تخت بادی دو نفره با پمپ سرخود 110 ولت

bestway 67601

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بست وی با پمپ 110 ولت در سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس و مرکز فروش تخت بادی دو نفره ارزان در ایران

تخت بادی دو نفره بست وی با پمپ 110 ولت را می توان از محصولات با کیفیت و جدید شرکت بست وی دانست که با توجه به نیاز بازار و سلیقه مصرف کنندگان ان را تولید و روانه بازار کرده است. این کالا را می توان به جرات از با کیفیت ترین محصولات این شرکت دانست که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. در ارتباط با این محصول باید عنوان کرد که بدنه این کالا ساخته شده از نوع PVC با رویه جیر بوده که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد. هم چنین رویه اصلی این محصول نیز به صورت مشبک و ضد تعریق ساخته شده است که در حین استفاده از ان می توانید خوابی راحت را تجربه نمایید. هم چنین این محصول در حالت جمع شده جای کمی را اشغال می کند و به دلیل داشتن ساک حمل به سادگی می توانید ان را با خود حمل و نقل کنید که این عامل از خصوصیات ممتاز این تخت خواب به شمار می رود. علاوه بر این ها در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم نمایید. هم چنین در کنار این محصول پمپ بادی هم قرار گرفته است که راه اندازی این کالا با استفاده از ان و در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید. 

اگر بخواهیم نگاه کلی به تخت خواب های بادی بیاندازیم ، می توان گفت که تخت خواب های بادی به صورت یک نفره و دو نفره ساخته می شوند و شما می توانید این محصولات را به مانند هر تخت و تشک دیگری ، برای استفاده یک نفره و دو نفره خریداری کنید . از آن جا که تخت خواب های بادی دو نفره بسیار محبوبتر هستند و جادار می باشند ، این تخت خواب بادی نیز به یکی از پر فروش ترین مدل ها تبدیل شده است . به طور کلی فروشگاه اینتکس نیز با در نظر داشتن این موضوع که کدام تخت خواب های بادی در دنیا و در ایران محبوب هستند آن ها را موجود می کنند تا همواره شما بتوانید بهترین و با کیفیت ترین مدل ها را خریداری کنید . 

این تخت نیز به صورت مشبک ساخته شده است و برای همین می تواند حس خوبی را به شما در هنگام خوابیدن القا کند تا شما احساس سبکی داشته باشید . حتی افراد سنگین وزن نیز می توانند از این تخت خواب بادی استفاده کنند ، حتی اگر هر دو فرد استفاده کننده از این تخت بادی ، وزن بالایی داشته باشند . رنگبندی در تخت خواب های بادی زیاد است و شما حتی می توانید همین طرح را در مدل های دیگری انتخاب و خریداری کنید . در ضمن توجه داشته باشید که تخت خواب های بادی به صورت سلیقه ای انتخاب می شوند ، ولی از آن جا که این تخت خواب بادی زیبایی بی وصفی دارد ، هر مشتری از طرح آن خوشش آمده و اگر دوست دارید که این تخت را کادو بدهید ، با اطمینان می توانید اینکار را انجام دهید . 

  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
  • تحمل وزن: 273 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • دارای ساختار بدنه طبقه ای
  • دارای بالش بادی سرخود
  • مناسب سنین بزرگسال
  • دارای رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پمپ باد سرخود 110 ولت
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: bestway 67404

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره بست وی با پمپ 110 ولت

تخت بادی دو نفره بست وی با پمپ 110 ولت از سری محصولات بادی شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و با کیفیتی بوده که توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود. فرم کلی این تخت بادی همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستطیل وده و دارای رنگ مشکی و طوسی میباشد که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و با هر نوع دکوراسیونی ست می شود. سطح این تخت بادی نیز به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت بادی خواهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

همانطور که می دانید یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید این گونه محصولات بادی باید به آن ها توجه شود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. تخت های بادی باید دارای بدنه ای بسیار مقاوم بوده و دوام آن ها نیز بالا باشد. همچنین به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس هستند باید دارای مواد اولیه بسیار مرغوبی باشند تا هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نکنند. شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این تخت خواب بادی بسیار با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و در نهایت محصولی مرغوب را به مشتریان خود عرضه کند. سطح این تخت بادی از وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم و بخش کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر تخت خواب های بادی بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را نسبت به تخت خواب های ثابت درون منزل اشغال می کند. فرم کلی آن به صورت مستطیل می باشد. این تخت بادی در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که این ارتفاع ارتفاعی کاملا استاندارد بوده و افراد بیمار نیز می تانند به راحتی بر روی تخت رفته و یا از روی آن به پایین بیایند. تحمل وزن این محصول 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8.1 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت است و به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا نمود. از این تخت بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد.

نحوه راه اندازی تخت بادی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی 110 ولت بر روی این محصول موجود است که بر روی بدنه آن قرار دارد. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهید. پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. از مزیت این پمپ ها می توان به خودکار بودن و بالا بودن سرعتی که دارند اشاره کرد. پس از این که تخت شکل کلی خود را گرفت پمپ را خاموش کرده و آنرا از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس در ایران تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری کنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...