تخت بادی دو نفره بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
5,130,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی از محصولات با کیفیت فروشگاه آنلاین اینتکس تهران ، نمایشگاه تخت خواب بادی دو نفره و تخت بادی یک نفره

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی یکی از پر فروش ترین تخت های بادی این شرکت intex بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. محصولی در یک رنگ تمام مشکی که می تواند برای استفاده بزرگسالان و سنین پایین مناسب باشد. این تخت خواب بادی دارای ابعاد 203x163x48 سانتی متر بوده که قادر است بهنسبت این ابعاد 2733 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این کالا در واقع از نشیمنگاهی مواج موازی بهره مند بوده که می تواند علاوه بر کاهش تعرق در راحتی مصرف کننده نیز موثر باشد. از دیگر ویژگی های این تخت بادی داشتن وزن مناسب و همچنین پمپ باد برقی مجزا  بوده که قابلیت پمپاژ و مکش باد را دارا می باشد. 

عمدتا در جستجو های خود شما مدل های مشابهی از این تخت خواب بادی را مشاهده کرده باشید با رنگ مشکی ساخته شده اند ، ولی توجه داشته باشید که باز هم ممکن است این تخت خواب ها از نظر نوع طراحی و جنس ، ابعاد و سایز بندی ، یک نفره یا دو نفره بودن و البته برند تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند ، برای همین حتما در خرید های خود توجه کافی را داشته باشید و کد محصول مد نظر خود را یادداشت کنید . این تخت خواب بادی همانطور که مشخص است ، برای استفاده دو نفره بوده و از نام و از عرض زیاد آن می توانید به این موضوع پی ببرید . نکته دیگر در این رابطه ، این است که تخت خواب بادی توسط شرکت بست وی ساخته شده است . برند بست وی یک برند شناخته شده است که محبوبیت آن بسیار بالا بوده و می توان گفت که بعد از برند بست وی شناخته شده ترین و پر فروش ترین برند چند سال اخیر می باشد . 

تخت خواب های بادی همچون تخت بادی دو نفره بست وی ، علاوه بر اینکه مقاوم است ، حتی می تواند در برابر پریدن و فشار وارده ناگهانی نیز مقاوم باشد . برای همین اگر شما به روی تخت بادی بپرید ، باز هم شاهد آسیب دیدن محصول نخواهید بود ، ولی در زمان هایی که از ارتفاع زیادی بر روی تخت بادی بپرید ، مشخصا ممکن است تخت بادی شما آسیب ببیند . در ضمن بهتر است که از پمپ های باد قوی و قدرتمند که می توانند کمپرسور های باد قوی باشند ، می تواند به تخت بادی آسیب برساند ، ولی با استفاده از پمپ باد مخصوصی که برای تخت بادی در نظر گرفته شده است ، می تواند به خوبی تا حد استاندارد ، بدنه تخت بادی را باد کند تا دیگر نیازی به هیچ نوع پمپ دیگری نداشته باشید . این مزیت در بسیاری از تخت های بست وی وجود دارد . 

تخت بادی دو نفره بست وی از سری تخت خواب های بادی ساده اما با کیفیت می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت خواب بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با تخت بادی دو نفره بست وی بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :


طراحی این تخت خواب بادی به صورت استاندارد و همانند سایر تخت خواب های بادی برند بست وی می باشد که در بخش بالایی آن به صورت سراسری بالش بادی سرخود تعبیه شده است که در هنگام استراحت می تواند نقش بسزایی را ایفا کند . همچنین رویه این تخت خواب به صورت مواج می باشد که باعث گردش هوا در میان بدن و سطج تشک شده و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری می کند . لازم به ذکر است که در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد سرخود نیز تعبیه شده است که توسط آن به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به باد کردن محصول نمایید . همچنین یک عدد برچسب تعمییرات نیز پس از خرید محصول برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع آسیب دیدگی استفاده نمایید و بدون دغدغه به روز خود ادامه دهید . علاوه بر آن یک عدد ساک حمل پارچه ای نیز به همراه این محصول وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی تخت خواب در حالت عاری از باد نمایید .


جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین برای بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن این محصول در بخش کف آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده است که خیال شما را از بابت تحمل وزن شما راحت می کند . لازم به ذکر است که در بخش کناری این تخت خواب از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن در محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی یکی از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید . قابلیت تحمل وزن این محصول 273 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت دو نفره ای که دارد بسیار ایده آل می باشد . همچنین وزن خود محصول 8.5 کیلو گرم می باشد که با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل حمل می باشد . طول تخت بادی دو نفره بست وی برابر با 203 سانتی متر عرض آن 163 سانتی متر و ارتفاعی بالغ بر 48 سانتی متر می باشد که فضای مناسبی را برای استراحت دو نفر فراهم می آورد .

جمع بندی :

تخت بادی دو نفره بست وی از سری تخت خواب های بادی با کیفیت و پر فروش می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و جنس رویه آن از پی وی سی جیر و در بخش کناری آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . تخت بادی دو نفره بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
سایر ویژگی ها
دارای ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...