تخت بادی دو نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت در سایت نمایندگی فروش تخت بادی و نمایشگاه محصولات بادی ارزان با ضمانت معتبر در تهران

تخت بادی دو نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت یکی از خلاقانه ترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که از دو رنگ فوق العاده زیبا و چشم نواز طراحی و تولید گردیده است. این تخت رویه ای ابی رنگ داشته و بخش های کناری ان هم ساخته شده از رنگ کرم است. این تضاد رنگی باعث زیبایی بیشتر این محصول گردیده است. ساختار کلی این تخت به صورت سه لایه بوده و در بخش کناری این محصول هم نام تجاری بست وی نوشته شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. علاوه بر این ها لبه های این تخت به صورت برامده طراحی و تولید شده اند که از لیز خوردن و پایین افتادن شما از روی تخت جلوگیری می کند. 

هم چنین می توان به جنس بدنه این محصول هم اشاره نمود که از نوع PVC طرح چرم طراحی و تولید شده که در نوع خود از بهترین و با کیفیت ترین تولیدات موجود در بازار به حساب می اید. هم چنین رویه مواج و ضد تعریق این کالا هم یکی دیگر از دلایل انتخاب و خرید ان توسط مشتریان است. اگر قصد خرید یک تخت بادی دو نفره با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تخت بادی دو نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت یکی از پرطرفدار ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی تولیدی توسط برند محبوب بست وی می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی و حتی بازار ایران توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی دو نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :


طراحی ساختار ظاهری این تخت خواب بادی همانند مدل بدون پمپ آن می باشد و در ساختار رویه آن از رویه ای مواج استفاده شده است که مانع از تعریق بدن می شود و در استفاده طولانی مدت به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تشک عمل می کند . همچنین در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد بالش بادی سرخود نیز تعبیه شده است که در هنگام خواب کمک شایانی به شما می کند . علاوه بر آن برای راه اندازی هر چه راحت تر و سریع تر این محصول بر روی آن یک عدد پمپ باد برقی سرخود نیز تعبیه شده است که در ظرف کمتر از 4 دقیقه تخت خواب را در بهترین وضعیت ممکن باد می کند و خیال شما را به طور کلی از بابت جمع آوری این محصول راحت می کند زیرا این پمپ باد دو کاره می باشد و در جهت خالی کردن باد نیز می توانید به خوبی از آن استفاده نمایید . لازم به ذکر است که در بسته بندی این محصول یک عدد ساک حمل نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل تخت خواب نمایید و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز به شمار بیاید . 

جنس بدنه :

جنس استفاده شده در ساخت رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که از خود نشان می دهد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . همچنین در بخش کناری این تخت خواب بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که به رنگ کرم روشن می باشد و استحکام بالایی را در برابر ضربه از خود نشان می دهد . همچنین برابر بالاتر بردن قابلیت تحمل وزن و همچنین جلوگیری از آسیب رسیدن به بخش کف تخت خواب بادی در بخش زیرین محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تخت خواب بادی دو نفره به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 36 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای ایحاد شده توسط آن دارد . همچنین وزن این محصول 7.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . علاوه بر آن قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی دو نفره 273 کیلو گرم می باشد که از این بابت هیچ گونه نگرانی را نیز نمی توانید به دل خود راه بدهید زیرا این تحمل وزن تقریبا برابر با وزن 3 نفر می باشد 

جمع بندی :

این تخت خواب بادی یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی می باشد که در سال جاری و توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . همچنین رویه این تخت خواب بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و در کنار این مقاومت بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است که می تواند برای شما تداعی کننده تخت خواب های سنتی باشد . تخت بادی دو نفره مواج بست وی با پمپ 110 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای بالش بادی سرخود
دارای طراحی بدنه دو رنگ و زیبا
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد دو کاره 110 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...