تخت بادی دو نفره پشت دار

کد intex 64460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 79 سانتی متر (با تیکه گاه)
8,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره پشت دار اینتکس مدل intex 64440 یکی از بهترین مدل های تخت خواب بادی با قیمت ارزان و گارانتی معتبر در سایت فروشگاه اینتکس تهران

تخت بادی دو نفره پشت دار اینتکس مدل intex 64440 یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخت های بادی تولید شده توسط این شرکت بزرگ بوده که از مقاومت بالایی نیز بهره می برد. محصولی با ارگونومی ساخت بسیار مناسب که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش تمام مخمل در قسمت های رویه و کناره ها می باشد. همچنین قسمت زیرین آن را نیز روکش طرح چرم تشکیل می دهد. این تخت خواب بادی یکی از مقاوم ترین تخت خواب ها به دلیل داشتن تحمل وزن بسیار بالا می باشد. تختی که نشیمنگاهی مواج داشته و به دلیل تعبیه شده رویه کامفورت در آن قابلیت های بسیار مهم و کاربردی طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

 قابلیت هایی که می تواند علاوه بر افراد عادی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار گزینه مناسبی باشد. اما وجود یک تکیه گاه و یا همان پشتی بادی نیز از دیگر ویژگی های این تخت بوده که می توان از آن هم به عنوان بالش و هم به عنوان قسمتی برای تکیه دادن استفاده نمود. علاوه بر این یک پمپ باد برقی دو کاره با پمپاژ و مکش باد نیز روی این کالا تعبیه شده تا آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کند. 

بدون شک آن دسته از تخت خواب های بادی که به صورت تاجدار هستند ، ظاهری شکیل و لوکس دارند و به عنوان یک محصول لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند ، به طوریکه شما می توانید از این تخت بادی به عنوان تخت بادی میهمان استفاده کنید . یعنی اگر مهمانی به خانه شما آمد و قصد ماندن داشت ، می توانید این تخت بادی را راه اندازی کنید تا بر روی آن استراحت داشته باشد . ظاهر این تخت نیز بسیار زیباست و می تواند نظر هرکسی را به خود جلب کند . وجود تاج در این تخت بادی می تواند باعث شود که ظاهر آن شبیه به تخت های غیر بادی شود . برای همین است که شرکت اینتکس مدل های مختلفی را شبیه به این تخت بادی تولید کرده است . 

شما می توانید در دسته بندی مربوطه به تخت بادی ، این طرح را مشاهده کنید و آن را با قیمت های فوق العاده ای خریداری کنید . قیمت تخت خواب بادی تاجدار یا پشت دار نسبت به سایر تخت خواب های دیگر به دلیل اینکه این طراحی اضافی را دارد ، کمی گران تر خواهد بود . ولی این قیمت چندان زیاد نیست که شما را از خرید تخت بادی صرف نظر کنید . این تخت بادی حتی یک پمپ باد دارد که شما می توانید تمامی بخش های تخت بادی را با کمک این پمپ باد راه اندازی کنید . شما می توانید ظرف مدت 5 دقیقه و حتی کمتر این تخت بادی را راه اندازی کنید . بنابراین خواهید دید که حتی بزرگ بودن تخت بادی ، باعث نمی شود که راه اندازی آن سخت تر باشد .

تخت خواب بادی دو نفره پشت دار intex 64440 از محصولات با کیفیت و جدید اینتکس است که با داشتن بدنه ای با استحکام بالا و بالش سرخود تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین محصولات شرکت شده است .

طراحی : طرح این محصول بسیار شبیه به تخت های شرکت اینتکس میباشد و بسیار ظریف و زیبا طراحی شده است . شیار های موازی روی تخت به راحتی محصول در هنگام خواب کمک میکند که بدن در به شکل بهتری در تخت جای گیرد و رویه ضد تعریق مناسب استراحت های طولانی مدت میباشد . رویه ی تخت ضد اب بوده و میتوان بدون نگرانی از آن استفاده کرد .این تخت خواب بادی محصول شرکت اینتکس با کمک پمپ برقی در مدت سه دقیقه باد میشود و این پمپ باد کار تخلیه باد را از محصول انجام میدهد و نگرانی راجاتخلیه باد از محصول وجود ندارد.

جنس بدنه: جنس این محصول از مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است که کمک میکند یک تخت خواب بادی با استحکام بالا در اختیار داشته باشید. در داخل محصول از الیاف های ابریشمی ساخته شده است که به انعطاف پذیر بودن تخت کمک مییکند به کمر شما آسیب نزند و حالت طبی بودن خود را حفظ کند. رویه محصول از جنس  پی وی سی با لایه جیر بوده و به طور کامل ضد تعریق میباشد . کناره های این محصول دارای لایه پی وی سی دولایه ساخته شده اسم که کمک به استحکام  محصول میکند که در برابر فشار و ضربه مقاومت کند.

ابعاد و تحمل وزن: تخت خواب بادی دو نفره ی پشتی دار اینتکس دارای طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر دارای ابعاد مناسبی برای تخت و ارتفاع 79 سانتی متر تا تکیه گاه تخت راحتی برای استفاده میباشد که میتوان این محصول را به راحتی جایگزین تخت های چوبی و فلزی کرد . تحمل وزن 350  این محصول از ویژگی های چشم گیر این محصول است که در بین محصولات بادی از بالا ترین تحمل وزن برخوردار است که میتوان بدون نگرانی از جانب ترکیدن محصول از آن استفاده کرد  .

سایر ویژگی ها: داشتن پشتی در روی این تخت بادی کمک میکند که بالش شما حالت ثابت داشته باشد و از روی تخت پایین نیفتد از دیگر ویژگی های این محصول داشتن برچسب تعمیرات برای تعمیر موقت محصول است. این محصول دارای پمپ برقی سرخود است که در سه دقیقه باد میشود و همان پمپ سرخود وظیفه ی خالی کردن باد محصول در هنگام نیاز را دارد . همراه داشتن ساک حمل به جا به جا کردن راحت محصول کمک بسزایی نموده است . همچنین به کمک دفترچه راهنما همراه محصول میتوان محصول را راحت تر باد کرده و از آن استفاده کرد .

جمع بندی: تخت خواب بادی دو نفره اینتکس با بدنه ی محکم و قیمت مناسب از بهترین و مغوب ترین محصولات اینتکس که در فروشگاه تخت بادی میباشد و میتوان برای استراحت طولانی مدت و مصرف خانگی از آن استفاده کرد . پشتی بلند ، پمپ برقی سرخود و همراه داشتن دفترچه راهنما از ویژگی های این محصول است که قیمت مناسب این محصول آن را انتخاب بسیاری از مشتریان قرار میدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با مشاورین ما در شرکت اینتکس تهران تماس برقرار کرده و سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
79 سانتی متر (با تیکه گاه)
تحمل وزن
350 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
دارای تکیه گاه (پشتی) بادی
دارای سطح مواج
طبی و ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...