تخت بادی 2 نفره کرم رنگ bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
4,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی 2 نفره کرم رنگ bestway بست وی با رویه مواج یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده است. فرم کلی این تخت بادی به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ بدنه قهوه ای نیز می باشد که دارای جذابیت بسیار بالایی بوده و به آسانی با انواع دکوراسیون منزل ست می شود. 

سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر می باشد که این ارتفاع کاملا استاندارد بوده و مناسب برای کودکان و افراد بیمار نیز می باشد که به راحتی می توانند به روی تخت رفته و یا از روی آن پایین بیایند. سطح این تخت بادی از جنس وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. قسمت کناری تخت بادی از وینیل مخملی بوده و قسمت کف تخت بادی نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز دارد. این محصول علاوه بر پمپ باد دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که به راحتی می توانید تخت را درون آن جای داده و با خود به مکان دلخواهتان ببرید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید ، 

از خاص ترین تخت خواب های بادی رنگی که شما می توانید انتخاب کنید ، تخت بادی 2 نفره کرم رنگ bestway می باشد که دلیل آن هم وجود طراحی دو رنگ محصول است که رنگ های فوق العاده ای برای ساخت آن استفاده شده است . برای همین نیز بسیار مورد علاقه مشتریان فروشگاه اینتکس واقع شده است . برای همین فروشگاه اینتکس نیز به دفعات مکرری این تخت را موجود کرده است . از آن جا که این تخت بادی برای استفاده دو نفره می باشد ، شما می توانید این محصول را برای خود و همسرتان خریداری کرده و با هم از تخت استفاده کنید . حتی در زمان هایی که قصد سفر دارید ، می توانید به راحتی این تخت را با خود به مسافرت ببرید . توجه داشته باشید که این تخت بادی به همراه خود یک ساک حمل مخصوص دارد .

شما می توانید با قرار دادن این تخت بادی در ساک حمل به آسانی محصول را جابجا کنید و آن را به هر جایی ببرید . توجه داشته باشید که این تخت ها پس از خارج شدن از کارتن و یک بار باد شدن ، به سختی دوباره وارد کارتن خود می شوند ، برای همین داشتن یک ساک حمل برای این محصولات ضروری بوده و برای همین است که شرکت بست وی برای تخت بادی 2 نفره کرم رنگ bestway که از محصولات بادی خود است ، این ساک حمل را تعبیه نموده است . نکته جالب تر این است که این تخت بادی دارای بدنه تماما جیر است و حتی کناره های تخت نیز از همین جنس و به صورت دولایه ساخته شده است . 

تخت بادی 2 نفره کرم رنگ bestway بست وی با رویه مواج یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول همانند سایر تخت واب ها ارای فرم مستطیلی شکل بوده و به رنگ کرمی و قهوه ای می باشد که این دو رنگ ترکیب رنگی بسیار جذابی را به وجود آورده که به راحتی می توان آن را با هر دکوراسیونی درون منزل ست کرد. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن جلو گیری می کند.در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر محصولات بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندرد های جهانی بوده که نسبت به تخت خواب های ثابت فضای بسیار کمتری را درون منزل اشغال می کند و شما می توانید از آن درون منزل، محل کار و خانه های انشجویی استفاده کنید. این تخت بادی نیز می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت افراد بیمار نیز باشد که پزشکان این نوع تخت ها را برای بیمارانی که دارای درد های عضلانی می باشند، تجویز می کنند. این محصول دارای طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن نیز 295 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8 کیلو گرم است که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت می باشد و می توانید به راحتی آن را با خود حمل و جا به جا کنید.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که هنگام خرید یک تخت بادی باید به ان توجه نمود، جنس و کیفیت بدنه آن تخت است. تخت های بادی دو نفره باید دارای بدنه ای بسیار مقاوم باشند. همچنین مواد اولیه آن ها نیز باید از مرغوب ترین مواد اولیه باشد تا هیچ گونه اسیبی به پوست انسان وارد نکند. شرکت بست وی این بار هم همانند همیشه تخت بادی ای با کیفیت بسیار مرغوب را تولید کرده و توانسته است تا تمایم این نگرانی ها را برطرف کند. بدنه این محصول از وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش جلو گیری می کند. قسمت کناری این تخت بادی ای وینیل طرح چرم و بخش کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی ر برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب است.


نحوه راه اندازی:

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک پمپ باد نیاز است که یک عدد از نوع برقی بر روی خود این محصول موجود می باشد. ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهید. سپس پمپ ان را به برق متصل نموده و آن را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تخت به انازه کافی باد شود. پس از ان که تخت شکل خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همینطور می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران در نمایندگی اینتکس ایران تماس بگیرید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
جیر
جنس کف
برزنتی دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
رویه مواج و کامفورت
لایه های داخلی سیمی مقاوم
طبی و ضد تعریق
دارای دریچه مجزا به منظور تنظیم باد دستی
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...