تخت خواب بادی خوشخواب اینتکس طرح جدید

intex 64456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 46 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی خوشخواب اینتکس طرح جدید از تولیدات و  محصولات شرکت اینتکس که سابقه بسیاری در ساخت انواع محصولات بادی از جمله تخت های بادی یک نفره و دو نفره دارد ، این تخت بادی نیز از پر کاربرد ترین محصولات اینتکس می باشد. جنس رویه و جنس بخش کناری این محصول از پی وی سی با رویه مخملی می باشند و جنس بخش کف آن از پی وی سی دولایه می باشد. این محصول یک پمپ باد برقی سر خود دراد که شامل یکسال گارانتی میباشد . تخت خواب بادی خوشخواب اینتکس طرح جدید از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود. فرم کلی این تخت خواب بادی همانند سایر تخت خواب های بادی دارای بدنه ای به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ کرمی می باشد. سطح این تخت خواب به شکل مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت. 

حتی در میان تخت خواب های بادی ، باز هم هستند مدل هایی که از نظر ظاهری بسیار لوکس و مدرن هستند ، یکی از این موارد تخت خواب بادی خوشخواب است که علاوه بر داشتن ظاهری شیک و دوست داشتنی ، بسیار طبی و ایده آل است . برای آن دسته از مشتریانی که در خرید تخت خواب بادی ، سخت پسند هستند ، بی تردید تخت خواب بادی خوشخواب اینتکس طرح جدید انتخابی درست برای آن ها خواهد بود . رنگ های کرمی برای تخت بادی رنگی همه پسند هستند و اگر شما قصد هدیه دادن تخت بادی را دارید ، این مورد می تواند هدیه ای بسیار دوست داشتنی و مناسب برای آن ها باشد . پس نگرانی نداشته باشید و همین الان تخت بادی را سفارش دهید . 

معمولا تنها بخشی از تخت که بیشترین تاثیر و فشار بر روی آن است ، بخش کف تخت بادی می باشد ، به همین منظور شرکت اینتکس برای ساخت این تخت بادی ، بخش کف آن را به صورت دو لایه در نظر گرفته است ، این طراحی دولایه ضخامت تخت را دو برابر کرده است و اگر روی زمین ساییده شود ، مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد . اگر از تخت بادی در جاهای دیگری غیر از خانه استفاده می کنید ، از زیرانداز بهتر است که استفاده کنید . برای استفاده از تخت در خانه نیز بهتر است که سطح زمین و یا روی فرش را جارو بزنید . توجه داشته باشید که این تخت بادی برای استفاده یک نفر طراحی شده است و بهتر است که به صورت دو نفره از آن استفاده نشود ، حتی اگر تحمل وزن آن بالا باشد .

این تخت خواب بادی دو نفره دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را نسبت به تخت های ثابت درون منزل اشغال می کند و شما می توانید به راحتی از آن در هر قسمت از منزل خود استفاده کنید. این محصول در ابعاد همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 165 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و می توان به آسانی آن را حمل و جا به جا نمود. برای جابجا کردن آن یک عدد ساک حمل بر روی این محصول موجود می باشد که با خالی کردن باد تخت، می توانید آن را درون ساک قرار داده و به راحتی به هر مکانی که دلتان خواست آن را جا به جا کنید. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، استراحت و مطالعه استفاده کرد. همچنین این تخت بادی یک وسیله کاملا طبی بوده که توسط پزشکان برای بیمارانی که درد های عضلانی و یا گرفتگی ماهیچه دارند توصیه می شود.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از مهمتری و اصلی ترین معیار هایی که هنگام خرید یک تخت بادی باید مد نظر داشت، جنس و کیفیت بدنه ان تخت است. تخت خواب های بادی به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس هستند بایستی دارای مواد اولیه مرغوب و ضد حساست باشند. همچنین بدنه آن ها باید از مقاوم ترین جنس باشد تا دوام تخت را بالا بررد. شرکت اینتکس این بار هم با تولید این تخت خواب بادی 1 نفره توانسته است تا محصولی با کیفیت را تولید کرده و تمامی این نگرانی ها را از بین ببرد. سطح این تخت خواب بادی از وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تخت شده است و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و از مقاومت خوبی بهره می برد. قسمت کف این تخت بادی نیز از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و ضد آب نیز می باشد.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
46 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
135 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای سطح مواج
طبی و ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...