تخت بادی دو نفره با پمپ سرخود 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
4,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره با پمپ سرخود 110 ولت را می توانید از نمایندگی محصولات بادی در ایران ، فروشگاه اصلی اینتکس تهران تهیه کنید

تخت بادی دو نفره با پمپ سرخود 110 ولت از تخت های جدید و با کیفیت شرکت بست وی می باشد که طراحی بی نظیری داشته و به دلیل داشتن رویه مواج و شیاردار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کالا دارای بدنه ای مقاوم از جنس PVC با رویه جیر بوده که که مقاومت قابل قبولی دارد. علاوه بر این ها ساختار دو لایه این محصول هم باعث شده تا کیفیت این محصول افزایش یابد. علاوه بر این ها رنگ بندی این محصول هم یکدست مشکی بوده که باعث شده تا از کثیف شدن این تخت بادی جلوگیری شود. از دیگر مزایای خوب این محصول داشتن بالش بادی سر خود می باشد که به راحتی می توانید سر و گردن خود را بر روی ان قرار داده و به استراحت بپردازید. هم چنین در کنار بسته بندی این کالا یک عدد ساک حمل هم قرار دارد که به سادگی می توانید ان را با خود جا به جا کنید. گفتنی است که بر روی این محصول یک عدد پمپ باد هم قرار گرفته است که به سادگی می توانید این محصول را با خود حمل و جا به جا کنید. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال تخت خواب های تیره رنگ هستند ، باید عرض کنیم که تخت خواب های بادی می توانند انتخاب هایی فوق العاده باشند ، زیرا رنگ و طراحی این تخت خواب ها با سایر تخت هایی که عموما با عنوان تخت خواب طبی با پایه چوبی یا فلزی مشاهده می کنید ، تفاوت های بسیاری دارد . اگر رنگ این تخت را با سایر تخت ها مقایسه کنید ، خواهید دید که این محصول مات و بسیار ظاهر جذاب و دوست داشتنی دارد . حتی شرکت تولید کننده آن که برند بست وی می باشد ، ظاهر این تخت بادی را به گونه ای طراحی کرده است که اصلا شما در نگاه اول شاید متوجه نشوید که تخت به صورت بادی طراحی شده است و در داخل آن از هیچگونه ابر و یا الیافی استفاده نشده است . البته این تخت به صورت مشبک طراحی شده و بخش داخلی آن به دلیل این طراحی می تواند باعث شود که تخت بادی فشار زیادی را متحمل شود . 

چگونه می توانیم تخت بادی دائمی داشته باشیم ؟ تخت خواب های بادی برای استفاده موقتی و دائمی ساخته شده اند و نمی توان گفت که این تخت خواب ها تنها برای استفاده موقتی یا مسافرتی هستند ، چرا که شما در هر زمان که دوست داشته باشید می توانید سریعا تخت بادی را راه اندازی کنید تا از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . ولی به طور مثال با رعایت چند نکته می توانید از تخت بادی دو نفره با پمپ سرخود به صورت دائمی استفاده کنید . اگر هر شب از تخت بادی استفاده می کنید و محلی که برای تخت انتخاب کرده اید ، پر رفت و آمد نیست ، بهتر است که آن را همواره در حالت راه اندازی شده قرار دهید و آن را تند تند ، باد یا خالی نکنید . مراقب صحیح از تخت بادی و نگهداری درست از آن می تواند باعث شود که سال های سال از تخت بادی استفاده کنید . 


تخت بادی دو نفره با پمپ سرخود 110 ولت از سری تخت خواب های بادی پرطرفدار و با کیفیت می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . این تخت خواب بادی دارای بدنه ای ترکیبی از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی دو نفره با پمپ سرخود 110 ولت همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختار ظاهری این محصول نماییم . رویه این تخت خواب به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد . در بخش بالایی این محصول یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که شما را از به همراه داشتن بالش به صورت مجزا راحت می کند . همچنین برای راه اندازی این محصول در بخش بالایی آن یک عدد پمپ باد 100 ولت سرخود تعبیه شده است که توسط آن و در مدت زمان کوتاهی می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . لازم به ذکر است که پس از خرید این محصول برای شما یک عدد ساک حمل و نیز یک عدد بر چسب تعمییرات ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری نمایید .

جنس بدنه :

جنس استفاده شده در ساخت این تخت خواب بادی به صورت ترکیبی می باشد . در بخش رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری قابل قبول برخوردار است . در بخش های کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که مقاومت بالایی را در برابر ضربه از خود نشان می دهد . همچنین ساختار این تخت خواب بادی به صورت طبقه ای مانند است و در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که مقاومت این محصول را در برابر فشار وارده دو چندان می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن یکی از ویژگی های مهم و کلیدی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمایید . قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی 273 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت دو نفره ای که دارد کاملا قابل قبول می باشد . وزن این محصول 9کیلو گرم است که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . ابعاد تخت خواب بادی دو نفره بست وی به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای ایده آل فراهم شده برای شما دارد .

جمع بندی  :

تخت بادی بست وی از سری تخت خواب های بادی بی نقص و با کیفیت ساخت بالای می باشد که برای استفاده دو نفره به صورت مهندسی شده ای ساخته شده است تا بهترین حالت را برای قرار گیری بدن فراهم آورده و در استفاده طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . تخت بادی دو نفره با پمپ سرخود 110 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
دارای بالش بادی
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...