تخت بادی دو نفره حرفه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره حرفه ای یک محصول بادوام و با ساختاری مرغوب بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با یک ارتفاع استاندارد از سطح زمین ارامش شما را در زمان استراحت مهیا می سازد. برای تولید بدنه این محصول از جنس پی وی سی تمام جیر استفده می شود. این رویه با ساختاری مواج و نرم برای استراحت دراز مدت مناسب بوده زیرا کاملا ضدتعریق می باشد. با گردش ازادانه هوا بین بدن شخص و رویه محصول شما در زمان های طولانی احساس مطبوعی از هوای محیط دریافت خواهید نمود. جنس کف محصول و دیواره های ان از نوع پی وی سی دو لایه بوده که قابلیت تحمل وزن بالا را در مقابل وزن کم دارد. بر روی بدنه تخت بادی یک پمپ برقی قوی نصب شده که برای راه اندازی و جمع اوری محصول از ان استفاده خواهید کرد. این محصول برای حمل اسان دارای یک ساک بوده که در داخل بسته بندی اصلی ان موجود است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید. 

از آن جایی که مشتریان دوست دارند که تخت خواب هایی را داشته باشند که رنگبندی آن ها خاص و شیک باشد ، تولید کنندگان بزرگ نیز که با مشتریان در ارتباط هستند ، سعی کردند تا با استفاده از لایه های رنگی و همچنین پارچه های زیبا تر و شیک تر ، تخت خواب های بادی جدید خود را با ظاهری متفاوت تولید کنند تا همه نوع قشر از افراد بتوانند تخت خواب های بادی زیبا را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنند . این تخت خواب با ترکیبی از رنگ های سفید و قهوه ای ، زیبایی خاصی را دارد و شما می توانید بدون واسطه و با قیمت ارزان این تخت خواب بادی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . 

تضاد رنگ تیره و روشن در این تخت خواب بادی به بهترین شکل به چشم آمده و می تواند فضای داخل اتاق را زیبا تر از همیشه کند . البته بخش رویه تخت بادی از یک لایه جیر قهوه ای رنگ ساخته شده است و می توان گفت که از جنس پارچه است ، ولی لایه زیرین آن از پی وی سی بوده و دیواره های کناری به همراه کف تخت نیز از همین جنس است . شاید جالب باشد بدانید که در لایه های میانی و در درون تخت بادی از لایه هایی استفاده شده است که در آن ها الیاف های ابریشیمی که یکی از مقاوم ترین الیاف هاست ، وجود دارد ، برای همین است که تخت بادی لرزشی در هنگام خوابیدن ندارد و شما در حالت خوابیده می توانید راحت پهلو به پهلو شوید .

تخت بادی دو نفره حرفه ای

تخت بادی دو نفره حرفه ای از محصولات طبی و بسیار نرم و لذت بخش کمپانی نامدار و معروف اینتکس بوده ، که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل دریافت و خریداری می باشد . اگر از بین چندین محصول یکی از آن ها این تخت بادی می باشد اما نمیدانید که کدام را خریداری نمایید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از تمام نکات مثبت و منفی آن مطلع شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده که تشک آن طبی می باشد و قطعا استفاده از آن به شما لذتی بی نظری را خواهد داد . در این محصول رنگ های قهوه ای و سفید به کار رفته است که موجب زیبا تر شدن آن می باشد . قسمت اصلی و قهوه رنگ این محصول به صورت مواجی شکل طراحی شده که ضد تعرق بوده و در هنگامی که می خواهید از آن استفاده نمایید ، باد از این قسمت ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت .

جنس بدنه

همیشه محصولات با کیفیت نزد خریداران و مشتریان ، دارای طرفداران  زیادی بوده و به همین منظور کمپانی های جهانی بزرگ سعی بر این دارند تا محصولاتی را که طراحی می کنند در وهله اول دارای کیفیت مرغوبی باشد . جنس بدنه این تخت بادی از pvc تمام جیر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 56 سانتی متر ، وزن : 8 کیلو گرم و در نهایت وزن این تخت بادی 270 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می شود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها شما به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه تخت قرار داده و در عرض دو الی چهار دقیقه محصول خود را باد و راه اندازی بکنید . خوشبختانه همراه این سری از محصولات تخت بادی اینتکس یک پمپ برقی سر خود و ساک حمل برای استفاده از آن در کمپین ومسافرت ها موجود می باشد . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که سعی کنید تا در هنگام استفاده از این محصول حتما آن را جمع کرده و سپس دوباره راه اندازی نمایید ، همچنین وسایلات تیز را به هیچ وجه به بدنه این تخت نزدیک نکنید تا به آن صدمه و یا آسیبی وارد نشود . اگر تحت ر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی به وجود آمد شما می توانید در قدم اول ، آن را با برچسب تعمیرات ، تعیمر کرده و از آن استفاده نمایید . در صورتی که خود نتوانستید تا این محصول را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید ف می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت بادی دو نفره حرفه ای یک محصول طبی و بسیار نرم بوده که توسط کمپانی نامدار و محبوب اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های قهوه ای و سفید به کار رفته است که موجب زیبا تر کردن این محصول می باشد . جنس بدنه این تخت از pvc تمام جیر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . وزن این کال 8 کیلو گرم بوده و تحمل وزن آن 270 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و جا به جایی می باشد . لازم به ذکر است که به همراه این تخت بادی ک ساک حمل بوده تا آن را حتی را کمپین و مسافرت ها نیز ببرید . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریث سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعری
دیواره های مخمل
دارای ارتفاع بالا
دارای لایه های داخلی فایبرتک
دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...