تخت بادی برزنتی دو نفره جدید اینتکس

intex 48482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
300,000
8,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی جدید دو نفره در مرکز فروش تخت خواب بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره ، فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی

تخت بادی جدید دو نفره از سری محصولات ویژه و نو ظهور شرکت بزرگ اینتکس می باشد که در عرصه تولید تشک های بادی تجارب بسیاری دارد ، این تشک بادی جدید نیز ویژگی های بسیاری دارد که هر توجه هر خریداری را به خود جلب می کند از آنجا که این تخت بادی برای استفاده دو نفره طراحی شده دارای ابعادی بزرگ و مناسب می باشد. طول این تخت بادی بزرگ 203 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد. این تخت بادی از پی وی سی با الیاف ساخته شده است و زیبایی خاصی را دارا می باشد. به همراه این تخت یک پمپ بادی برقی از نوع سرخود وجود دارد که استفاده از این تخت بادی جدید دو نفره  را آسان تر کرده است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

گاهی مورد بسیار مهمی که برای مشتریان مطرح است ، این موضوع می باشد که بتوانند بهترین و مقاوم ترین نوع تخت بادی را خریداری کنند . تخت خواب های بادی به طور کلی با توجه به طراحی و جنسی که دارند ، بسیار مقاوم و با کیفیت هستند ، ولی یک نکته در رابطه با این تخت بادی مطرح است و آن هم است که این تخت بادی برزنتی است و اگر بخواهید آن را با سایر تخت خواب ها مقایسه کنید ، باید گفت که این مورد بسیار ضخیم تر بوده و البته ضد آب نیز می باشد ، برای همین می تواند مورد مناسبی برای شمایی باشد که دوست دارید قوی ترین تخت بادی را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . البته بالش ها و ملحفه ای که بر روی تخت کشیده شده است ، بر روی محصول نمی باشد ولی شما می توانید خودتان آن را با سلیقه ای که دارید ، تهیه کنید . 

این تخت بادی از عرق کردن بدن شما در روز های گرم جلوگیری می کند و شما می توانید با خیالی راحت حتی در اواسط روز و ظهر ها بر روی آن بخوابید و احساس خوبی داشته باشید . برای اینکه شما در واقع بر روی برزنت نمی خوابید ، بلکه بدن شما در تماس با رویه جیر است که سطح این تخت بادی را به طور کامل پوشانده است ، این لایه مخصوصا برای همین موضوع استفاده شده است و حتی می تواند ظاهری زیبا را به تخت بادی ببخشد . این تخت نیز به مانند هر تخت بادی دیگری مجهز به یک پمپ باد برقی است که برای راه اندازی می توانید از آن کمک بگیرید . سایر بررسی های تخصصی تر ، در بخش نقد و بررسی آورده شده است .

تخت بادی جدید دو نفره محصولی جدید و بسیار با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای به شکل مستطیل بوده و از جذابیت بالایی در زیبایی برخوردار می باشد. این محصول توانسته است تا به یکی از پرفروش ترین تخت بادی های موجود در بازار تبدیل شود. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این تخت بادی بپردازیم.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی : این تخت بادی همانند سایر محصولات اینتکس دارای ابعادی بوده که مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و نسبت به تخت خواب های ثابت، فضای بسیار کمتری را درون منزل اشغال می کند که به راحتی می توان از آن درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 9.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سک تر از تخت خواب های ثابت است و می توان به وسیله ساک حملی که دارد آن را راحت جا به جا نمود.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی : از مهمترین نکاتی می باشد که هنگام خرید یک تخت خواب بادی باید به ان توجه بسیاری شود. تخت بادی باید دارای بدنه ای مقاوم و با دوام باشد و همینطور مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است از مرغوب ترین مواد اولیه باشد. این تخت بادی دارای سطحی از جنس وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب شده است تا سطح این تخت علاوه بر نرم تر شدن از سر خوردن بالش نیز جو گیری کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم و بخش کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و به راحتی دچار پارگی نمی شود. این تخت بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای افراد بیمار باشد که پزشکان نیز این گونه تخت ها را به بیماران خود توصیه می کنند.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این محصول به پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی این محصول به صورت متصل به بدنه موجود می باشد که با وجود این پمپ دیگر نیازی به هزینه کردن اضافی بابت تهیه پمپ نمی باشد. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج می کنید و آن رو روی سطح کاملا صافی پهن کرده و پمپ را به برق متصل می کنید. پمپ را روشن کرده و منتظر می مانید تا تخت به اندازی کافی باد شود. سپس پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کند. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خودداری کنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
برزنتی
جنس کف
برزنتی دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
رویه مواج و کامفورت
لایه های داخلی سیمی مقاوم
طبی و ضد تعریق
دارای دریچه مجزا به منظور تنظیم باد دستی
قابلیت تنظیم هوای درون تخت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...