تخت بادی جدید دو نفره بست وی

کد ۸۸۴۴۴

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
5,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی جدید دو نفره بست وی در سایت اینتکس تهران نمایندگی فروش تخت خواب بادی و مرکز فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی

تخت خواب بادی دو نفره بست وی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که دارای رویه ای موازی از روکش مخمل می باشد که به دلیل استفاده از مخمل ، تخت خاصیت ضدتعریق به خود گرفته است و در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نمی شود . بدنه ی این محصول از پی وی سی دولایه بوده و دیواره های داخلی آن موجب بالا رفتن تحمل وزن و استحکام تخت بادی شده است . در قسمت بالایی این محصول بالش سرخود وجود دارد که می توان از آن استفاده نمود و دیگر نیازی به بالش اضافی نخواهید داشت . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران و تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

داشتن یک رنگبندی خوب در تخت بادی باعث می شود تا علاقه مندی شما به استفاده از این محصولات بادی بسیار بیشتر شود . به طور مثال رنگی که تخت بادی جدید دو نفره بست وی دارد ، آن را بسیار خاص و زیبا کرده است . این تخت خواب بادی تماما جیر ساخته شده است و برای همین جذاب تر از حالت همیشگی است . اگر تخت خواب بادی بدنه ای تماما جیر داشته باشد ، یعنی به صورت دو لایه ساخته شده است . این طراحی دو لایه باعث می شود که تخت در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر باشد . چرا که لایه زیرین جیر ، پی وی سی استفاده شده است . برای حمل و نقل آسان تر تخت بادی جدید دو نفره بست وی یک ساک حمل مخصوص قرار داده شده است که شما می توانید از آن طریق به آسانی تخت بادی را برداشته و آن را جابجا کنید و هر جایی که دوست دارید ببرید . 

البته بهترین حالت نیز همین است که تخت بادی خود را در ساک حمل مخصوص قرار دهید ، برای اینکه رویه آن پارچه برزنتی بوده و می تواند از آسیب رسیدن به بدنه تخت بادی جلوگیری کند . شما نمی توانید دوباره تخت بادی را پس از راه اندازی وارد کارتن خود کنید ، زیرا کمی باد در درون آن باقی می ماند و از آن جا که الگوی تا کردن آن را چندان اطلاعی ندارید ، ممکن است نتوانید اینکار را انجام دهید . در تصاویر کوچکی که از بخش داخلی این تخت بادی قرار داده شده است ، طراحی چند لایه را از محصول مشاهده می کنید که این طراحی فوق العاده و بسیار خوب خواهد بود . قبل از اقدام به خرید تخت بادی ، می توانید با شماره تماس های فروشگاه ، ارتباط گرفته و قیمت تخت بادی و موجودی آن را استعلام بگیرید .

تخت بادی جدید دو نفره بست وی یکی از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست یو می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. این محصول دارای طراحی و کیفیت بسیار خوبی می باشد که در بدو ورود به بازار توانست تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. همانند سایر تخت خواب های این تخت بادی نیز دارای بدنه ای به شکل مستطیلی بود و دارای هارمونی رنگ زیبای کرمی و طوسی بوده که دیواره آن به رنگ طوسی و سطح آن نیز به رنگ کرمی می باشد. این تخت خواب بادی دارای سطح مواج می باشد که این مواج بودن سبب شده است تا تخت دارای خاصیت ضد تعریق شود تا از عرق کردن بدن شما جلو گیری کند. در قسمت بالایی این تخت خواب بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با باد زدن تخت، این بالش به صورت خودکار شکل گرفته و شما می توانید هنگام استراحت سر خود را در آن قسمت قرار داده و به استراحت بپردازید. با وجود این بالش سرخود شما دیگر احتیاجی به بالش اضافه ندارید. تخت خواب های بادی دارای مزیت های بسیاری نسبت به تخت خواب های ثابت هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید یک محصول بادی بایستی به آن توجه کرد، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. یک تخت خواب بادی باید دارای مواد اولیه مرغوب، مقاومت بالای بدنه و کیفیت خوبی باشد. تخت خواب بادی یا سایر محصولات بادی به دلیل این که به طور مستقیم با بدن انسان در تماس هستند باید در ساخت آن ها از مرغوب ترین و استاندارد ترین مواد اولیه ای استفاده کرد که کاملا ضد حساست بوده و هیچ کونه آسیبی به پوست انسان نرساند. همینطور بدنه آن نیز باید دارای مقاومت و کیفیت بسیار خوبی باشد تا بتوان مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد. شرکت بست وی توانسته است با تولید این تخت خواب بادی بسیار با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و تخت خوابی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهد. سطح اسن محصول از وینیل با رویه جیر بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. قسمت کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و از مقاومت خوبی در برابر فشار برخوردار است و به سادگی پاره نمی شود. قسمت کف این تخت خواب بادی نیز به صورت دو لایه طراحی شده که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز دارد و کاملا ضد آب می باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی همانند سایر محصولات بادی بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را نسبت به تخت خواب هاس ثابت، درون منزل اشغال می کند و شما می توانید از آن در هر قسمت از منزل خود استفاده کنید. این تخت بادی دارای ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 36 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نیز کاملا استاندارد بوده و برای کودکان بی خطر می باشد. تحمل وزن این محصول 280 کیلو گرم بوده که تا 300 کیلو گرم را می توانید به راحتی تحمل کند که مناسب افراد سنگین وزن نیز می باشد. وزن این تخت بادی 7 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تخت های ثابت می باشد و شما می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کرده. این محصول دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که با خالی کردن باد تخت و قرار دادن آن درون ساک می توانید تخت را با خود به هرجایی که دلخواهتان است جا به جا کنید. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد.

نحوه راه اندازی :

این تخت بادی 2 نفره دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود بوده که با وجود آن دیگر شما احتیاجی به هزینه کردن اضافی بابت خرید پمپ ندارید. ابتدا تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس پمپ آن را به برق متصل نموده و پمپ ر روشن می کنید. حال می بایست منتظر بمانید تا تخت باد شود. هنگامی که تخت بادی به اندازه کافی باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برا راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس در ایران تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...