تخت بادی تاج دار با پمپ 220 ولت بست وی 2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 79 سانتی متر (تا تکیه گاه)
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی تاج دار با پمپ 220 ولت بست وی 2018 از سری محصولات شرکت بست وی با ابعاد مناسب برای استفاده دو نفر بدون مشکل

تخت بادی تاج دار با پمپ 220 ولت بست وی 2018 محصولی بسیار جدید با ویژگی های بسیاری می باشد که یکی از این ویژگی های مهم طراحی و شکل ظاهری بسیار زیبا و جذاب این محصول می باشد که نظر هر فردی را نظر به انتخاب یک محصول بادی دارد به خود جلب می کند. طول این تخت بادی 229 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع آن 79 سانتی متر می باشد ، یکی دیگر از ویژگی های مهمی که این تخت بادی دو نفره دارد تحمل وزن بسیار مناسب و قابل توجه ای محصول می باشد که 280 کیلوگرم می باشد. این تخت بادی رویه بسیار مناسب دارد که طبی نیز می باشد و برای استفاده بیماران مناسب می باشد و راحتی بسیاری به همراه دارد. جنس رویه این تخت از پی وی سی با رویه جیر ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف که مقاوم می باشد از پی وی سی دولایه می باشد. تخت بادی تاج دار بست وی برای مصرف خانگی طراحی و تولید شده است و نمای زیبایی به اتاقی که در آن از محصول استفاده می شود می بخشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول می توانید از بخش نقد و بررسی استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمانیدگی اینتکس در ایران خریداری نمایید . 

تخت بادی محصولی بسیار جدید و ویژه ای می باشد که در این دوره زمانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته و جایگزین بسیار مناسبی برای انواع تخت های دیگر از جمله تخت های چوبی و فلزی می باشد که از هر نظر به صرف تر نسبت به این محصولات می باشند.برند های بسیاری اقدام به تولید محصولات بادی از جمله همین تخت های بادی می کنند که هر کدام به تنهایی داری ویژگی های بسیاری است و مورد توجه بسیاری قرار می گیرد. بست وی یکی از این برند های بزرگ می باشد که اقدام به تولید تخت های بادی کرده و در سال های اخیر توانسته است بازار مناسبی را برای تولیدات خود فراهم کند و تمامی تولیدات این برند بسیار مناسب و دارای تمامی استاندارد های جهانی می باشد. تولیدات این برند به کشور های مختلفی صادر و در آن کشور های مورد استقبال نیز قرار گرفته است. بست وی محصولات خود را به ایران نیز صادر می کند و در ایران اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات برند را برعهده دارد. 

یکی از محصولات عرضه شده در اینتکس تهران تخت بادی تاج دار با پمپ 220 ولت بست وی 2018 می باشد که در ادامه می خواهیم بیشتر با این محصول اشنا می شویم.

طراحی

این تخت بادی یکی از ویژگی های مهمی که دارد همین موضوع طراحی و شکل ظاهری آن می باشد که هر نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. همانطور که از نام تخت بادی تاج دار با پمپ 220 ولت بست وی 2018 مشخص می باشد این تخت بادی دارای یک تاج در قسمت بالایی خود می باشد که بر زیبایی محصول افزوده است. تخت بادی تاج دار بست وی برای استفاده خانگی طراحی شده و برای استفاده دو نفر کاملا مناسب می باشد. رنگ منحصر به فرد این تخت نیز از ویژگی های دیگر این محصول می باشد.



مشخصات فیزیکی

تخت بادی تاج دار با پمپ 220 ولت بست وی 2018 دارای ابعادی مناسب و نسبتابزرگ می باشد که برای استفاده دو نفر کاملا کافی و مناسب می باشد و دو نفر بدون مشکل می توانند از این محصول استفاده کرده و از خرید خود لذت ببرند. طول این تخت بادی دو نفره 229 سانتی متر ُ عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع آن 79 سانتی متر البته با احتساب تکیه گاه می باشد. از مهم ترین ویژگی های این تخت بادی از تحمل بالای آن یاد می شود که برابر 280 کیلوگرم می باشد. این تحمل بالا مدیون ساختار مناسب در این محصول و جنس مناسب در بخش های مختلف محصول می باشد. جنس رویه این تخت بادی تاج دار بست وی از پی وی سی با رویه جیر ، جنس بخش کناری محصول از پی وی سی طرح چرم و جنس کف آن که مقاومت بالایی دارد از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی

هر تخت بادی نیاز به یک پمپ باد دارد که استفاده از محصول را برای مصرف کننده ساده و راحت تر کند تخت بادی تاج دار با پمپ 220 ولت بست وی 2018 نیز دارای یک پمپ باد برقی سرخود 220 ولت با قدرت بسیار بالا می باشد که کیفیت فوق العاده ای دارد. دارا بودن ساک حمل برای استفاده آسان تر ، دارا بودن رویه موج و ضد تعریق ُ دارا بودن بودن ویژگی حجم کم در حالت جمع شده ، مناسب بودن برای استفاده سنین بزرگسال دارای بودن تکیه گاه بادی سرخود و دارا بودن رویه کامفورت طبی از سایر ویژگی های تخت بادی تاج دار با پمپ 220 ولت بست وی 2018 می باشد. 

نوع
خانگی
طول
229 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
79 سانتی متر (تا تکیه گاه)
تحمل وزن
280 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه جیر
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای تکیه گاه بادی سرخود
رویه کامفورت و طبی
دارای پمپ باد دو کاره 220 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...