تخت خواب بادی دولایه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دولایه از محصولات با کیفیت فروشگاه اصلی اینتکس در ایران و نمایندگی مرکزی محصولات بادی intex و بست وی با گارانتی معتبر

تخت بادی دو لایه  یکی از محصولات ما است که در دسته بندی تخت های بادی قرار میگیرد ،یکی از بهترین تخت های بادی تولید شده توسط این شرکت است که به تازگی به بازار عرضه شده.یکی از مهمترین ویژگی های این تخت های بادی مواج بودن رویه ی آنهاست و این تخت خواب بادی نیز از این ویژگی مستثنا نیست . استفاده از این تخت خواب نیز به دلیل مواج و ضد تعریق بودن برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود و میتوانید بدون ایجاد کوچکترین مشکلی به استفاده از آن بپردازید.ابعاد این تخت خواب بادی به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است و میتوانید در تقریبا همه ی نقاط منزل از آن استفاده کنید و به راحتی محلی مناسب برای آن پیدا کنید.ابعاد این محصول به صورت  طول برابر با 198 و عرض  نیز 152 سانتی متر بوده علاوه بر این ارتفاع تخت در حدود 50 سانتی متر بوده که این ابعاد توسط شرکت سازنده اعلام شده است .این تخت خواب توسط یک پمپ باد به صورت خودکار و پس از مدت زمان کوتاهی قابل استفاده میباشد .همچنین جنس به کار رفته در این تخت خواب از نوع PVC میباشد که این جنس در تمام تخت های بادی به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار مشترک میباشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی دو لایه با تلفن های این فروشگاه تماس بگیرید . 

تخت خواب بادی دولایه از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت بوده که در ادامه به توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ساخت

این تخت خواب بادی دو نفره دارای طراحی دو تکه بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت و استفاده به عنوان تخت خواب دائمی می باشد که این دو طبقه بودن به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده راحتی بسیاری داشته باشید و بتوانید ساعت های طولانی از این محصول استفاده نمایید . رویه مربعی شکل استفاده شده در این تخت بادی دو نفره نیز سبب این شده است تا در هنگام استفاده هوا در قسمت کمر شما رد و بدل شود و بدن شما دچار تعریق نشود . در قسمت پایینی این تخت خواب بادی محفظه بادی را مشاهده می کنید که از این نقطه می توانید اقدام به باد نمودن محصول نمایید . پمپ برقی جداگانه ای که به همراه این محصول وحود دارد به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی این تخت بادی را باد نموده و از آن استفاده نمایید . همچنین به کمک ابعاد مناسب این محصول می توانید از این تخت خواب در سفرهای خود نیز استفاده نمایید و همچنین پس از جمع کردن می توانید به راحتی این محصول را در ماشین خود قرار داده و از آن استفاده نمایید . 

جنس بدنه

بدنه این تخت خواب بادی از جنس پی وی سی مستحکم بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت بوده و در هنگام استفاده با مشکلی مواجه نخواهید شد . این تخت خواب بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی مخملی بوده و در هنگام استفاده راحتی بسیاری را تجربه خواهید نمود و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و می توانید ساعت های طولانی از این محصول استفاده نمایید . بخش های کناری این تخت خواب بادی از پی وی سی چرمی تهیه شده است و از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد . همچنین بخش کف این تخت بادی از پی وی سی دولایه تهیه شده است و موجب این شده است تا بتوانید با خیال آسوده از این محصول استفاده نمایید و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید . در داخل این تخت خواب بادی نیز از الیاف ابریشمی استفاده شده است که سبب این شده است تا در هنگام استفاده حس راحتی به شما دست بدهد . 

ابعاد و تحمل وزن

این تخت خواب بادی دارای 198 سانتی متر طول ، 152 سانتی متر عرض و 50 سانتی متر ارتفاع می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر بوده و در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا رویرو نخواهید شد . این ارتفاع مناسب نیز سبب این شده است تا در هنگام استفاده حس خوشخواب و تخت خواب های چوبی به شما دست بدهد و بتوانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید . وزن مناسب این محصول سبب این شده است تا بتوانید به راحتی این محصول را به همراه خود حمل نموده و از آن استفاده نمایید . تحمل وزن 273 کیلوگرمی این تخت خواب بادی نیز سبب این شده است تا بتوانید بدون نگرانی از این تخت بادی استفاده نموده و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید . ابعاد بسته بندی کوچک این محصول نیز از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود که به راحتی می توانید به راحتی این تخت بادی را حمل نموده و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی

این تخت بادی دو نفره دارای بدنه ای مستحکم بوده و همچنین دارای پمپ باد برقی دوکاره نیز می باشد که به کمک این پمپ باد برقی می توانید به راحتی این محصول را باد نموده و در صورت نیاز نیز آن را خالی نمایید . این عمل باد نمودن در مدت زمان 3 دقیقه قابل انجام خواهد بود و می توانید به راحتی و بدون انجام عمل خاصی اقدام به باد نمودن آن نمایید . رویه ضد تعریق و کف ضد آب نیز از دیگر ویژگی های مثبت این تخت خواب بادی محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی جداگانه
سایر ویژگی ها
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
لایه های داخلی نوع استوانه ای
قابل استفاده به عنوان تخت مسافرتی
وزن بسیار کم و قابل جابجایی
به همراه پمپ باد برقی همراه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل متصل به بدنه ، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...