تخت خواب بادی دو نفره اسفنجی و فوم دار

intex 67954

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
5,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره اسفنجی و فوم دار ، روکش تخت بادی از جنس مخمل می باشد ، که بسیار لطیف است و بدن را اذیت نمی کندو ضد تعریق می با شد، تخت بادی مناسبی که می تواند جایگزین خوبی برای تخت فلزی و چوبی باشد، البته با کمترین هزینه و راحتی بیشتر، مثلا این تخت های بادی را به راحتی می توانید جا به جا کنید و کم جا نیر می باشد، به سرعت باد می شود ، می توان برای مسافرت هم برد، برای منازل و ویلا ها مناسب است، برای مهمان پیشنهاد خوبی است.این تخت بوده که از جنس PVC با روکش مخمل طراحی و تولید شده است. روکش این تخت بادی به صورت طرح ساده بوده، این تخت دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) می باشد که تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل می کند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت داشتن پمپ باد برقی متصل به خود تخت بوده که از گارانتی برخوردار است. در کمترین زمان و با سرعت تخت بادی باد می شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

استفاده از تخت های بادی این روز ها مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است و تولید کنندگان محصولات بادی تولیدات بسیاری در این باره دارند ، اینتکس از بزرگترین تولید کندگان محصولات بادی می باشد که در موضوع تولید تخت بادی نیز ورود کرده است و تولیدات با کیفیت نیز به بازار عرضه کرده است که بسیار مناسب و انواع مختلفی دارد ، تخت بادی فوم دار دو نفره اینتکس نیز یکی از تولیدات این برند بزرگ می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و ویژگی های منحصربه فرد بسیاری نیز دارد. در این نقد و بررسی به بررسی واضخ تر و گام به گام این تخت بادی می پردازیم. قبل از ورود به بخش های دیگر لازم به ذکر است که این تخت بادی و تخت های بادی بسیار دیگری را نیز می توان از سایت اصلی اینتکس ایران در تهران تهیه نمود و به راحت ترین شکل ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

طراحی تخت خواب بادی اسفنجی و فوم دار دو نفره اینتکس در قسمت ساختار داخلی این تخت به صورت شبکه ای می باشد که بسیار مقاوم است. طراحی قسمت بیرونی این تخت نیز به صورت طبقه ای می باشد  که زیبایی خاصی نیز دارد ، در کل این تخت بادی به صورت بسیار ساده و شیک طراحی شده و مورد استقبال خریداران قرار می گیرد. طراحی بخش های مختلف این تخت به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است و منحصر به فرد می باشد. این تخت نوع خانگی طراحی شده و به زیبایی اتاق و مکانی که محصول در آن راه اندازی می شود تاثیر بسیاری دارد. 

جنس قسمت های ساخته شده این محصول بسیار مقاوم و در عین حال زیبا می باشد. جنس بخش های مختلف از پی وی سی مخملی و برای دارا بودن مقاومت بالا جنس کف این تخت بادی از پی وی سی دولایه می باشد. ابعاد این تخت بادی نیز مناسب می باشد ، طول این تخت بادی 203 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد که همین ابعاد و جنس مناسب باعث مقاومت بالا و تحمل وزنی برابر 273 کیلو گرم می باشد. 

تخت های بادی با دارا بودن ویژگی های خاص مورد استقبال قرار می گیرند. تخت بادی فوم دار دو نفره اینتکس نیز داری ویژگی های بسیاری است. قابلیت ضد تعریق بودن که یک مسئله مهم قلمداد شده و بسیار قابل است از ویژگی های این تخت بادی می باشد. دارا بودن ساک حمل برای جابجایی ، دارا بودن فوم اسفنجی که در این تخت منحصر به فرد می باشد ، دارا بودن اقلا همراه کامل و ... از سایر ویژگی های این تخت بادی دونفره فومی دار می باشد.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با روکش ساده از فوم و مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای ارتفاع بلند و واقعی
دارای سطح صاف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...