تخت بادی جدید دو نفره با پمپ 220 ولت

bestway 69032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
5,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره با پمپ 220 ولت این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی پلاستیکی و رویه جیر مخمل میباشد که محل راحتی برای استراحت های طولانی مدت و خواب شبانه میباشد ، داشتن رویه مواج روی تخت بادی باعث طبی بودن تخت و بهتر جای گرفتن بدن به روی تخت بادی میشود همچنین باعث ضد تعریق شدن و عبور بهتر جریان هوا کمک میکند این محصول هم میشود . این محصول دارای پمپ بادی میباشد که تخت خواب بادی را در کمتر از 4 دقیقه باد و در همان مدت زمان هم محصول را تخلیه میکند . این محصول فوق العاده و جدید شرکت اینتکس در فروشگاه اینتکس در کمترین زمان به دست شما در سراسر کشور میرسد و دارای 48 ساعت مهلت تست برای محصولات بادی است. این محصول فوق العاده و جدید شرکت بست وی در کمترین زمان به دست شما در سراسر کشور میرسد و دارای 48 ساعت مهلت تست برای محصولات بادی است . 

تختی زیبا با بدنه کرمی رنگ است که می توان آن را در دسته تخت خواب های بادی با رنگ روشن قرار داد ، معمولا بسیاری از مشتریان علاقه زیادی به تخت خواب های رنگ روشن دارند و عده ای خاص به دنبال خری تخت بادی با رنگ های تیره هستند . به همین منظور فروشگاه اینتکس به تمامی سلایق احترام گذاشته است و سعی کرده تا این تخت ها را در مدل های مختلف تولید کند . اگر به تصویر این تخت بادی نگاهی بیاندازید ، یک قسمت آبی رنگ را مشاهده خواهید کرد که این بخش در واقع همان پمپ بادی است که شما می توانید برای راه اندازی تخت بادی از آن استفاده نمایید . اگر توجه داشته باشید تمامی مدل های این شرکت و محصولات نمایندگی اینتکس در تهران دارای این پمپ ها هستند . 

اگر قصد استفاده از این تخت خواب های بادی را در مسافرت ها و یا ویلاهای اجاره ای و ... دارید ، بهتر است که زیر آن یک زیرانداز بیاندازید تا از آسیب دیدن محصول جلوگیری کنید . قسمت کف این تخت بادی ، به صورت دولایه است و از لایه های ضخیم تری استفاده شده است که می تواند در برابر آسیب دیدگی ها ، تخت را محافظت کند . حتی این محصولات بادی پس از آسیب دیدن قابلیت تعمیر دارند . شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که اگر سطح تخت بادی و یا قسمت هایی از تخت بادی که دارای رویه جیر است ، قابلیت تعمیر دارد یا خیر ؟ اگر تخت بادی شما از این ناحیه آسیب دیده باشد ، بهتر است که آن را برای تعمیر تحویل فروشگاه اینتکس بدهید تا به صورت تخصصی تر تعمیرات را برای شما انجام دهد .

تخت بادی جدید دو نفره با پمپ 220 ولت از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که از کیفیت و طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این محصول بادی به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این محصول به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ کرمی می باشد. سطح این تخت به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.


یکی از مهمترین قسمت های تولید یک محصول، پرداختن به جنس و کیفیت آن محصول یم باشد. تمامی افراد هنگامی که می خواهند محصولی را خریداری کنند دارای یک سری نگرانی از بابت جنس می باشند و توقع دارند محصولی را که خریداری می کنند دارای کیفیت و دوام بالایی باشند. شرکت بست وی توانسته است با محصولات با کیفیتی که تولید می کند تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و در نهایت کالایی مرغوب را به مشتریان خود ارائه کند. این تخت بادی از جنس وینیل به رویه مخملی بوده که رویه آن سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش بر ری آن جلو گیری میکند. بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار داشته و به سادگی دچار پارگی نمی شود. قسمت کف این محصول نیز به صورت دو لایه طراحی شده و مقاومت بالایی در برابر اجسام نوک تیز دارد.

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و نسبت به تخت خواب های ثابت فضای کمتری را در منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از آن در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. این تخت دارای طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این محصول 275 کیلو گرم بوده و دارای وزن 10.4 کیلو گرم می باشد که از تخت های ثابت سبک تر بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. این محصول دارای یک عدد ساک حمل بوده که به راحتی و با کوچکترین حجم می توانید آن را درون صندوق عقب ماشین جای داده و به سفر ببرید.

برای راه اندازی تخت خواب بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز است که یک عدد از نوع برقی سر خود 220 ولت بر روی خود این محصول موجود می باشد. تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. پمپ را به برق متصل کرده و دکمه ی اور آن را فشار می دهید. سپس منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. سپس پمپ را خاموش کرده و از برق جدا می کنید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد جدید و قوی
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین مختلف
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...