تخت خواب بادی دو رنگ با ارتفاع 33 سانتی متر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو رنگ با ارتفاع 33 سانتی متر در فروشگاه آنلاین اینتکس تهران نمایندگی فروش تخت خواب بادی دو نفره و تخت بادی یک نفره

تخت بادی دو رنگ دو نفره با ارتفاع 33 سانتی متر یکی از راحت ترین و خوش قیمت ترین تخت های بادی مخصوص بزرگسالان بوده که می تواند برای استفاده 2 نفر بسیار مناسب باشد. این کالا در واقع ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت رویه و کناره ها داشته و قسمت زیرین آن را نیز روکش طرح چرم تشکیل می دهد. این کالا در واقع طراحی بسیار شیکی داشته و از نشیمنگاهی مواح با قابلیت ضد تعریق بودن بهره می برد. در قسمت فوقانی این محصول نیز یک بالش بادی سرخود بر روی خود برخوردار بوده که با باد نمودن بدنه به صورت خودکار راه اندازی می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن پمپ باد برقی دوکاره به صورت سرخود اشاره نمود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع 33 سانتی متر

این تخت بادی ظاهری دوست داشتنی دارند و در دسته تخت خواب های فوق لاکچری و زیبا قرار می گیرد ، برای اینکه در ساخت آن از رنگ های خاص و زیبا استفاده شده است . دیواره های این تخت بادی قهوه ای رنگ است و سطح آن نیز کرمی مایل به قهوه ای می باشد تا تقریبا رنگ آن نزدیک به رنگ دیواره ها باشد و جذابیت خاصی را داشته باشد . عمدتا ترکیب رنگ می تواند باعث زیبایی و زشتی یک محصول شود که می بینیم شرکت اینتکس با خلاقیت بالایی که دارد ، این تخت خواب بادی را با ظاهری بی نظیر و دوست داشتنی طراحی کرده است . شما عزیزان می توانید این تخت بادی را با قیمت های بسیار ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، برای اینکه بدون واسطه می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری کنید . 

این تخت خواب بادی به صورت بالش دار است و این طراحی بی نظیر در برخی از تخت خواب های بادی وجود دارد ، به این علت که شما دیگر نیازی ندارید که بالشی به همراه داشته باشید . بنابراین می توان گفت که تخت خواب بادی دو نفره یک تخت خواب بادی کامل است . به خصوص که پمپ باد بر روی آن قرار داده شده است و شما را از هر پمپ و یا روش های دیگر بی نیاز کرده است . در ضمن این تخت جزء تخت خواب های بادی طبی قرار می گیرد ، چرا که تمامی ویژگی های تخت طبی در این محصول اجرا شده است . ارتفاع تخت خواب های بادی برخلاف ابعاد یا همان طول و عرض تخت بادی ، متنوع است ، برای همین شما می توانید تخت بادی را با ارتفاع زیاد و یا کم خریداری کنید . تخت خواب بادی دو نفره فوق تقریبا ارتفاع کوتاهی دارد . 

تخت خواب بادی دو رنگ با ارتفاع 33 سانتی متر از سری محصولات بادی تولید شده بسیار زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این تخت بادی دارای فرم کلی مستطیلی شکل بوده و دارای رنگ کرمی می باشد که قسمت کناری آن به رنگ قهوه ای تیره است که این دو رنگ ترکیب رنگی بسیار زیبایی را به وجود آورده و به آسانی با انواع دکوراسیون ها ست می شود. یک عدد بالش بادی سرخود در قسمت بالایی این تخت بادی تعبیه شده است که با باد زدن تخت این بالش بادی به صورت خودکار شکل می گیرد و دیگر نیازی به بالش های اضافی ندارید. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است. این موج های موجود بر روی سطح تخت سب می شود تا هوا بین بدن شما و سطح تخت جریان داشته باشد و از عرق کردن جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت بادی خواهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که هنگام خرید یک تخت بادی می توان به آن اشاره نمود، جنس و کیفیت بدنه آن تخت می باشد. اساسا محصولات بادی دارای حساسیت هایی می باشند و بایستی در تولید آن ها از بهترین مواد استفاده نمود. تخت خواب بادی باید دارای مقاومت بسیار خوبی بوده و به سادگی دچار پوسیدگی و یا پارگی نشود. همچنین باید از مرغوب ترین مواد اولیه در تولید آن استفاده نمود تا هیچ گونه ضرری برای پوست بدن نداشته باشد. شرکت اینتکس با تولید این تخت بادی با کیفیت توانسته است تا تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت بالا را روانه بازار کند. سطح این تخت باید از وینیل با رویه مخملی می باشد. این رویه از سر خوردن بالش جلو گیری می کند و سبب نرم تر شدن سطح تخت نیز شده است. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم و بخش کف آن نیز از وینیل دولایه بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و به راحتی پاره نمی شود.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر محصولاتی که توسط شرکت اینتکس طراحی شده است دارای ابعادی مناسب بوده و با استاندارد های جهانی مطابقت دارد که فبب می شود تا این تخت نسبت به تخت های ثابت، فضای بسیار کمتری را درون منزل اشغال کرده تا به راحتی بتوان از آن در هر جایی استفاده نمود. این تخت بادی در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 33 سانتی متر ساخته شده است که دارای تحمل وزن 273 کیلو گرم بوده و وزن آن نیز 6.5 کیلو گرم می باشد که نسبت به تخت های ثابت وزن بسیار کمتری داشته و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از این تخت بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد.


نحوه راه اندازی تخت بادی :

برای راه اندازی این تخت بادی نیاز به پمپ باد می باشد که یک عدد پمپ باد برقی سرخود بر روی خود این محصول قرار گرفته است که به وسیله آن با سرعت بیشتری می توان تخت را باد نمود. برای این کار ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. حال می بایست پمپ را به برق متصل کرده و و آن را روشن کنید. صبر می کنید تا تخت باد شود. پس از این که تخت بادی شکل کلی خود را گرفت پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت بادی جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به ان باد نزنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه آن خودداری کنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد برقی سرخود
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...