تخت بادی دو نفره جدید

intex 64418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
10%
7,500,000
6,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره جدید در سایت اینتکس تهران ، مرکز فروش تخت بادی و نمایندگی فروش محصولات بادی با ضمانت و قیمت ارزان

تخت خواب بادی دو نفره جدید شرکت اینتکس محصول سال 2022 با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بی نظیر با تکنولوژی روز دنیا توسط مهندسین اینتکس طراحی و ساخته شده است،می توان گفت این تخت بادی از بهترین و جدید ترین تخت خواب های بادی اینتکس در سال 2014 و جزوه پر فروش ترین محصولات است، تخت بادی دارای پمپ برقی 220 ولت پرتوان است که به سرعت باد می شود،  کیف حمل مخصوص دارد که می توان به راحتی این تخت بادی را حمل و نقل کرد و در مسافرت و برای خانه های ویلای جا به جا کرد. جنس زیرین تخت از پی وی سی فشرده باد شو و جنس رویه از مخمل (جیر) کامفورت و کاملا طبی که ضد تعریق می باشد ، رویه بسیار نرم و راحت و آرامش بخش این تخت بادی خوابی رویایی را نوید می دهد ، از این تخت بادی می توان برای استفاده دائمی در منزل و اتاق خواب استفاده نمود، تخت خواب بادی تمام مخمل در دو رنگ طوسی تیره و طوسی روشن می باشد، دارای لبه کوتاه ، و از 4 لایه تهیه شده است.این تخت خواب باد شو همانند سایر محصولات بادی پس از خالی کردن باد آن جای بسیار کمی را اشغال می کند و به آسانی قابل جا به جایی است، . جنس این تشک به نوعی است که به هیچ عنوان شما را اذیت نمی کند و دوام بالایی دارد و کیفیت ساخت آن بسیار فوق العاده است ، این تخت بادی آخرین استاندارد های دنیا را در خود جای داده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تخت خواب بادی اینتکس با مشاوران اینتکس تماس حاصل نمایید . 

تخت های مدل جدید به دلیل اینکه طراحی مدرن تر و شیک تری دارند و البته مواد استفاده شده در ساخت آن ها بهتر بوده و تکنولوژی های بهتر و بیشتری برای ساخت آن ها استفاده می شود ، همواره جزء جذاب ترین انتخاب ها هستند و افراد نیز علاقه دارند که هر چیزی را و هر وسیله جدید تری را انتخاب و خریداری کنند ، برای همین است که تخت بادی دو نفره جدید فوق نیز در داخل ایران بسیار محبوب شده است و از آن جا که فروش تخت بادی حتی در فروشگاه اینتکس تهران نیز زیاد بوده است ، سعی کردیم تا علاوه بر جدید تر بودن این محصول ، به یک سری از ویژگی های دیگر تخت بادی نیز اشاره کنیم ، به طوریکه در بخش نقد و بررسی نیز به طور کامل به بررسی این تخت بادی زیبا و طبی پرداخته شده است . 

پیش تر برند هایی مانند اینتکس تخت خواب های بادی خود را به نحوی طراحی می کردند که تنها رویه آن به صورت جیر باشد ، ولی در مشاهده و مقایسه این تخت بادی زیبا با سایر تخت خواب های بادی قدیمی تر می توانید متوجه آن شوید که تخت بادی به صورت کاملا جیر ساخته شده که یک مزیت عالی و خاص برای یک تخت بادی محسوب می شود . اولین فاکتوری که این مسئله می تواند به تخت بادی بیافزاید ، کیفیت فوق العاده بهتر تخت بادی می باشد . برای اینکه گویی تخت بادی به صورت دو لایه ساخت شده است و علاوه بر اینکه یک لایه پی وی سی دارد ، از یک لایه جیر نیز ساخته شده که کیفیت تخت را چندین برابر می کند تا برابر آسیب ها مقاوم تر باشد . ویژگی بعدی که این طراحی به تخت بادی می بخشد ، زیبایی خاص تر و لوکس تر دیده شدن تخت بادی خواهد شد .

