تخت خواب بادی با ارتفاع بلند

intex 64140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
5,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی با ارتفاع بلند محصول محبوب سایت اینتکس و فروشگاه اینتکس تهران ، نمایشگاه تخت خواب بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره

تخت خواب بادی با ارتفاع بلند از سری محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد. اینتکس تاکنون تولیدات بسیاری داشته است که هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارا می باشند. این تخت بادی نیز داری ویژگی های خاصی است. ابعاد تخت مناسب بوده و طول آن 203 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و ارتفاعش 51 سانتی متر است همین ابعاد باعث تحمل وزنی برابر 270 کیلو گرم شده است. این تخت به همراه خود یک ‍‍‍پمپ باد آن هم از نوع سرخود دارد که کمک بسیاری به مصرف کننده می کند. ساختار بدنه این استخر نیز داری ویژگی های فراوان می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

برترین ویژگی که در این تخت بادی وجود دارد و در نام آن نیز ذکر شده است ، همان ارتفاع بلندی است که باعث شده این محصول به یکی از محبوب ترین مدل های بازار تبدیل شود ، داشتن ارتفاع زیاد در تخت خواب بادی علاوه بر اینکه تخت را نرم و طبی می سازد ، باعث می شود که این تخت بادی بسیار شیک باشد . شما حتی می توانید روی این تخت بادی از روکش ها و ملحفه های مد نظر خود استفاده کنید تا ظاهر آن را تغییر دهید . سطح این تخت به دلیل جنسی که دارد ، اصلا شبیه به یک تخت بادی نیست و اگر کناره های آن که چرمی می باشد ، دیده نشود ، تخت اصلا شبیه به یک تخت بادی نخواهد شد . حتی بادی بودن این محصولات نشان از عدم کیفیت آن ها نیست . به دلیل بلند بودن ارتفاع این تخت بادی ، ساختار لایه لایه که مهم ترین تکنولوژی استفاده شده در تخت می باشد ، در این محصول استفاده شده و اگر کناره تخت را ببنید ، محصول از سه لایه تشکیل شده است . 

دو لایه پایین و بالایی ارتفاع کمتر و لایه میانی ارتفاع بیشتری را دارد . دقیقا همین طراحی است که باعث شده تا شما بتوانید در لبه تخت بادی نشسته و یا دراز بکشید . سوالی که بیشتر مشتریان در رابطه با تخت خواب های بادی پرسیده اند و ما موظف به پاسخگویی به آن هستیم ، این موضوع می باشد که آیا در هنگام خوابیدن می توانند به راحتی به اطراف بچرخند و موقعیت خواب خود را تغییر بدهند یا خیر ؟ توجه داشته باشید که این تخت سفت بوده و تنها رویه آن به صورت برجسته طراحی شده است تا فرم بدن را به خود بگیرد ، به همین دلیل است که شما می توانید به راحتی جابجا شده و در هر حالتی از آن استفاده و در هنگام خوابیدن بچرخید . میزان بادی که در داخل تخت بادی وجود دارد می تواند باعث سفت تر شدن و یا نرم بودن تخت بادی شود . برای همین شما می توانید به اندازه تخت بادی را باد بزنید .

تخت خواب بادی با ارتفاع بلند

تخت خواب بادی با ارتفاع بلند یکی از جدید ترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که با طراحی و کیفیت بالایی ساخته و عرضه شده است. این تخت که در میان محصولات 2017 اینتکس قرار گرفته دارای ارگونومی ساخت بسیار راحت و استاندارد می باشد. محصولی که دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده که استفاده از آن را برای تمامی مصرف کنندگان بخصوص سنین بزرگسال فراهم می سازد. برخی از تخت خواب های بادی هستند که به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت بالا می توانند در بسیاری از مواقع به عنوان جایگزینی مناسب برای تخت های فلزی یا چوبی استفاده شوند. این تخت بادی نیز از دسته تخت های با کیفیتی بوده که می تواند جای هر گونه تخت غیر بادی را در اتاق های خواب و نشیمن شما بگیرد. در ادامه همراه ما باشید تا برای آشنایی بیشتر با این کالا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی تخت بادی با ارتفاع بلند همانگونه که از نامش پیداست تخت خوابی با ارتفاع بلند بوده که به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است. بدنه ای که دارای دو لبه بادی در قسمت رویه و زیرین بوده تا علاونه بر زیبایی بدنه مانع حرکت های اضافی این محصول هنگام قرار گرفتن روی زمین شود. طراحی رویه این محصول به صورت مواج و موازی بوده که به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرد. این قابلیت باعث می شود تا هنگام نشستن یا خوابیدن روی این تخت، هوا به خوبی رد و بدل شده و در نهایت از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را به عمل آورد. یکی از مهمترین قسمت های طراحی این تخت بادی لایه های نگهدارنده داخل بدنه بوده که به صورت موازی و پشت سر هم طراحی و تعبیه شده اند. این نحوه طراحی برای لایه های تخت باعث شده تا تمام قسمت های بدنه اصلی این محصول را فرا گرفته و تعادل لازم را برای آن هنگام استفاده ایجاد کند.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک وینیل می باشد. این جنس بدنه نوعی از پلاستیک PVC بوده که شرکت اینتکس به تازگی در محصولات خود استفاده کرده است تا شاهد کیفیت و دوام بیشتری از آنها باشیم. اما این بدنه دارای دو نوع روکش جیر و طرح چرم می باشد. از روکش جیر برای قسمت رویه استفاده شده تا هنگام استفاده از تخت راحتی بی وصفی را تجربه کنید. البته این نوع روکش در هر محصول دیگری نیز می تواند برای جلوگیری از تعریق افراد بسیار تاثیر گذار باشد. اما از روکش طرح چرم نیز برای قسمت دیواره ها و زیر کالا استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. یکی از بهترین ویژگی های جنس بدنه این تخت خواب بادی داشتن انعطاف بالا برای جمع کردن راحت و کم حجم بدنه می باشد. ویژگی ای که می تواند به راحتی موجب حمل و جا به جایی این محصول شود.

