تخت بادی جدید دو نفره اینتکس

intex 64770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی جدید دو نفره در مرکز فروش تخت خواب بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره فروشگاه اینتکس ایران تهران نمایندگی فروش محصولات بادی ، یکی از بهترین تخت خواب های بادی اینتکس که مدل برزنتی است و پرفروشترین تخت بادی در سال ۱۴۰۰ شناخته شده همین محصول بوده و دلیل آن هم کیفیت بسیار بالای این محصول میباشد.

تخت بادی جدید دو نفره از سری محصولات ویژه و نو ظهور شرکت بزرگ اینتکس می باشد که در عرصه تولید تشک های بادی تجارب بسیاری دارد ، این تشک بادی جدید نیز ویژگی های بسیاری دارد که هر توجه هر خریداری را به خود جلب می کند از آنجا که این تخت بادی برای استفاده دو نفره طراحی شده دارای ابعادی بزرگ و مناسب می باشد. طول این تخت بادی بزرگ 203 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد. این تخت بادی از پی وی سی با الیاف ساخته شده است و زیبایی خاصی را دارا می باشد. به همراه این تخت یک پمپ بادی برقی از نوع سرخود وجود دارد که استفاده از این تخت بادی جدید دو نفره  را آسان تر کرده است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی جدید دو نفره اینتکس

جالب است بدانید که تخت خواب جدید دو نفره اینتکس یکی از بلند ترین تخت خواب های بادی است که ساخته شده و همینک در دسترس شما خواهد بود تا بتوانید آن به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس ثبت سفارش کنید و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید . نکته و مزیتی که در رابطه با تخت خواب های بادی با ارتفاع بلند وجود دارد ، این است که نرمی و انعطاف پذیری آن ها فوق العاده است . البته توجه داشته باشید که تخت خواب بادی خیلی نرم نیست ، زیرا نرم بودن زیاد سطح تخت بادی می تواند باعث فرو رفتن تخت بادی شود ، ولی اگر تا حدودی سفت باشد که در مورد این تخت بادی نیز صدق می کند شما می توانید در یک شرایط فوق العاده ای از محصول استفاده کنید ، بدون اینکه فشاری را روی بدن خود احساس نمایید . 

طبی بودن مهم ترین دلیلی است که مردم و مشتریان به فکر آن هستند ، طبی بودن تخت بادی نیز باعث شده است تا فروش این محصولات بادی در چند دهه اخیر به اوج خورد برسد . تنها کافیست که شما یک بار این محصول را تست کنید تا مشاهده کنید که چه کیفیت و راحتی فوق العاده ای دارد . شما در صورتی که تخت خواب بادی را به صورت حضوری خریداری کنید ، این شرایط برای شما محیا خواهد بود که در فروشگاه ، تخت بادی خود را تست کنید و این محصول جذاب را استفاده نمایید . وجود الیاف در لایه های داخلی این تخت بادی باعث شده است تا آسیب دیدگی در تخت بادی به حداقل ترین حالت خود برسد . در ضمن اگر به دنبال تختی هستید که ضد تعریق باشد ، این مورد از بهترین مواردی است که می توانید انتخاب نمایید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
 273 کیلو گرم
 طول
 203 سانتی متر
عرض
 152 سانتی متر
 ارتفاع
 46 سانتی متر
 جنس رویه
 PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری
 برزنتی
 جنس کف
 برزنتی دولایه
 پمپ
نوع پمپ
 پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها
 رویه مواج و کامفورت
 لایه های داخلی سیمی مقاوم
 طبی و ضد تعریق
 دارای دریچه مجزا به منظور تنظیم باد دستی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل


  • تخت بادی جدید دو نفره 
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
  • تحمل وزن: 273 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با الیاف
  • دارای سطح مواج و کامفورت
  • دارای پمپ باد برقی
  • قابلیت تنظیم هوای درون تخت
  • طبی و ضد تعریق
  • کد محصول: intex 64484

تخت بادی جدید دو نفره حرفه ای محصولی جدید و بسیار با کیفیت از شرکت اصلی اینتکس می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای به شکل مستطیل بوده و از جذابیت بالایی در زیبایی برخوردار می باشد. این محصول توانسته است تا به یکی از پرفروش ترین تخت بادی های موجود در بازار تبدیل شود. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این تخت بادی بپردازیم.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی : این تخت بادی همانند سایر محصولات اینتکس دارای ابعادی بوده که مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و نسبت به تخت خواب های ثابت، فضای بسیار کمتری را درون منزل اشغال می کند که به راحتی می توان از آن درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 9.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سک تر از تخت خواب های ثابت است و می توان به وسیله ساک حملی که دارد آن را راحت جا به جا نمود.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین نکاتی می باشد که هنگام خرید یک تخت بادی باید به ان توجه بسیاری شود. تخت بادی باید دارای بدنه ای مقاوم و با دوام باشد و همینطور مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است از مرغوب ترین مواد اولیه باشد. این تخت بادی دارای سطحی از جنس وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب شده است تا سطح این تخت علاوه بر نرم تر شدن از سر خوردن بالش نیز جو گیری کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم و بخش کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و به راحتی دچار پارگی نمی شود. این تخت بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای افراد بیمار باشد که پزشکان نیز این گونه تخت ها را به بیماران خود توصیه می کنند.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این محصول به پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی این محصول به صورت متصل به بدنه موجود می باشد که با وجود این پمپ دیگر نیازی به هزینه کردن اضافی بابت تهیه پمپ نمی باشد. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج می کنید و آن رو روی سطح کاملا صافی پهن کرده و پمپ را به برق متصل می کنید. پمپ را روشن کرده و منتظر می مانید تا تخت به اندازی کافی باد شود. سپس پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کند. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس ایران تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خودداری کنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.

عالی

636 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...