تخت بادی دو نفره Queen

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
8,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره Queen ارزانترین تخت خواب بادی در مرکز تخصصی خرید تخت خواب بادی و محصولات بادی اینتکس و bestway با ضمانت معتبر در ایران

تخت بادی دو نفره Queen intex از سری محصولات جدید کلمن می باشد که با تکیه بر سالها تجربه خود محصولات خود را تحت مهندسی آمریکایی تولید و به بازار روانه می کند. رویه این تخت بادی از ماده وینیل مخملی ساخته شده است که کاملا نرم و راحت می باشد و استفاده از آن نیز به دلیل مواج و ضد تعریق بودن برای بیماران مشکل ساز نخواهد بود.این تخت خواب بادی دارای ابعاد استانداردی می باشد، طول آن برابر با 198 و عرض آن نیز 152 سانتی متر بوده که در اغلب محصولات استاندارد بازار یافت می شود. علاوه بر این ارتفاع تخت در حدود 46 سانتی متر بوده که با توجه به ابعاد سایر قسمت ها رقم مناسبی به منظورپایداری و ثبات تخت به حساب می آید. تخت بادی دو نفره دو نفره Queen را می توان در منزل و به دلیل وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک آن در مسافرت نیز استفاده نمود، با توجه به وجود پمپ باد برقی همراه کالا راه اندازی آن بسیار ساده و در مدت زمان بسیار کمی قابل انجام می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تهران اینتکس ایران مراجعه کرده و برای خرید این کالا با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

پمپ باد همراه این تختخواب بادی قابلیت اتصال به برق شهری 220 ولتی را دارد و به همین خاطر برای تامین برق آن با مشکل مواجه نخواهید شد. همچنین این پمپ باد قدرت انتقال باد بالایی دارد و با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که مدت زمان راه اندازی تخت را به سه الی چهار دقیقه کاهش داده است. گفتنی است که دریچه ای جهت تخلیه هر چه سریع تر باد بر روی قسمتی از بدنه تعبیه شده است که جمع آوری تخت را بسیار ساده خواهد کرد و می توانید آن را خالی از باد کرده و درون ساک حمل مخصوصی که دارد قرار دهید. این ساک حمل، مخصوص برند کلمن است و به صورت دسته دار طراحی شده است تا بتوانید با استفاده از آن به راحتی تخت را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید.

ساک حمل و پمپ باد برقی تنها لوازم همراه این محصول نمی باشند و درون بسته بندی می توان یک برچسب تعمیرات را نیز مشاهده کرد که تعمیر بخش آسیب دیده تخت را در صورت لزوم به راحتی تعمیر خواهد کرد. وزن این تخت بادی کلمن بالغ بر 7.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و یکی از سبک ترین مدل های تختخواب بادی دو نفره می باشد. ارتفاع 46 سانتی متری این تخت بادی باعث شده تا بتوانید از آن داخل چادرهای مسافرتی بزرگ استفاده کنید. در قسمت بالای بدنه این تخت بادی می توان بالشت بادی سرخود را مشاهده کرد که شما را از به همراه داشتن بالشت های مسافرتی به نیاز خواهد کرد. همچنین رویه این محصول به صورت کاملا مواج و ضد تعریق ساخته شده است تا در شرایط آب و هوایی مختلف بتوانید از آن بهره مند شوید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

تخت خواب های بادی از جدید ترین محصولات بادی عرضه شده به بازار می باشد که محبوبیت زیادی را نیز در بین مردم پیدا کرده است . استفاده از تخت خواب ها می تواند بستری ایده آل را برای شما فراهم کند . تخت خواب های بادی در انواع بسیار متنوعی تولید شده اند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند ، یکی از این مدل ها تخت بادی دو نفره Queen می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و ویژگی های یک تخت ایده آل را در خود دارد . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم ویژگی های این تخت خواب بادی را به صورت کامل معرفی کنیم و با نقد و بررسی بیشتر آن شما را در امر خرید تخت خواب بادی مد نظرتان یاری کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت


این تخت خواب بادی که به نام کوئین معروف است از زیبا ترین تخت های تولید شده توسط شرکت کلمن است که به تازگی روانه بازار شده ، این محصول بی نظیر به رنگ توسی بوده و کناره های آن به رنگ خاکستری . تلفیق این رنگ ها در عین سادگی باعث شده تا این تخت خواب بادی بسیار زیبا و شیک شود . این محصول برخلاف دیگر مدل ها دارای بالش سرخود نیست اما نبود بالش باعث شده تا سطح قایل استفاده تخت بیشتر شود . این محصول دارای لبه های بادی است که باعث می شود تا افراد در هنگام خوابیدن از تخت بیرون نیوفتند . از مهم ترین طراحی های این تخت خواب بادی می توان به سطح مواج محصول اشاره کرد ، این سطح مواج که به صورت مشبک طراحی شده است می تواند باعث شود تا افراد حس بهتری در هنگام قرار گیری داشته باشند و همچنین این رویه باعث می شود تا گردش خون در بدن به خوبی جریان داشته باشد . این تخت بادی دارای ساختار سه طبقه بوده و می تواند به خوبی در برابر فشار ها مقاوم باشد . همچنین لایه های داخلی این تخت به صورت استوانه ای طراحی شده است .


              


جنس بدنه


مهم ترین نکته در هنگام خرید تخت بادی ، دقت به جنس بدنه محصول می باشد ، چرا که جنس بدنه است که می تواند نشان از کیفیت بالای محصول باشد . این محصول نیز از لایه های ضخیم و بسیار مقاوم وینیل ساخته شده است و می تواند به خوبی با قدرت کشسانی بالا ، در برابر فشار ها و ضربه ها مقاوم باشد و آسیبی نبیند . قسمت کف این محصول نیز برای اینکه مقاوم تر باشد دارای ساختاری دولایه است و می تواند در برابر سایش مقاومت خوبی از خود نشان دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تخت بادی از آن جا که برای دو نفر نفر طراحی شده است دارای ابعادی معادل ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که مطابق با استاندارد های جهانی است . وزن کلی این تخت بادی نیز بسیار پایین است و به راحتی می توان محصول را جابجا کرد و در محل جدیدی قرار داد . این محصول همچنین می تواند تا وزن 273 کیلوگرم را به راحتی و بدون هیچ مشکلی تحمل کند ، پس میبینیم که این تخت بادی دارای دوام بسیار بالایی است .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب بادی توسط یک پمپ باد برقی قدرتمند انجام می شود و دیگر نیازی نیست که به صورت دستی تخت را باد کنید . این پمپ باد بسیار قوی بوده و می تواند در مدت زمان کم تر از 5 دقیقه محصول را باد کند . همچنین این پمپ دو کاره بوده و می تواند عملیات تخلیه و وکیوم را نیز انجام دهد . این محصول به دلیل اینکه بادی است لازم است تا نگهداری های لازم از آن صورت گیرد . به عنوان مثال تخت را در محلی قرار دهید که کمتر در خطر برخورد وسایل و ابزار های نوک تیز قرار گیرد ، همچنین بهتر است از پریدن بر روی تخت اجتناب کنید و وسایل پر حرارت را به تخت نزدیک نکنید .

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب به فروش گذاشته است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی محصولتان را خریداری کنید . برای خرید شما می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری اقدام کنید . خرید حضوری می تواند باعث برخورداری شما از تخفیفات ویژه شود .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی جداگانه
سایر ویژگی ها
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
لایه های داخلی نوع استوانه ای
دارای والف دابل لاک
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل متصل به بدنه ، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...