تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
3,735,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ در سایت آنلاین فروش محصولات بادی و فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با قیمت ارزان و گارانتی

تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی برای سنین بزرگسالان بوده که از ارتفاع مناسبی نیز برخوردار است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش مخمل در نشیمنگاه و روکش طرح چرم در قسمت های کناری و زیرین بوده و به دلیل داشتن طراحی خوب و مقاوم خود می تواند به عنوان جایگیزینی مطمئن به جای تخت های غیر بادی در اتاق های خواب و نشیمن استفاده شود. محصولی که از نشیمنگاهی مواج با رویه کامفورت بهره برده که قابلیت های بسیار مهم طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. رویه ای که این تخت بادی داشته از نوع مخمل بوده که علاوه بر ایجاد سطحی بسیار راحت برای خواب و دراز کشیدن در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده نیز موثر خواهد بود. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن پمپ باد برقی دوکاره متصل شده به بدنه این محصول اشاره نمود. وسیله ای که این کالا را در مدت زمان کمی راه اندازی کرده و باد آن را نیز خالی می کند. برای حمل آسوده آن نیز یک ساک حمل دستگیره دار در کنار آن قرار داده شده است. این محصول کاملا طبی بوده و علاوه بر استفاده برای عموم برای افرادی که از ناحیه ستون فقرات و گردن دچار مشکل شده اند مناسب میباشد . همچنین در پکیج این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد . شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و یا خرید این محصول با ما تماس بگیرید و این محصول را با بهترین قیمت و کمترین زمان دریافت نمایید . 

تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ

تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ یکی دیگر از طبی ترین و بادوام ترین انواع تخت خواب بادی سایز بزرگ با توان تحمل وزن بالا بوده که در کارخانه بست وی طراحی و تولید شده است. این تخت بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی و جمع اوری شده و طول عمر بالا آن در کنار رویه نرم و راحتی که داشته از دلایل فروش بالای محصول به شمار می رود. در بخش نقد و بررسی می توانید با ساختار این محصول در تمامی ابعاد آشنا شوید. اگر شما نیز قصد خرید تخت خواب بادی دو نفره را دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ | اینتکس


بدنه طبی و زیبا تخت خواب بادی

در بخش نخست به تحلیل طراحی ظاهری تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ خواهیم پرداخت که موجب جلب نظر مصرف کننده و همچنین راحتی فرد در زمان خواب خواهد شد. تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ یک محصول مستطیل شکل بوده که رویه اصلی آن کرم رنگ و کاملا روشن انتخاب شده اما بدنه اصلی آن مشکی می باشد. این ترکیب رنگ یک تضاد زیبا را به نمایش گذاشته و موجب می شود به راحتی بتوانید برای اتاق خواب منزل خود نیز از این تخت خواب بادی استفاده کنید. رویه اصلی این تخت بادی مواج و طبی می باشد. زیرا بر روی بدنه آن خطوطی موازی و طرح دار نقش بسته که می تواند ستون فقرات شما را در حالت استاندارد نگه دارد. از سوی دیگر این طراحی بدنه موجب ضدتعریق شدن رویه تخت بادی نیز شده ، زیرا از تماس کامل بدن فرد با رویه تخت بادی جلوگیری کرده و هوا در این فاصله در گردش بوده و شما در زمان دچار تعریق نخواهید شد. بدنه اصلی محصول سه لایه و مرتبط به یکدیگر بوده تا تخت بادی شما حالت فنری پیدا کند. در بخش لبه بالایی این محصول یک عدد پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده که با اتصال به برق شهر و تنها با فشردن یک کلید می تواند این تخت خواب بادی را در کمتر از سه دقیقه برای استفاده شما آماده نماید. این پمپ باد برقی دو منظوره بوده و در زمان جمع اوری محصول نیز با کلید برگشت می توانید باد داخل تخت خواب بادی خود را تخلیه و محصول را در داخل ساک حمل خود قرار دهید.


طول عمر بالای تخت خواب بادی

طول عمر بالای هر تخت خواب بادی وابسته به کیفیت جنس بدنه آن بوده تا در اثر استفاده مدوام و یا حتی راه اندازی و جمع اوری مکرر دچار افت کیفیت و آسیب نشود. بر همین اساس بیان می کنیم که تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ از بدنه اصلی با مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید شده است. این بدنه پی وی سی در بخش کناری برای افزایش طول عمر از روکش طرح چرم و در بخش رویه برای راحتی و نرمی در زمان خواب از یک روکش مخملی برخوردار می باشد. کف تخت خواب بادی نیز استحکاک بالایی در اثر تماس با سطح زمین و تحمل وزن و فشار بالا داشته که از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این نوع جنس بدنه طول عمر بسیار بالایی داشته و می تواند یک جایگزین مطمئن برای تخت های چوبی کلاسیک در منازل و یا حتی ویلا گردد. این محصول در اثر استفاده مدوام چار آسیب نشده و تا سال های طولانی برای شما کارایی خواهد داشت. از این محصول افراد سالم و یا حتی بیمار می توانند به آسودگی خاطر استفاده کنند.


ابعاد و تحمل وزن تخت خواب بادی

همانطور که از نام این تخت خواب بادی مشخص بوده این محصول برای استفاده همزمان دو نفر طراحی شده به همین دلیل طول بدنه آن برابر با 203 سانتی متر و عرض آن معادل 152 سانتی متر می باشد. برای جلوگیری از وارد شدن فشار به ستون فقرات مصرف کنندگان در زمان برخاستن از روی تخت خواب بادی ارتفاع این محصول بالغ بر 46 سانتی متر محاسبه شده است. وزن بدنه این تخت خواب بادی نیز 7 کیلوگرم بوده که موجب حمل و جا به جایی ساده آن می شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه تخت خواب بادی نداشته و این محصول قادر است وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کند.


خرید تخت خواب بادی

برای خرید تخت بادی دو نفره کامفورت دو رنگ می توانید به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت فروشگاه intex به صورت اینترنتی اقدام به سفارش این تخت خواب بادی با مناسب ترین قیمت و کیفیت و با ضمانت اصالت کالا نمایید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
رویه مواج و ضد تعریق
دارای سطح موج دار
مناسب افراد عادی و بیمار
طبی با روکش کامفورت
دارای پمپ باد برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...