تخت بادی دو طبقه تک نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 102 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره دو طبقه اینتکس در فروشگاه آنلاین intex و نمایشگاه تخت خواب بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره اینتکس در ایران

تخت بادی یک نفره دو طبقه اینتکس تختی تک نفره که جزوه  خوشخواب ترین و مقاوم ترین تخت های بادی خانگی که توسط مهندسین اینتکس با تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است. تخت خوابی زیبا و فانتزی ريا، مورد پسند حوانان است، همچنین هدیه ای پزکاربرد می باشد. این تخت بادی دو طبقه از نوع PVC با روکش مخمل موج دار طراحی و تولید شده است که قابلیت ضد تعرق بودن آن را خاص گرده است، تخت بادی تک نفره با داشتن ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 48 سانتی متر) تا وزن 136 کیلوگرم را تحمل کرده  و بسیار مقاوم است. یک پمپ باد متصل به تخت دارد که به راحتی می توانید به سرعت تخت بادی را پر کنید. دارای برچسب تعمیرات  می باشد. تخت بادی طبی دو طبقه به دلیل داشتن وزنی مناسب ، سبک و کم جا ،قابل حمل در هر مکانی بوده و حتی در سفر هم قابل استفاده می باشد و به وسیله ساک مخصوص حمل همراه تخت خواب بادی می توان آن را در هر نقطه ای حمل و نقل کرد. برای سفارش کالا با کارشناسان اینتکس تماس بگیرید .

تخت بادی دو طبقه تک نفره اینتکس یکی از محصولات بسیار کاربردی و با کیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است و در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول دارای زیبایی بسیاری در طراحی و رنگ داشته که توانسته است توجه تمامی افرادی را که به دنبال یک تخت خواب بادی با کیفیت و زیبا هستند را به خود جلب کند و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تخت بادی همانند سایر تخت ها به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ قهوه ای روشن می باشد که به آسانی با هرنوع دکوراسیونی درون منزل ست می شود و می توان از آن در هر قسمت ز منزل استفده کرد. این محصول می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت بیماران نیز باشد که پزشکان ارتوپد نیز این تخت خواب های را به آن ها توصیه می کنند. در قسمت بالایی این تخت بادی یک بالش بادی تعبیه شده است که با باد زدن تخت، این بالش به طور خودکار شکل می گیرد و می توانید سرتان را بر روی آن قرار دهید و دیگر نیازی به استفاده از بالش های ثابت نداشته باشید. سطح این تخت بادی نیز به صورت مواج طراحی شده است که سبب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت خواب بادی خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و می توان از آن به راحتی درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای مطالعه، تماشای تلویزیون و استراحت استفاده کرد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 48 سانتی متر طراحی و ساخته شده استو تحمل وزن آن نیز 136 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. این تخت خواب بادی دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که شما می توانید در هنگام جا به جایی باد تخت را خالی کرده و آن را در ابعاد کوچک تری، درون ساک حمل قرار داده و به راحتی به محیط دلخواهتان ببرید.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از مهمترین و اصلی ترین نکته هایی می باشد که هنگام خرید تخت خواب بادی و یا هر محصول بادی دیگری بایستی به آن توجه کرد. تخت خواب های بادی به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس هستند باید دارای مرغوب ترین و استاندارد ترین مواد اولیه باشند تا علاوه بر ضد حساسیت بودن، هیچ گونه ضرری برای پوست انسان نداشته باشند. این بار شرکت اینتکس باز هم توانسته است تا با تولید یک محصول با کیفیت و با دوام تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی مقاوم و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند. سطح این تخت خواب بادی از جنس وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده است و از سر خوردن بالش نیز بر روی آن جلو گیری می کند. بخش کناری این تخت بادی از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به آسانی دچار پارگی و تغییر حالت نمی شود. قسمت کف این تخت خواب بادی نیز از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است که علاوه بر ضد آب بودن دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی متصل به بدنه بر روی خود این محصول موجود می باشد که به وسیله آن می توانید به راحتی و با سرعت بالا تخت را باد بزنید و دیگر نیازی به هزینه اضافی بابت تهیه پمپ باد ندارید. تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. پمپ باد را به برق متصل کرده و آن را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود و به محض این که تخت شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچمنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری کنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
102 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی متصل
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موازی
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...