تخت بادی 2 نفره مشکی رنگ اینتکس با سطح مواج

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 157 سانتی متر
  • ارتفاع: 47 سانتی متر
5,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی 2 نفره مشکی رنگ اینتکس با سطح مواج از سری محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد.

تخت بادی 2 نفره مشکی رنگ اینتکس با سطح مواج یکی دیگر از سری تخت بادی های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه باار شده است. این محصول یک وسیله کاربردی و یک جایگزین بسیار مناسب برای تخت خواب های ثابت است که می توان از آن درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده کرد. جنس این محصول از وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه سبب شده است تا سطح تخت نرم تر شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری کند. بخش کناری این تخت خواب بادی از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. در قسمت بالای این تخت بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با باد زدن تخت این بالش به طور خودکار شکل می گیرد. سطح این تخت بادی نیز به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. شما یم توانید این تخت بادی با کیفیت را از نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

تخت بادی 2 نفره مشکی رنگ اینتکس با سطح مواج یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده بسیار با کیفیت توسط شرکت اینتکس می باشد که درسال 2018 وارد بازار شده است. این محصول دارای کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فردی می باشد که توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود.فرم کلی این تخت بادی همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ مشکی می باشد که این رنگ با هر نوع دکوراسیونی ست می شود. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر محصولات بادی اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال کرده و بسیار راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد. این تخت بادی در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 157 سانتی متر و ارتفاع 47 سانتی متر طراحی شده است که ارتفاع آن نیز کاملا استاندارد بوده و افراد بمار می توانند به راحتی روی آن رفته و یا از روی آن به پایی بیایند. تحمل وزن این محصول 250 کیلو گرم و وزن آن نیز 7 کیلو گرم است که به آسانای می تاون آن را حمل و جا به جا نمود. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب و محل کار استفاده نمود.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی : مهمترین نکته ای که هنگام خرید محصولات بادی از جمله تخت بادی باید در نظر داشته باشیم، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. تخت های بادی باید دارای بدنه ای بسیار مقاوم و راحت باشند که بتوان به راحتی و با خیال راحت بر روی آن به استراحت پرداخت. همچنین به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس هستند باید دارای مواد اولیه کاملا مرغوبی باشند. شرکت اینتکس با تولید این تخت بادی توانسته است تا تمامی ای نگرانی ها را برطرف کرده و تخت بادی با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد. سطح این تخت بادی از وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه علاوه بر نرم تر شدن سطح تخت از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تخت از وینیل طرح چرم و بخش کف آن از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز دارد.

نحوه راه اندازی تخت بادی : برای راه اندزای این تخت بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز است که می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس از انواع این پمپ دردن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار مدهید. درب دریچه هوای تخت را باز کرده و نازل پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. پس از این که تخت به اندازه کافی باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را از ان جدا کرده و درب دریچه هوای تخت را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
رویه مواج و کامفورت
طبی و ضد تعریق
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...