تخت بادی دو نفره طبی با پمپ برقی داخلی

کد intex 64125EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی با پمپ برقی داخلی یک تخت خواب مناسب و استاندارد از کارخانه اینتکس بوده و توانایی آن را داشته که تمام آنچه از یک تخت بادی انتظار دارید برای شما فراهم بیاورد. رویه این محصول جدید از نوع طبی می باشد. همانطور که از تصاویر تخت بادی قابل مشاهده بوده ، رویه اصلی این محصول دارای خطوط موازی بوده که به این محصول ساختاری مواج داده است. رویه مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن افراد در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد. البته در بخش بالای محصول نیز یک بالش بادی سرخود برای راحتی شما در زمان استفاده تعبیه شده است.


جنس بدنه تخت بادی از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی با رویه چرمی بوده که تمامی ساختار اصلی محصول را تشکیل می دهد. کف محصول از نوع پی وی سی دولایه و رویه اصلی دارای یک روکش از نوع مخمل می باشد. این روکش مخمل در راحتی شما و از عدم تعریق بدن در زمان استفاده موثر است. مهم ترین بخش این محصول سیستم راه اندازی و جمع اوری تخت بادی می باشد. در لبه بالایی محصول یک پمپ باد برقی سرخود 110 ولت تعبیه شده که از طریق دو کلید موجب راه اندازی و همچنین جمع اوری این تخت بادی در کمتر از 4 دقیقه می شود. البته این محصول مجهز به یک ساک حمل بوده که حمل و نقل آن را با راحتی بالاتری همراه می کند. اگر قصد خرید تخت بادی دونفره طبی را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی رسمی محصولات بادی مراجعه نمایید.

 نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود دو کاره
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 
 دارای رویه کامفورت و طبی
 
 دارای پمپ باد سری جدید
 
 قابل استفاده برای تمامی سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

تخت بادی دو نفره طبی با پمپ برقی داخلی

تخت بادی دو نفره طبی با پمپ برقی داخلی از جمله نسل جدید تخت خواب های بادی مدرن می باشد که با یک سیستم خاص و منحصر به فرد در اختیار افراد گوناگون برای استفاده قرار گرفته است. این محصول با در نظر داشتن نکات مهم در رابطه با سلامت کمر و ستون فقرات و نیز راحتی افراد و اشخاصی که به دلیل بیماری این محصول را خریداری می کنند توانسته رضایت را برای این افراد ایجاد کند و ساعت های راحتی را برای استراحت برای آن ها رقم بزند. تخت خواب های بادی جزو محصولات کاربردی می باشند که در محل های گوناگون می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کاربردی بودن در مطالب پایین خلاصه می شود که به بررسی آن ها می پردازیم.


محل قرار گیری

تخت خواب ها عموما در اتاق خواب افراد جای می گیرند و برای استراحت استفاده می شوند اما برخی از تخت خواب ها مانند تخت خواب های بادی را می توان در محیط هایی مانند باغ و ویلا و یا داخل پذیرایی استفاده نمود. علت وجود چنین تنوعی در کارکرد این محصول ساده بودن نصب و جمع آوری آن است که می توان راحت این کار صورت گیرد. برای قرار دادن این تخت خواب بادی می بایست فضایی در نظر گرفته شود که این محصول با ابعاد 203 سانتی متر طول و 152 سانتی متر عرض و ارتفاع 46 سانتی متر در آن جای گیرد. با توجه به این ابعاد می توان گفت تخت خواب بادی مدنظر دارای اندازه ای استاندارد نیز است که جای بیش از اندازه و اضافی را اشغال نمی کند. از آن جایی که این محصول برای استفاده دو فرد به طور همزمان می باشد تحمل وزن تا 280 کیلوگرم را نیز دارد پس افراد سنگین وزن نیز می توانند از این محصول راحتی و طبی بهره مند شوند.


مرغوب ترین بدنه

محصولاتی مانند تخت خواب بادی به دلیل ارتباط مستقیم پوست با بدنه محصول می بایست دارای جنسی باشند که بدن را دچار آسیب نکند و همچنین از تعریق در هنگام خواب جلوگیری کند و در فصول گرم سال باعث گرم تر شدن سطح بدن نشود. این محصولات می بایست بدنه ای با خاصیت ضد لک داشته باشند تا با بروز لک و کثیفی بتوان با کشیدن یک دستمال ساده بر روی آن لک را برطرف کرد. تمامی این خصوصیات مهم و عالی در بدنه هایی با جنس پی وی سی مخمل می باشد که هم دارای نرمی و لطافت است و هم زیبایی چشمگیری را دارد. سطح این محصول به یک رنگ بوده و دیواره آن دارای رنگی دیگر است. این مورد برای جلب توجه و جذابیت بیش تر کالا مورد نظر می باشد که در نظر تمامی افراد حائز اهمیت است و می توان با وجود داشتن ترکیب رنگ های بسیار در بدنه با هر محیطی سازگار شود و بتوان دکور مورد نظر را ایجاد نمود.


وسایل همراه و روش راه اندازی

برای استفاده از این تخت خواب بادی ابتدا می بایست مطالب درون دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرد و تمامی نکات لازم راجب به راه اندازی و همچنین مراقبت از محصول را رعایت نمود. اما در کل راه اندازی تخت خواب بادی کار دشواری نمی باشد و نیاز به آموزش های گسترده و کمک افراد دیگر ندارد. این کار تنها با متصل کردن محصول به برق انجام می گیرد و با داشتن پمپ برقی سرخود در چند دقیقه تخت خواب بادی آماده استفاده می شود. به این وسیله خود به خود باد درون آن نیز تنظیم شده و نیازی به دقت های دیگر در راه اندازی نمی باشد. در زمانی که دیگر احتیاجی به این محصول ندارید و یا می خواهید آن را به محلی دیگر انتقال دهید می توانید به همین روش آن را تخلیه نموده و جمع آوری کنید و داخل ساک حمل موجود به همراه تخت خواب بادی بگذارید.


نحوه خرید آسان 

برای خرید به روش آسان تخت خواب بادی دو نفره طبی با پمپ برقی داخلی به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...