تخت خواب بادی بست وی دو نفره

bestway 67536

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی بست وی دو نفره در فروشگاه آنلاین تخت خواب بادی و نمایندگی فروش تخت بادی دو نفره در ایران ، فروشگاه اینتکس تهران

تخت خواب بادی بست وی دو نفره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد . قسمت کناری این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که به کیفیت و مقاومت این محصول افزوده است . از مهمترین مزیت های این محصول می توان به پمپ سرخودی که بر روی محصول تعبیه شده اشاره کرد . این محصول دارای تحمل وزن بالا که معادل 250 کیلوگرم می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . در بسته بندی این محصول یک کیف حمل و نقل وجود دارد که به شما کمک می کند که محصول خود را در صورت استفاده نکردن در داخل آن قرار داده و به راحتی با خود به هر مکانی حمل نمایید . در کنار این موارد باید به رنگ این محصول هم اشاره کرد که یک دست سفید رنگ طراحی و تولید شده است که مناسب برای تمام سلایق است. این محصول چشم نواز را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید. 

همواره باید سعی داشته باشید که تخت خوابی را خریداری کنید که از نظر دوام و کیفیت حرف اول را بزند ، برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم که در جستجو های خود و در هنگام خرید تخت خواب بادی به یک سری از موارد توجه داشته باشید . اولین موضوع جنسی است که تخت بادی از آن استفاده شده است . تقریبا تمامی تخت خواب های بادی از پی وی سی ساخته می شوند ، چرا که این جنس فوق العاده بوده و کیفیت عالی دارد ، ولی تخت خواب بادی بست وی دو نفره ، یک ویژگی بسیار خوب دیگری دارد که آن هم دو لایه بودن این تخت بادی می باشد . یعنی علاوه بر اینکه تخت از یک لایه پی وی سی لاستیکی ساخته شده است ، یک روکش ضخیم از جیر دارد . 

این پارچه باعث شده است تا تخت بادی به صورت دو لایه باشد و به همین منظور مقاومتی بیشتر از هر تخت دیگری دارد . بنابراین در صورت کشیده شدن تخت بادی به جایی و یا وارد شدن فشار زیاد  به بدنه تخت بادی ، آسیبی به آن وارد نمی کند . از نظر ظاهر نیز این تخت بادی ، تقریبا ظاهر ساده ای دارد . عمدتا تخت هایی با ظاهر ساده ، شیک و لاکچری هستند ، برای همین شما اگر این تخت را در اتاق خواب خود راه اندازی کنید ، این زیبایی خاص و دلچسب را می توانید از تخت بادی انتظار داشته باشید . حتی این تخت نیازی به رو تختی نداشته و ظاهر آن شکیل است . حتی در تصویر نیز این شیک بودن را به چشم ببینید .

تخت خواب بادی بست وی دو نفره از سری محصولات با کیفیت و با دوام می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . ساختار این تخت خواب بادی به صورت طبقه ای می باشد که بر ارتفاع این محصول افزوده است و همچنین این ساختار طبقه ای باعث کنترل هر چه دقیق تر فشار وارده بر روی بدنه این محصول می شود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی بست وی دو نفره همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :


در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل شکل ظاهری این محصول بپردازیم . رنگبندی این تخت خواب بادی به رنگ دلفینی می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . همچنین در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد سرخود نیز تعبیه شده است که توسط آن و در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه می توانید اقدام به باد کردن محصول نمایید . علاوه بر آن پس از خرید این محصول برای شما عزیزان یک عدد ساک حمل و همچنین یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که توسط برچسب تعمیرات می توانید در شرایطی که خراش بر روی تخت ایجاد شده و یا دچار پارگی می شود به راحتی آن را تعمییر نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید . لازم به ذکر است که رویه این تخت خواب بادی به صورت طبی می باشد و در استفاده طولانی مدت از آن احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست نمی دهد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول پی وی سی تمام جیر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد دارای نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آلی نیز است . همچنین در بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه به دلیل بالاتر بردن استحکام آن استفاده شده است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در ساخت محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و استحکام بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل است که می تواند برای شما تداعی کننده تخت خواب های سنتی باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن در محصولات بادی یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیاز های شما دارد . تخت خواب بادی بست وی دو نفره دارای قابلیت تحمل وزن تا 250 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن خود محصول 10 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به وسیله ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . ابعاد تخت خواب بادی بست وی دو نفره به اندازه های ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) است .

شاید در نگاه اول فکر کنید که این تخت خواب بادی یک تخت خواب بادی دو قلو است ، ولی اینطور نبوده و تخت بادی دو طبقه اینتکس قابلیت جدا شدن را نداشته و محصول به صورت چسبیده به یکدیگر است . بنابراین شاید از خود بپرسید که چرا اینتکس این طراحی را برای ساخت تخت در نظر گرفته است . توجه داشته باشید که تخت بادی برای اینکه ارتفاع بلندی داشته باشد و ظاهر آن متفاوت از هر تخت بادی باشد ، به این شکل و شمایل تولید شده است . این طراحی باعث می شود که تخت بتواند در برابر فشار های وارده و وزن افراد مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . به همین دلیل است که این تخت می تواند وزنی تا 136 کیلوگرم را تحمل کند . پیش تر شاید به فکر بوده اید که تخت بادی می تواند نهایتا تا نود کیلوگرم را تحمل کند . 

ولی این طراحی به شما اجازه می دهد تا با هر وزنی که هستید ، بتوانید از این تخت بادی استفاده نمایید . حتی اگر جز افراد سنگین وزن باشید . یک پمپ باد بر روی بدنه این تخت قرار داده شده است که در طبقه بالایی قرار گرفته است ، این پمپ می تواند هر دو طبقه را باد کند ، برای اینکه در لایه های درونی تخت بادی ، هر دو طبقه به یکدیگر راه دارد ، به همین منظور با سرعت زیادی می توانید تخت بادی را راه اندازی کنید . رنگ این تخت نیز بسیار رنگ جالبی است و باعث شده است تا محصول یک تخت تک و بسیار زیبا برای شما باشد . این خلاقیت بالای برند اینتکس را نشان می دهد تا به عنوان یک برند تولید کننده پیشرو در صنعت محصولات بادی ، بتواند تخت هایی با ظاهر مختلف داشته باشد . 

جمع بندی :

این تخت بادی می تواند کی از بهترین گزینه ها برای افرادی که قصد خرید تخت طبی زیبا دارند باشد که دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز است . تخت خواب بادی بست وی دو نفره با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
جیر
جنس کف
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
طبی و ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...