همانطور که در بخش طراحی بدنه اشاره کردیم، لایه های تعبیه شده در درون این تخت بادی مهمترین قسمت بدنه این محصول بوده که جنس آن از نوع PVC وینیل و فایبرتک می باشد. لایه هایی ضخیم و مقاوم که دارای قابلیت کشسانی بسیار بالایی می باشند. برای همین زمانی که این تخت بادی را کمی بیشتر باد می کنید این لایه ها به خوبی از وارد شدن فشار به بدنه اصلی جلوگیری می کنند. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تخت خواب بادی دو نفره اینتکس ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که برای استفاده 2 نفر خواهد بود. گرچه این تخت با چنین ابعادی می تواند تا 3 نفر را نیز به راحتی در خود جای دهد. اما این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده که در هنگام جمع کردن تخت بسیار کاهش خواهد یافت. به گونه ای که به راحتی در ساک حمل مخصوص خود جای خواهد گرفت. گفتنی است که ساک حمل این کالا نیز بهترین وسیله برای حمل آسوده این کالا خواهد بود.

طبق جنس بدنه و ابعاد، این تخت بادی دارای تحمل وزن 270 کیلوگرمی بوده که نسبت به بسیاری از تخت خواب های بادی دو نفره از مقاومت بالایی برخوردار است. تحمل وزنی که در صورت استاندارد باد نکردن این کالا باید این مقدار را کمتر در نظر گرفت. بنابراین مقاومت این تخت بستگی به مقدار باد کردن و نحوه استفاده از آن دارد. وزن بسته بندی آن نیز 9 کیلوگرم بوده که به نسبت کیفیت و داشتن پمپ باد سرخود وزن مناسبی خواهد بود. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

طراحی بسیار خوب بدنه این تخت بادی باعث شده تا راه اندازی آن نیز آسوده تر و سریع تر شود. البته پمپ باد برقی سرخودی که روی بدنه این محصول تعبیه شده در راه اندازی سریع بدنه کم تاثیر نخواهد بود. تنها کافیست پس از پیدا کردن محلی مناسب برای پهن کردن بدنه تخت، پمپ باد را به برق شهری متصل کرده و سپس اهرم گرد آن را به سمت راست بچرخانید تا عمل پمپاژ هوا آغاز شود. این پمپ باد برقی تا زمانی تخت شما را باد می کند که شکل کامل را به خود بگیرد، پس از آن این پمپ با وجود روشن ماندن دیگر عمل باد زدن را ادامه نمی دهد. البته برای سفت شدن خفیف بدنه این تخت بادی می توان از پمپ های باد مجزا برای این کار استفاده کرد. اما پمپ برقی سرخود این تخت قابلیت مکش باد را با همان قدرت پمپاژ دارد. برای مکش باد کامل کافیست همان اهرم گرد پمپ را به سمت مخالف یعنی سمت چپ بچرخانید تا عمل مکش باد در کمترین زمان انجام شود. در انتها کافیست با تا زدن صحیح بدنه آن را در ساک حمل مخصوص خود قرار دهید.

ساده ترین و مناسب ترین راه های مراقبت از این تخت بادی جلوگیری از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه می باشد. انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی این تخت نیز می تواند یکی از عوامل اصلی آسیب رساندن به این محصول باشد. نحوه استفاده، محل استفاده و استاندارد باد زدن این کالا از دیگر آستم هایی بوده باید برای مراقبت و نگهداری بهتر محصول مورد نظر خود رعایت شوند. البته نکته ای در این میان است، قابلیت تعمیر تضمینی این نوع محصولات بوده که به وسیله بسته مخصوص تعمیرات اینتکس صورت می گیرد. پس از تعمیر هر نوع محصول بادی، آن محصول مانند روز اول خود تا چند سال قابل استفاده خواهد بود.

جمع بندی

تخت بادی دو نفره با ارتفاع بلند یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی برای بزرگسالان بوده که به عنوان محصولی جایگزین برای تخت های غیر بادی در انواع اتاق های خواب و نشیمن استفاده می شود. این کالا دارای قابلیت هایی همچون تحمل وزن بالا و ضد تعریق بوده که این کالا را به یکی از گزینه های بسیار مناسب برای خرید و استفاده تبدیل نموده است. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج تمام طبی
رویه ای مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...