تخت بادی دو نفره Altimair

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 163 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره Altimair در مرکز فروش تخت خواب بادی intex و سایت آنلاین فروش محصولات بادی با قیمت ارزان و ضمانت معتبر

تخت بادی دو نفره Altimair یکی از برترین تخت های بادی است که می توان از آن در اتاق خواب استفاده کرد . تخت خواب های بادی از سری محصولات بادی بسیار کاربردی هستند که می توانند محیطی بسیار راحت را برای افراد فراهم کنند . از آن جا که مدل های جدیدتر تخت های بادی مانند همین مدل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند به خوبی توانسته اند انتظارات مشتریان را برآورده سازند . تحقیقات نشان داده است که داشتن بستر مناسب برای خواب می تواند در خواب راحت شما تاثیر داشته باشد ، چه بسا بهتر است بستر یا تختی را خریداری کنید که بتواند به بهترین شکل راحت باشد و شما را پس از قرار گیری طولانی مدت خسته نکند . این تخت خواب بادی ابعاد کاملا استانداردی دارد و می تواند به راحتی دو نفر را درون خود نگه دارد بدون اینکه فشار زیادی به آن وارد شود یا آسیب ببیند . تحمل وزن این تخت بادی دو نفره 273 کیلوگرم است و می تواند به بهترین شکل این وزن را تحمل کند ، علت مقامت بسیار خوب این تخت را می توان به دلیل داشتن بدنه وینیل برزنتی آن دانست . ترکیب وینیل و برزنت ضخیم و چند لایه این تخت باعث شده تا این محصول در مقایسه با دیگر محصولات و تخت های بادی دوام بیشتری داشته باشد و به آسانی آسیب نبیند . راه اندازی این محصول نیز به راحتی و با استفاده از پمپ باد سرخود انجام می گیرد ، همچنین وزن کلی این تخت بادی نیز معادل 12.5 کیلوگرم بوده و ابعاد بسته بندی آن 22 * 48 * 48 سانتی متر می باشد ، به همین جهت جابجایی و نگهداری آن به راحتی امکان پذیر شده است . این محصول بی نظیر را می توانید به راحتی  و با صرف هزینه کمتر از فروشگاه intex در ایران خریداری کنید .

تخت بادی دو نفره Altimair

اگر قصد دارید تا محصولی را خریداری کنید تا فضای منزل شما را اشغال نکند و در زمانی که نمی خواهید از آن استفاده نمایید ، محصول را جمع آوری کنید ، ما به شما تخت بادی دو نفره Altimair را معرفی خواهید کرد . اما قبل از سفارش این محصول به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از مزایا و معایب این تخت بادی آشنا شده و سپس برای خرید خود تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تخت بادی به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های مشکی و سفید به کار رفته است .  در قسمت پشتی این محصول یک محفظه برای باد کردن و راه اندازی آن موجود بوده و همچنین برای جمع کردن و خارج کردن باد این کالا نیز می توانید از طریق اقدام کرده تا در صبح هایی که از آن استفاده نمی کنید ، محصول را جمع کرده و فضای منزل را اشغال نکنید . این کالا بسیار نرم بوده و استفاده از آن بدون شک لذت بخش می باشد .

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین دلایل یک خرید برای محصول بوده و به همین دلیل تمام خریداران سعی بر این دارند تا محصولی که خریداری می کنند ، دارای جنس بدنه قابل قبولی باشد . جنس بدنه این محصول از وینیل برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 203 سانتی متر ، عرض : 163 سانتی متر ، ارتفاع : 56 سانتی متر ، تحمل وزن : 273 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 12.5 کیلو گرم است که نسبت به ابعادی که دارا بوده ، بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید که در هنگام خرید این کالا ، یک پمپ به همراه آن موجود می باشد تا آن را درون محفظه تخت بادی کرده و در عرض سه الی چهار دقیقه این محصول را باد کرده و به آسودگی از آن استفاده کنید و لذت ببرید . در خصوص نگهداری باید گفت که به هیچ وجه وزن افرادی که از این تخت استفاده می کنند نباید بیشتر از 273 کیلو گرم باشد ، همچنین سعی کنید تا پس از استفاده از آن ، محصول را جمع کرده تا دچار صدمه و یا آسیبی نشوید و در آخر وسایلات تیز را از آن دور کرده تا طول عمر کالای خریداری شما بالا باشد و با خیالی اسوده از آن استفاده نمایید . برای تعمیر تخت خواب بادی می توانید  به آن برچسب تعمیرات زده تا محصول خود را در منزل تعمیر نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت بادی دو نفره Altimair یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران ، قابل سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های مشکی و سفید به کار رفته  خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران در تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
163 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
برزنتی با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل برزنتی ضخیم چند لایه
جنس کف
وینیل برزنتی ضخیم چند لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 12.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی: 48×48×22 سانتی متر
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح ضد تعریق
رویه مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Altimair

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...