تخت خواب بادی جدید دو نفره اینتکس

کد intex 64770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
7,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی جدید دو نفره اینتکس محصول جدید شرکت تهران اینتکس نمایندگی فروش تخت خواب بادی دو نفره و تخت بادی یک نفره با قیمت ارزان می باشد

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس یکی از با کیفیت ترین تخت خواب های ساخته شده از سوی شرکت اینتکس میباشد که در سال 2017 به بازار عرضه شده و طرحی جدید و ساختار متفاوتی دارد.این تخت خواب بادی کیفیت بدنه بالایی داشته از دو نوع روکش مخمل برای سطح رویه و روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین تخت استفاده شده است. محصولی که دارای سطح مواج بوده و به دلیل استفاده از رویه کامفورت قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواه داشت.این تخت خواب بادی دارای کیفیت بدنه بالا میباشد و طراحی بسیار خوب و ارگونومیک برای سنین بزرگسال میباشد که ساخته شده از جنس PVC با الیاف داخلی بوده و مقاوت زیادی در مقابل فشار دارد.این تخت بادی یک پمپ باد برقی سرخود داشته که می توان توسط آن باد درون این کالا را پر و یا خالی نموده و عمل تنظیم هوا را به وسیله آن انجام داد. 

تخت خواب بادی جدید دو نفره اینتکس

افرادی که به دنبال تخت خواب های بادی با سطح تقریبا صاف هستند . مدل فوق یعنی تخت خواب بادی جدید دو نفره اینتکس بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود . این تخت خواب بادی عریض و بزرگ است ، چرا که برای استفاده دو نفره ساخته شده است . ولی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تخت خواب های بادی دو نفره ای که در فروشگاه اینتکس تهران موجود شده است ، اغلب دارای مدل های یک نفره نیز هستند که می توانید با تماس گرفتن با فروشگاه اینتکس ، از موجود بودن مدل های یک نفره نیز اطلاع کسب کنید . چیزی که در تخت خواب های بادی وجود دارد ، رنگبندی های متنوعی است که این محصولات بادی دارند ، برای همین شما می توانید تخت خواب های بادی را رنگ های مشکی ، سورمه ای ، طوسی ، کرمی و حتی رنگ های روشن خریداری کنید . 

رنگی که این تخت بادی دارد بسیار خاص بوده و آن را زیبا تر از همیشه کرده است . یک ویژگی خاص در این تخت وجود دارد که به آن نیز در بخش توضیحات و البته به صورت تخصصی تر در بخش نقد و بررسی اشاره شده است و آن هم داشتن پمپ باد برقی سرخود است که طراحی دوکاره دارد و شما می توانید برای پر کردن و باد کردن تخت و حتی خالی کردن باد آن ، از این پمپ استفاده کنید . توجه داشته باشید که شما می توانید از هر ملحفه و یا روکش تخت و حتی بالش های مد نظر خود برای این تخت بادی استفاده کنید . البته جالب است بدانید که بالش های بادی تک نفره نیز شرکت اینتکس تولید کرده است که در صورت علاقه می توانید از نوع بالش ها استفاده کنید .

تخت بادی دو نفره جدید شرکت اینتکس محصول جدید فروشگاه تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای مستحکم و رویه ای نرم و طبی می باشد که در ادامه به توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت  . 


طراحی و ساخت

تخت خواب بادی دو نفره شرکت اینتکس از جدیدترین طراحی های این شرکت بهره گرفته است و می توان گفت یکی از بهترین تخت خواب های این شرکت می باشد . بر روی بدنه این تخت بادی اینتکس پمپ بادی را مشاهده می کنید که از جدیدترین سری پمپ های تولید شده این شرکت می باشد که دارای چراغ ال ای دی و درگاه USB می باشد که به کمک آن می توانید تلفن همراه خود را به راحتی شارژ کنید . همچنین در کنار این پمپ برقی محفظه ای نیز مشاهده می کنید که برای باد کردن تخت خواب به کمک پمپ دستی تعبیه شده است تا بتوانید در زمانی که دسترسی به برق نیز ندارید ، تخت خواب را باد نموده و ازآن استفاده کنید . رویه این تخت خواب بادی دارای شیارهای عمودی بوده و به طور کامل طبی می باشد و می توانید ساعت های طولانی را بر روی این محصول به استراحت بپردازید . 

جنس بدنه

بدنه این تخت خواب بادی محصول جدید شرکت اینتکس از پی وی سی مخملی بوده و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد . این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید و نگران تعریق بدن بر روی آن نباشید . در داخل این محصول نیز از الیاف ابریشمی استفاده شده است که این ویژگی به شما کمک می کند تا تخت شما حالت طبی به خود گرفته و برای کمر شما دچار آسیب نشود . ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍بخش های کناری این محصول نیز از برزنت تهیه شده است تا استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی تهیه شده است که به یطور کامل ضد اب بوده و می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . 

ابعاد و تحمل وزن

تخت بادی دو نفره اینتکس دارای 203 سانتی متر طول ، 152 سانتی متر عرض و 46 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک تخت خواب بادی دو نفره می باشد . ارتفاع مناسب محصول نیز سبب این شده است تا همه سنین بتوانند از آن استفاده کنند و مشکلی برای استفاده از تخت نخواهند داشت . تحمل وزن 273 کیلوگرمی این تخت خواب بادی نیز سبب این شده است تا 2 نفر به راحتی بتوانند از این تخت بادی استفاده کنند و نگرانی از نظر بروز مشکل برای تخت خواب نداشته باشید . وزن کم این تخت خواب نیز سبب این شده است تا بتوانید به راحتی آن را حمل نموده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . 

سایر ویژگی ها 

از ویژگی های مثبت این محصول می توان به پمپ باد برقی دوکاره آن اشاره نمود که به کمک این پمپ باد می توانید به راحتی تخت خواب را در مدت زمان سه دقیقه باد نموده و در همین مدت زمان نیز آن را خالی نمایید . بر روی این پمپ یک درگاه USB مشاهده می کنید که به کمک این درگاه می توانید تلفن همراه خود را شارژ نمایید . همچنین چراغی نیز بر روی این پمپ تعبیه شده است که می تواند نقش شب خواب را برای شما ایفا کند . ساختار طولی و شیار های رویه این محصول نیز از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود که به کمک این ویژگی می توانید استراحت لذت بخش تری داشته باشید . از ویزگی های مثبت این محصول می توان به طبی بودن آن نیز اشاره نمود که مناسب برای بیماران نیز می باشد و می تواند مشکلات گردن و یا مفصلی را کاهش دهید . 

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره محصول جدید فروشگاه اینتکس می باشد که دارای بدنه ای مخملی بوده و کیفیت بالایی نیز دارد . پمپ این محصول دو کاره بوده و قابلیت پر کردن و تخلیه نیز دارد . همراه داشتن ساک حمل مخصوص ، برچسب تعمیرات و رویه ضد تعریق محصول از ویژگی های آن محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت intextehran تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
قابلیت تنظیم هوای داخل تخت
رویه مواج و کامفورت
طبی و ضد تعریق
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...