تعمیر تخت بادی می توانید از برچسب های تعمیرات استفاده کرده و بر روی مکان آسیب دیده قرار داده و در صورت ترمیم نشدن محصول آسیب دیده می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت بادی بالش دار دو نفره bestway یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی محبوب و نامدار بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و بدنه آن به طور مواجی شکلی می باشد که ضد تعرق بوده و در زمان استفاده از آن ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . جنس بدنه این محصول از pvc با رویه مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد جدید و قوی
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره 110 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...