تخت خواب بادی دو قلو بالش دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 44 سانتی متر
2,670,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو قلو بالش دار اینتکس در نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی intex ، توسط کمپانی اینتکس تولید کننده محصولات بادی و تخت خواب بادی

تخت خواب بادی دو قلو بالش دار اینتکس یکی از جدیدترین تخت خواب های بادی دو نفره تولید شده با کیفیت و دوام بالا بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر و روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و کف می باشد. این تخت بادی در واقع دارای دو تشک بادی دو نفره بوده که قابلیت جدا شدن از هم دارند. هر دوی این تشک ها به وسیله قفل های پلاستیکی سرخود به یکدیگر وصل شده و قابل استفاده در چادر های مسافرتی خواهد بود. طراحی رویه این تشک به صورت مواج بوده به همین دلیل باعث عبور بهتر جریان هوا می شود تا از تعریق مصرف کنندگان جلوگیری کند. البته داشتن روکش جیر در جلوگیری از تعریق کم تاثیر نخواهد بود. این کالا به همراه خود از یک پمپ باد دستی مجزا برخوردار بوده و از دو بالش بادی مجزا بهره می برد . این محصول زیبا را شما می توانید با کمترین قیمت از تنها نمایندگی محصولات بادی درایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

ارتفاع کامل این تختخواب بادی بالغ بر 44 سانتی متر می باشد که به هنگام جدا کردن تخت ها از یکدیگر و استفاده به صورت مجزا این ارتفاع به 22 سانتی متر نیز کاهش پیدا می کند که برای استفاده در چادرهای مسافرتی به خوبی استانداردسازی شده است. از این رو این تختخواب بادی را می توانید علاوه بر استفاده های خانگی در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز مورد استفاده قرار دهید و بهترین عملکرد را از آن شاهد باشید. قابلیت تحمل وزن این تخت بادی بالغ بر 273 کیلو گرم می باشد که به راحتی می تواند وزن دو نفر بزرگسال را بر روی خود مهار نماید. همچنین به دلیل استفاده از متریال مرغوب و ضد حساسیت بر روی بدنه این تخت با خیالی راحت می توانید از آن برای افراد دارای حساسیت پوستی نیز استفاده کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های این تخت بادی اینتکس را می توان استفاده از متریال درجه یک در ساختار بدنه دانست که باعث شده تا از آن به عنوان یکی از با کیفیت ترین مدل های تخت بادی یاد شود. در قسمت رویه این تختخواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به همین خاطر قابل استفاده برای افراد بزرگسال و کودک است. در قسمت های کناری و کف این محصول می توان پی وی سی طرح چرم دو لایه را مشاهده کرد که استحکام فوق العاده ای را به نمایش می گذارد و باعث می شود تا در وزن های بالا نیز به راحتی بتوانید ساختار تخت را مهار نماید. به همراه این محصول پکیجی کامل از لوازم جانبی شامل پمپ باد اینتکس، ساک حمل دسته دار و یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس قرار دارد که شما را از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا کاملا بی نیاز می کند.

تخت خواب بادی دو قلو بالش دار اینتکس یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط کمپانی اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین تخت خواب هاید بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. ساختار این تخت خواب به صورت دو طبقه ای بوده که هر لایه آن توسط 4 عدد کش به یکدیگر متصل شده اند. دو طبیقه ای بودن این تخت باعث نرم تر شدن این محصول شده است و سطحی بسیار راحت را برای استراحت شما فراهم می کند. فرم کلی این محصول به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ سرمه ای می باشد. از این تخت خواب بادی می توان در منزل، اتاق خواب و یا محل کار استفاده کرد. همچنین تخت های بادی دارای یک سری مزیت نسبت به تخت های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

همانطور که می دانید مهمترین بخش یک محصول، جنس آن محصول است. تمامی افراد هنگامی که می خواهند یک محصولی را خریداری کنند دارای یک سری نگرانی از بابت جنس و کیفیت و دوام آن محصول دارند. شرکت اینتکس توانسته است با تولید محصولات بسیار کییفیت، تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و در نتیجه کالایی با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه کند. جنس این تخت بادی از وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تخت شده است و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. قسمت کف این محصول به صورت دو لایه طراحی شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر پاره شدن دارد و ضد آب نیز می باشد. بر روی سطح این تخت خواب بادی موج هایی تعبیه شده اند که مانع از عرق کردن بدن شما می شوند و با ایجاد فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت هوا را از این فضا عبور می دهند. بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر ترکیدگی و پاره گی دارد و می توانید با خیال آسوده بر روی آن به استراحت بپردازید و دیگر نگران دوام آن نباشید.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی همانند سایر تخت خواب های بادی شرکت اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای کمی را در منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کنند. این محصول در ابعادی همچون طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 44 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 9 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن در حمل و جا به جا کرد. همچنین به دلیل حجم بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی می توان آن را با خود به سفر برد و در ویلا و یا چادر های مسافرتی از آن استفاده کرد. 


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول تنها به یک پمچ باد نیاز است که یک عدد از نوع دستی مجزا بر روی خود این محصول موجود می باشد. پس از آماده کردن پمپ، تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کانلا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای تخت را باز کرده و سری پمپ را در آن جا می گذارید. حال شروع به باد زدن تخت توسط پمپ می کنید. به محض این که تخت خواب به اندازه کافی باد شد، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تخت خواب بادی را می بندید. همچنین شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاعات بیشتر و یا پاسخگویی به سوال هایتان با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.


مراقلت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید.
  • تخت خواب را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از برخورد اجسام نوک تیز با بدنه تخت خود داری کنید.
نوع
خانگی و مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
44 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
دارای دو تشک با قابلیت جدا شدن
مناسب سنین بزرگسال
دارای دو عدد بالش مجزا
جنس بدنه از PVC با رویه جیر
دارای لایه های داخلی موازی
دارای دو تشک بادی مجزا با قفل سرخود
قابل استفاده در چادر های مسافرتی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...