تخت بادی دو نفره جدید بالش دار

کد intex 64136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 42 سانتی متر
10%
5,400,000
4,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره جدید بالش دار محصول شرکت اینتکس در فروشگاه اینتکس تهران نمایشگاه محصولات بادی با قیمت ارزان در ایران

تخت بادی دو نفره جدید بالش دار محصول جدید شرکت اینتکس می باشد که از طراحی بسیار زیبایی بهره می برد و با جدید ترین استاندارد های شرکت اینتکس ساخته شده است. این محصول دارای پمپ باد برقی دو کاره می باشد که در مدت زمان پنج دقیقه به صورت کامل باد تخت را پر کرده و در همین مدت زمان نیز باد آن را خالی می کند. بدنه اصلی این تخت خواب بادی از لایه های موازی پی وی سی مخملی ساخته شده است و قسم ت بالایی أن نیز دارای یک برآمدگی کوچک است که نقش بالش را ایفا میکند. رویه این تخت رنگ به نسبت تیره ای دارد و دیواره های آن نیز مشکی است. این تخت بسیار نرم بوده و راحتی بسیار خوبی دارد و در مقابل قیمت آن ارزش خرید بسیار بالایی دارد . این کالا را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی خریداریی کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

مدلی که طی سال ها تولیدات تخت بادی هنوز هم مورد توجه عموم قرار گرفته است و بسیاری از مشتریان علاقه خاصی به استفاده از این تخت بادی دارند ، تخت بادی دو نفره جدید بالش دار می باشد . حتی اگر ظاهر آن را ببینید ، متوجه خواهید شد که در جستجو های خود برای خرید تخت خواب بادی ، همواره تصاویری از این نوع تخت بادی مشاهده خواهید کرد . البته یک تفاوت میان این تخت بادی با تخت خواب های بادی قدیمی تر و مشابه محصول وجود دارد که آن هم رنگ خاص تر این محصول است . تخت بادی دو نفره جدید بالش دار به رنگ خاکستری بوده و بسیار شکیل و دوست داشتنی است . شما می توانید از این تخت بادی به عنوان یک تخت لوکس استفاده نمایید . 

تخت خواب های بادی در کل استفاده بسیار راحتی دارند و مزیت های بسیار خوب آن باعث شده است تا این محصول به تمام تخت خواب ها ارجحیت داشته باشد . جابجا کردن بهترین مزیت پس از طبی بودن این محصول بوده و شما می توانید آن را برداشته و در هر جایی از خانه راه اندازی کنید و یا آن را برای استفاده در مسافرت ها و استفاده در هتل ها و سوئیت ها خریداری نمایید . در یکی از تصاویر مرتبط به این محصول ، تصویر یک ساک حمل قرار داده شده است که این ساک حمل مخصوصا برای جابجایی تخت بادی دو نفره جدید بالش دار طراحی شده تا شما بتوانید آن را به سادگی جابجا کنید و در زمان هایی که قصد استفاده از تخت را ندارید ، آن را داخل ساک قرار دهید تا هیچ صدمه ای به آن وارد نشود . 

تخت بادی دو نفره جدید شرکت اینتکس یکی از جدیدترین محصولات این شرکت بوده که دارای بدنه مستحکم و با کیفیت بوده که در ادامه به توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 


طراحی 

طراحی این محصول الهامی از روی جدیدترین طراحی های تخت خواب های شرکت اینتکس داشته و ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد . شیار های طولی قرار داده شده بر روی این محصول به راحتی بیشتر تخت کمک بسزایی نموده است و می توانید استراحت لذت بخشی بر روی این محصول تجربه کنید . رویه خاکستری این محصول نیز در زیبایی محصول نقش مهمی را ایفا نموده است . همچنین بخش های کناری این محصول از پی وی سی تهیه شده است و به طور کامل ضد آب بوده و می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . بر روی این محصول پمپ باد نیز مشاهده می کنید که به صورت برقی بوده و می توانید در مدت زمان سه دقیقه این تخت خواب بادی اینتکس را باد نمود و از آن استفاده کنید . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که این پمپ عمل تخلیه این تخت را نیز انجام می دهد و نگرانی از نطر تخلیه آن وجود ندارد . 

جنس بدنه 

بدنه این محصول از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده است و می توانید یک تخت خواب بادی با کیفیت و مستحکم در اختیار داشته باشید . رویه این محصول از پی وی سی مخملی تهیه شده است که به شما این کمک را خواهد نمود که می توانید مدت زمان طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید و نگران تعریق بدن خود نباشید . بخش های کناری و کف این محصول نیز از پی وی سی تهبه شده است و به طور کامل ضد آب می باشد . همچنین این پی وی سی استفاده در بخش کناری محصول به صورت دو لایه تعبیه شده و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . در داخل این محصول نیز از الیاف های ابریشمی استفاده شده است که به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده کمر شما آسیب نبیند و بتوانید مدت طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید . 

ابعاد و تحمل وزن

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس دارای 203 سانتی متر طول ، 152 سانتی متر عرض و 42 سانتی متر ارتفاع می باشد که دارای ابعاد مناسبی برای یک تخت خواب بادی دو نفره می باشد و می توانید این تخت خواب را به عنوان جایگزین برای تخت خواب های چوبی استفاده نمایید . وزن کم این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی آن را به همراه خود حمل نموده و از آن در سفر و یا کمپینگ های خود نیز استفاده نمایید . تحمل وزن 273 کیلوگرمی این تخت بادی دو نفره اینتکس نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کنید . 

سایر ویژگی ها

از ویزگی های این محصول می توان به همراه داشتن پمپ برقی دوکاره اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توانید به راحتی و در مدپت زمان کمی این محصول را باد نموده و یا آن را خالی کنید . زمان تقریبی مورد نیاز برای انجام این عمل نیز حدودا ۳ دقیقه می باشد . همراه داشتن ساک حمل مخصوص برای تخت خواب نیز از دیگر ویژگی های این محصول محسوب می شود که می توانید به کمک این ساک حمل به راحتی آن را جابجا نموده و به همراه خود حمل کنید . یه کمک دفترچه راهنمای همراه این محصول نیز می توانید به راحتی آن را باد نموده و از آن استفاده نمایید . همچنین بالش سرخود تعبیه شده بر روی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید استراحت لذت بخش تری داشته باشید و نیازی به بالش جداگانه نداشته باشید . 

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس با قیمت مناسب و بدنه مستحکم محصول با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که می توان از آن برای استفاده های طولانی و یا کوتاه مدت و یا حتی استراحت در کمپینگ و سفر های خود از آن استفاده نمود . بدنه مستحکم ، ساک حمل ، پمپ برقی سرخود و همراه داشتن بالش سرخود از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با مشاورین ما در شرکت اینتکس تهران تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...