این روزها لوازم جدید تری روانه زندگی روزمره هر شخصی شده و با پیشرفت تولیدات شرکت های بزرگ این شاهد محصولات جدید و با کیفت و در عین حال با قیمت مناسب می باشیم که دیگر نیاز های ما را نسبت به محصولات قدیمی کمتر کرده است. محصولات بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و محصولات بادی جدید با وارد شدن به بازار جایگزین مناسبی برای محصولات سنتی می باشند. تخت های بادی نیز از این محصولات جدید می باشد که جایگزین تخت های بادی سنتی آهنی و یا چوبی می شود و دارای ویژگی های بسیار از جمله کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به محصولات سنتی می باشند. شرکت های بزرگی دست به تولید محصولات بادی از جمله تخت های بادی زده اند و هریک از این محصولات به تنهای نظر هر خریداری را به خود جلب می کند . 

تخت بادی دو نفره جدید یکی از چندین محصول موجود در بازار می باشد که با ویژگی های بسیار و کیفیت بالا توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت و هر خریداری می تواند با مطالعه این ویژگی ها در تصمیم خود برای خرید محصول مورد نظر مطمئن تر باشد . 

طراحی 

تخت بادی دو نفره جدید که از تولیدات زیبای شرکت بزرگ و نامدار اینتکس می باشد شکل ظاهری خاص و منحصربه فردی دارد که دارای رنگبندی بسیار ساده و شیک می باشد. این تخت بادی در نوع خانگی،سفری طراحی شده و و علاوه بر استفاده در خانه می توان به دلیل ویژگی هایی که در طراحی دارد در سفرهای تفریحی نیز از این تخت بادی دو نفره استفاده کرد. از ویژگی های دیگر در طراحی که به آن اشاره شد رنگ خاکستری و زیبای تخت می باشد که مورد قبول اکثر افراد می باشد.

مشخصات فیزیکی 

از آن جا که این تخت بادی جدید برای استفاده دو نفر طراحی و ساخته شده است و در نام این محصول نیز به آن اشاره شده است دارای ابعاد بزرگ و مناسب برای استفاده دو نفر طراحی شده است. طول این تخت بادی دو نفره 203 سانتی متر ، عرض تخت بادی 152 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد. با توجه به این ویژگی ها در ابعاد و البته با توجه به جنس بدنه و جنس بخش کناری از پی وی سی با رویه مخملی و جنس کف از پی وی سی دو لایه تحمل وزنی برابر 273 کیلوگرم را دارد که برای این محصول ویژگی مهمی به شمار می آید .

جمع بندی 

دارا بودن اقلام همراه از ویژگی های یک محصول به شمار می آید ولی وجود برخی اقلام به همراه محصول یک امتیاز مهم به شمار می آید که نظر هر شخصی را به خود جلب می کند. دارا بودن پمپ برقی آن هم از نوع سرخود برای هر محصول بادی بسیار جالب توجه بوده و انتخاب را برا خریداران آسان تر می کند. دارا بوده برچسب تعمیرات ، دارا بودن ساک حمل ، دارا بودن دفترچه راهنما برای رفع سوالات احتمالی ، دارا بودن لایه های داخلی موازی عرضی ، ابعاد بسته بندی 25*65*65 سانتی متری و وزن بسیار مناسب 11.2 کیلوگرمی برای جابجایی آسان تر از سایر ویژگی های تخت بادی دو نفره جدید می باشد .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC با رویه مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
به همراه برچسب تعمیرات
لایه های داخلی موازی عرضی
ابعاد بسته بندی: 25*65*65 سانتی متر
وزن بسته بندی: 11.2 کیلو گرم
طبی با رویه کامفورت
دارای ساختار داخلی موازی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...