تخت بادی دو نفره دو رنگ مواج بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
3,560,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره دو رنگ مواج بست وی از محصولات شرکت intex تهران ، نمایندگی مرکزی فروش تخت خواب بادی و محصولات بادی با ضمانت معتبر

تخت بادی دو نفره دو رنگ مواج بست وی نوع دو نفره یکی از بهترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از طراحی و جنس بدنه بسیار با کیفیت بهره مند است. این کالا که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در سطح نشیمنگاه و روکش طرح چرم در قسمت های کناری و زیرین بوده از ضخامت بالایی نیز برای مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و فشار ناشی از اوزان بالا برخوردار است. اما این کالا از نشیمنگاهی مواج با رویه کامفورت بهره برده که می تواند قابلیت های طبی و ضشد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. نشیمنگاهی که می تواند به خوبی هوا را در خود رد و بدل کند تا مانع تعریق بالا باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن پمپ باد برقی سرخود که از قابلیت دو کاره برخوردار بوده اشاره کرد. پمپ بادی که در مدت زمان کمی این تخت بادی را راه اندازی کرده و سپس باد آن را نیز خالی کند. برای حمل آسوده تر این تخت خواب بادی طبی و درمانی یک ساک حمل هم در کنار آن قرار داده شده است. همچنین یک برچسب تعمیرات رایگان در کنار این تخت خواب برای مصرف کننده عرضه گریده است . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مرکز فروش محصولات بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید و از همکاران ما در این مرکز مشاوره رایگان بگیرید . 

تخت بادی دو نفره دو رنگ مواج بست وی محصولی زیبا ، خاص و منحصر به فرد از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی بخصوص تخت بادی می باشد ، این تخت مواج ویژگی های بسیاری دارد که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند ، برای آشنا شدن با ویژگی های این محصول می توانید این نقد و بررسی را تا پایان مطالعه کنید. مسئولیت عرضه محصولات بست وی را در ایران شرکت اینتکس تهران برعهده دارد و تا به امروز توانسته است از عهده این مسئولیت به خوبی برآید. این شرکت به راحت ترین و بهترین شکل ممکن محصولات تولیدی برند بست وی را به تمام نقاط کشور عرضه می کند .

طراحی

در طراحی این محصول چه از لحاظ شکل ظاهری که مشهود تر است و چه از لحاظ ساختاری توجه بیشتری شده است ، رویه و این محصول به صورت مواج و از جنس بسیار مناسبی طراحی شده است که زیبایی خاصی به محصول بخشیده است. از لحاظ ساختار نیز توجه به راحتی مهم ترین مورد می باشد ، به همین منظور یک پمپ باد سرخود از نوع برقی در این تخت طراحی شده است که بسیار قابل توجه بوده و استفاده از این تخت را آسان تر کرده است. یکی دیگر از ویژگی های این تخت تعبیه یک کیسه نگهداری اشیا در کناره این تخت می باشد.

مشخصات فیزیکی

این تخت بادی از آن جایی که برای استفاده دونفر می باشد باید دو اصل را در طراحی آن مورد توجه قرار داد ، اولین مورد دارا بودن ابعاد مناسب و دومین موضوع مقاومت محصول می باشد. طول این تخت بادی 203 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد. با توجه به همین ابعاد نیز این تخت تحمل وزنی بالع بر 295 کیلوگرم را دارا می باشد. جنس بخش های مختلف این تخت نیز مناسب بوده و جتس رویه تخت جیر ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی 

ساختاری داخلی تخت بادی دو نفره دو رنگ مواج بست وی که از دیگر ویژگی های این تخت به شمار می آید به صورت موازی می باشد که مقاومت این محصول را بالا برده است. دارا بودن رویه کامفورت و طبی ، ضد تعریق بودن ، مناسب بودن برای سنین بزرگسال ، مناسب بودن برای استفاده بیماران و دارا بودن ساک حمل و ... از سایر ویژگی های تخت بادی دو نفره دو رنگ مواج بست وی می باشد.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
قابلیت ضد تعریق
دارای سطح موج دار
مناسب افراد عادی و بیمار
دارای کیسه توری نگهداری اشیا
طبی با روکش کامفورت
دارای پمپ باد برقی سرخود
جنس بدنه از PVC با رویه جیر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...