تخت خواب بادی دو نفره اینتکس تاج دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 246 سانتی متر
  • عرض: 178 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس تاج دار با قیمت ارزان و ارسال رایگان با کیفیتی عالی و متمایز در شرکت اینتکس تهران نمایندگی پخش تخت های بادی در ای

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس تاج دار محصولی جدید و با کیفیت می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول همان طور که از اسمش پیداست در بالاترین قسمتش دارای تاج و در واقع تکیه گاه می باشد که هم به زیبایی این محصول افزوده است و هم می توانید به ان تکیه دهید. رویه این محصول به صورت مواج بوده و در هنگام دراز کشیدن بر روی ان احساس نرمی و لطافت فوق العاده ای را به شما می بخشد. ساختار این تخت خواب بادی به صورت سه لایه بوده و مقاومت قابل قبولی دارد که باعث شده تا بتوانید به سادگی به ان اتکا کنید. رنگ این محصول هم به صورت یکدست کرم می باشد که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. علاوه بر این ها این محصول می تواند تا 290 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی بوده و مناسب برای استفاده افراد سنگین وزن هم می باشد. در کنار این محصول هم برچسب تعمیرات قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید ان را ترمیم کنید. هم اکنون این محصول فوق العاده را می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. 

وجود تاج در تخت خواب های بادی ویژگی ها و مزیت های زیادی را به تخت بادی می بخشد ، یکی از این موارد ، استفاده از تخت بادی به عنوان تکیه گاه می باشد . بنابراین هر زمان که دوست داشته باشید می توانید بر روی تخت نشسته و پاهای خود را دراز کنید ، تا در این حالت بتوانید در بهترین حالت قرار گرفته و تلویزیون تماشا کنید و یا کتابی مطالعه کنید . اگر از نمای جانب به این تخت بادی نگاهی بیاندازید ، متوجه قوس ملایمی در محصول خواهید شد که به شما اجازه می دهد تا در یک پوزیشن بسیار خوب برای خوابیدن داشته باشید . این طراحی می تواند به شما کمک کند تا بدون مشکل حتی در لبه های تخت بادی نشسته و از آن استفاده کنید . 

حتی اگر شما در هنگام خواب به گوشه های تخت نیز حرکت کنید ، باز هم از روی تخت نخواهید افتاد ، بلکه تخت همان حالت خود را سیو خواهد کرد و ثبات خوبی را از خود نشان خواهد داد . رویه مواج این تخت بادی به صورت ریز و بسیار زیاد است ، برای همین شما یک شرایط فوق العاده ای را برای خوابیدن خواهید داشت . این رویه می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن شما جلوگیری کند . با توجه به اینکه این محصولات به صورت بادی است ، طراحی این چنینی برای هر تخت بادی ، ضروری و مهم است . این محصول و مدل به صورت تک رنگ ساخته شده است .

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس تاج دار یکی از محصولات با کیفیت و زیبا شرکت اینتکس می باشد که در سال 2017 تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به طرح و کاربردی که دارد از محبوبیت خاصی  میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . این محصول بسیار دارای حجم و وزن بسیار مناسب می باشد به همین سبب این محصول را می توانید به راحتیداخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . تخت خواب باید دو نفره تاج دار دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . رویه این محصول بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از این محصول احساس راحتی خواهید کرد . در بسته بندی این محصول یک ساک حمل وجود دارد که به شما کمک می کند که به راحتی محصول خود را حمل نمایید و یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در زمان صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد . از مهمترین ویزگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد پمپ باد سرخود تخت می باشد که به شما کمک می کند که به راحتی در کمترین زمان ممکن محصول خود راه اندازی کرده و به راحتی جمع آوری نمایید و آن را داخل ساک حملل قرار داده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

جنس بدنه و طراحی ساخت : 

بدنه این محصول از جنس برزنت سه لایه می باشد که نسبت به مدل های مشابه خود از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد به همین سبب این محصول را در مکان های مختلف و سنین مختلف از آن استفاده نمایید بدون اینکه صدمه ای به آن وارد شود . جنس رویه این محصول از مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . رویه این محصول علاوه بر مخمل جیر بودن در لایه های میانی آن الیاف ابریشم نیز در آن استفاده شده است به همین سبب این محصول بسیار نرم تر و راحتر می باشد . جنس کف این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که در زمان استفاده از آن با زمین هواگیری شده و از تکان خوردن و سر خوردن محصول جلوگیری می کند .  

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول به شکل مستطیلی می باشد که قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است به همین سبب این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . رویه این محصول با توجه به مواج بودن کاملا طبی و ضد تعریق می باشد به همین جهت این محصول می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید بدون اینکه احساس ناراحتی کنید . این محصول دارای رنگی بسیار زیبا و شکیل می باشد به هیمن سبب از این محصول می توانید در اتاق خواب به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . در قسمت بالایی این محصول یک تاج طراحی شده که زیبایی خصای به این محصول داده است و شما می توانید در زمان استفاده زا آن به تکیه گاه تکیه دهید .

ابعاد ، وزن بسته بندی و تحمل وزن :

ابعادی که برا یانی محصول در نظر گرفته شده است ( طول : 246 سانتی متر ، عرض : 178 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر می باشد که این ابعاد طبق استاندارد های جهانی می باشد . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف از آن استفاده بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . وزن بسته بندی این محصول 13 کیلوگرم می باشد که بسیار مناسب می باشد و شما می تواید به راحتی این تخت را به راحتی با خود حمل نمایید . تخت بادی دو نفره تاج دار دارای 290 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد و قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد . 

طریقه راه اندازی و مراقبت : 

این محصول را می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید کافیست این محصول را از بسته بندی خارج و بروی یک سطح صاف قرار داده و به کمک پمپ باد برقی که بروی بدنه متصل شده است به راحتی کمتر از سه دقیقه قابل راه اندازی می باشد . برای مراقبت و نگهداری از این محصول می بایست از پرش و جامپینگ بروی تخت خودداری نمایید ، از باد کردن بیش از حد حصول پرهیز نمایید و همچنین مواظب باشید شی تیز به بدنه این محصول برخورد نکند تا صدمه ای به تخت وارد نشود .

جمع بندی : 

تخت خواب بادی دو نفره تاج دار محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که توسط شرکت معتبر اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد ی تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت های چوبی می باشد .  این محصول را می توانید به راحتی با پمپ باد سرخودی که بروی تخت متصل است می توانید در کمترین زمان ممکن محصول خود را باد رده و از آن استفاده نمایید . برای راحتی بیشتر این محصول یک تاج تعبیه شده که شما می توانید در زمان استفاده از از تخت به تکیه گاه تکیه داده و راحتی بیشتری را تجربه نمایید .

نوع
خانگی
طول
246 سانتی متر
عرض
178 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
290 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
برزنت
جنس کف
برزنت
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای سطح مشبک
طبی و ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...