تخت بادی دو نفره کامفورت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره کامفورت تولید شده توسط کمپانی کلمن در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران و نمایشگاه فروش محصلات بادی و تخت خواب بادی

تخت بادی دو نفره کامفورت از سری محصولات خانگی بادی با ویژگی ای منحصربه فرد و زیبایی چشم گیر یکی از شیک ترین و مقاوم ترین محصولات موجود در بازار می باشد که توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند ، ابعاد این تخت بادی مناسب می باشد این محصول در دو نوع یک نفره و دو نفره طراحی شده است که ابعاد تخت دو نفره بزرگ تر می باشد: طول تخت 198 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع آن 38 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد تحمل وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم را داراست. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع برقی به صورت مجزا وجود دارد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک میکند. این محصول کاملا طبی بوده و شیار های این تخت خواب بادی بسیار متفاوت با تخت خواب های طبی دیگر میباشد . بهترین محصول 2016 با ساختار درونی بسیار مقاوم و کیفیتی فوق العاده در تنها نمایندگی اینتکس در ایران با بهترین قیمت و کیفیت عرضه میگردد . شما میتوانید برای اطالاعات بیشتر با شماره تماس های ذکر شده در سایت اینتکس ایران در تهران تماس حاصل فرمایید و در ارتباط با این محصول مشاوره رایگان بگیرید . همچنین میتوانید این محصول را علاوه بر سفارش اینترنتی به صورت تلفنی ثبت سفارش نمایید .

امروزه استفاده از تخت های بادی رو به رشد است و مشتریان زیادی تمایل به خرید اینگونه وسیله ها دارند. تخت بادی یک وسیله راحت و منحصربه فرد است که ویژگی های بسیاری دارد. برند های مختلفی نسبت به ساخت این محصولات اقدام می کنند ، برند کلمن از بزرگترین محصولات تفریحی از جمله تخت بادی می باشد که محصولات با کیفیتی را روانه بازار می کند. محصولات این برند بزرگ به کشور های جهان صادر می شود و مشتریان فراوانی دارد چرا که از تمام استاندارد ها پیروی می کند و محصولی با بهترین کیفیت را روانه بازار می کند. شرکت اینتکس تهران در ایران نمایندگی این برند را برعهده دارد و محصولات کلمن را به تمام نقاط ایران به بهترین و راحت ترین شکل ارسال می کند. هر خریداری می تواند با مراجعه به سایت اصلی اینتکس تهران محصولات مختلفی را خریداری کند و برای خرید تخت بادی به قسمت تخت بادی مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود بیفزاید. تخت بادی دو نفره کامفورت که یک از با کیفیت ترین تولیدات کلمن است دارای ویژگی های بسیاری است که در ادامه به این موضوع می پردازیم و با این محصول بیشتر آسنا می شویم . 

طراحی

تمام تولیدات شرکت کلمن از طراح خاص و زیبایی منحصربه فردی برخوردار هستند. تخت بادی دو نفره کامفورت نیز از این قائله مستثنا نیس و از طراح زیبا و خاصی برخوردار می باشد. این تخت برای استفاده دو نفر می باشد. مقاومت بسیار بالایی که این محصول دارد به دلیل طراحی بی نقص آن می باشد. این تخت بادی در نوع خانگی طراحی شده و وزن بسیار کمی دارد و جابجایی آن بسیار آسان می باشد به همین دلیل حتی می توان از این تخت در سفرها نیز استفاده نمود. طراحی این تخت به گونه ای است که از ویژگی طبی به دلیل دارا بودن سطح مواج و مناسب استفاده بیماران عضلانی بهره می برد. علاوه براین ضد تعریق بودن نیز از ویژگی های اصلی تخت بادی دو نفره کامفورت است که در طراحی آن مورد توجه قرار گرفته است.

مشخصات فیزیکی

از آن جا که از تخت بادی دو نفره کامفورت به صورت دو نفره استفاده می شود دارای ابعاد مناسب و بزرگ می باشد. طول این تخت بادی 198 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع 38 سانتی متری می باشد. با توجه به همین ابعاد این تشک تحمل وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم را دارا می باشد که برای یک تخت دو نفره بسیار مناسب می باشد. جنس بخش های مختلف این تخت نیز بسیار مناسب است و از راحتی بسیاری بهره می برد. جنس رویه تخت از پی وی سی با رویه مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم با زیبایی خاص و چشم نواز و جنس کف تخت بادی از پی وی سی دولایه می باشد که مقاومت بسیار ویژه ای به این تخت بخشیده است. 

سایر ویژگی ها

دارا بودن وسیله و اقلام همراه هر محصولی از ویژگی های آن محصول شمرده می شود. تخت بادی دو نفره کامفورت نیز به همراه خود یک پمپ باد از نوع برقی مجزا دارد که راه اندازی آن را بسیار آسان تر می کند. لازم به ذکر است که راه اندازی این تخت بادی بسیار ساده و آسان می باشد و با رعایت کردن چند مورد هیچ مشکلی پیش نمی آید. علاوه بر پمپ باد این تخت دارای یک ساک حمل نیز می باشد که جابجایی آن را آسوده تر کرده است. وزن ماسب 7 کیلوگرمی دارا بودن اقلام هراهی مثل برچسب تعمیرات ، ساک حمل و دفترچه راهنما از سایر ویژگی های مهم این تخت بادی دو نفره کامفورت می باشد.

نوع
خانگی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی مجزا
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج تمام طبی
رویه ای مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...