تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب اینتکس

کد intex 64464

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
7,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره سلطنتی خوشخواب یک محصول بی نظیر از نظر طراحی و نوع ساخت می باشد که ساختاری دو طبقه و دو لایه دارد. رویه این تشک به صورت مشبک و با ساختاری فوق العاده شکیل و زیبا طراحی شده است که همین امر باعث شده تا در هنگام خوابیدن و استراحت بر روی ان نرمی و لطافت را احساس کنید. در ارتباط با نوع ساخت این محصول نیز باید به این نکته هم اشاره کرد که بدنه ای از جنس PVC مخمل لطیف دارد که در عین داشتن نرمی و لطافت ، بسیار مقاوم بوده و از استحکام قابل قبولی برخوردار است. هم چنین این تخت دارای ساک حمل هم می باشد که به سادگی می توانید این محصول را داخل ان قرار داده و حمل و نقل کنید. از دیگر خصوصیات خوب این محصول می توان به دارا بودن برچسب تعمیرات هم اشاره کرد که در صورت اسیب دیدن می توانید ان را به سادگی ترمیم کنید. تحمل وزن بالای این کالا هم از خصوصیات خوب این تخت به شمار می رود که مناسب برای تمام سنین است. هم اکنون می توانید این تخت بی نظیر را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. 

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب اینتکس

این تخت بادی به واسطه اینکه ارتفاع بسیار خوبی دارد ، می تواند به عنوان یک تخت فوق العاده برای شما کاربرد داشته باشد . این تخت بادی به صورت دو لایه است و اگر به ظاهر آن نیز توجه کنید ، متوجه خواهید شد که دو لایه بر روی یکدیگر قرار گرفته است و باعث شده تا این محصول کیفیت فوق العاده تری را داشته باشد . شاید فکر کنید که این طراحی تنها برای زیبایی استفاده شده است ، ولی اصلا اینطور نیست و این طراحی برای آن استفاده شده است که تخت بتواند وزن های بالاتری را به خوبی تحمل کند . دیواره های تخت مقاوم است و اگر شما بر روی تخت دراز بکشید و حتی اگر دو یا سه نفر بر روی آن دراز بکشند ، نخواهید دید که دیواره های تخت بادی شکم آورده و باد کند . 

به همین منظور با اطمینان بیشتر این تخت بادی را می توانید خریداری کرده و از آن استفاده کنید . عمدتا تخت خواب های بادی که ارتفاع زیادی دارند ، خوشخواب هستند و شما می توانید در یک شرایط ایده آل تری از این محصول استفاده کنید و در هنگام خوابیدن این احساس را داشته باشید که در هوا خوابیده اید و هیچ فشاری روی شما نخواهد بود . برای همین در صورت بیدار شدن از تخت بادی ، اصلا احساس خستگی و یا کوفتی در بدن خود نخواهید داشت . این ویژگی بسیار خوب تخت خواب های بادی باعث شده است تا کودکان نیز حس خوبی را برای استفاده از تخت خواب های بادی داشته باشند . حتی شرکت های تولید کننده تخت بادی ، این تخت ها را برای کودکان نیز تولید کرده اند . 


تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب یکی از بهترین تخت های بادی می باشد که به تازگی روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به طرح و نگ زیباییی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . این محصول با توجه به کارایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در منزل و ویلا استفاده نمایید . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت های چوبی و فلزی می باشد . تخت خواب بادی دو نفره سلطنتی داریا 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده یک خرید مطمئن را انجام داده و از سالم بودن محصول خود اطمینان داشته یاشید و مچنین پمپ باد این محصول دارای 1 سال گارانتی تعویض می باشد . رویه این محصول بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب این کالا مناسب برای خواب شب می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این تخت بپردازیم ... 

جنس بدنه و ارگونومی ساخت : 

از مهمترین قسمت های که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید جنس بدنه و طول عمر این محصول می باشد به همین سبب شرکت معتبر اینتکس بدنه این محصول را از جنس مخمل جیر تولید کرده است به همین سبب این محصول از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد و قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . جنس بدنه این محصول علاوه بر مخمل جیر در لایه های میانی آن از الیاف ابریشم نیز استفاده شده که به استحکام و نرمی این محصول افزوده است . 

ارگونومی و ساخت این محصول به صورت مستطیل تولید شده است که بسیار مناسب برای استفاده دو نفر همزمان می باشد . این محصول با توجه به رنگ زیبایی که دارد می تواند در دیزاین منزل بسیار تاثیر گذار باشد . رویه این تخت به صورت مشبک می باشد که باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از این تخت استفاده نمایید بدون اینکه تخت و یا بدن شما دچار تعریق شود . به بدنه این محصول تخت خواب یک پمپ باد متصل می باشد که به شما کمک می کند که تخت خود را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . 

ابعاد تخت ، وزن بسته بندی و تحمل وزن : 

ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 51 سانتی متر ) می باشد که بسیار ایده آل و قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد . این تخت خواب با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند از آن در مکان های مختلف مانند منزل و اتاق میزبان استفاده نمایید بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . ای محصول دارای وزن 13 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد . تخت بادی دو نفره سلطنتی دارای تخمل وزن 274 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد . 

جمع بندی : 

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب یکی از با کیفیت ترین تخت های بادی می باشد که بسیار مناسب برای استفاده خواب شب می باشد . برای راه اندازی این تخت خواب می بایست تخت خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطج صاف قرار دهید و به کمک پمپ بادی که به بذنه متصل است به راحتی در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . در بسته بندی تخت خواب بادی یک ساک حمل برای حمل راحت و یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در زمان صدمه دیدن تخت مورد استفاده قرار می گیرد . برای افزایش طول عمر تخت خود از برخورد شی تیز به تخت ، از پرش و جامپینگ و از باد کردن بیش از حد تخت خواب پرهیز کنید . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران و تهران خریداری نمایید 

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
274 کیلو گرم
جنس رویه
مخمل لطیف ضد تعریق
جنس بخش کناری
مخمل طرح دار
جنس کف
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مشبک
ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...