تخت خواب بادی دو نفره اینستا بد با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 47 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی تخت خواب بادی دو نفره اینستا بد با پمپ 220 ولت با کیفیت و قیمت مناسب از نمایندگی برند intex در ایران با ضمانت معتبر

تخت خواب بادی دو نفره اینستا بد با پمپ 220 ولت یکی دیگر از تخت های بادی می باشد که در بخش های قبلی با نمونه های دیگر آن نظیر تخت خواب بادی با پمپ سرخود و همچنین با پمپ 110 ولت آن آشنا شدیم . این تخت خواب بادی در سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد از همین رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . جنس رویه ای تخت بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار برخوردار می باشد . همچنین در بخش های کناری و کف این محصول از پی وی سی چرم استفاده شده است که استحکام این محصول را نیز دو چندان کرده است . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 8 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .  تخت خواب بادی دو نفره اینستا بد با پمپ 220 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

تخت خواب بادی دو نفره اینستا بد با پمپ 220 ولت محصولی جدید و بسیار با کیفیت می باشد که در سال 2018 توسط شرکت اینستا بد تولید و روانه بازار شده است. این محصول یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت و یک جایگزین خوب و به صرفه برای تخت خواب های ثابت است. این تخت بادی دارای بدنه ای ب شکل مستطیل بوده و رنگ آن نیز خاکستری می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی این تخت باد خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که نسبت به تخت خواب های ثابت فضای بسیار کمتری را درون نزل اشغال می کند و شما می توانید از آن به راحتی در هر قسمت از منزل استفاده کنید. این تخت بادی در ابعادی همانند طول: 198 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 47 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن 273 کیلو گرم و دارای وزن 8 کیلو گرم می باشد که نسبت به تخت خواب های ثبات بسیار سبک بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین معیار هایی می باشد که هنگام خرید یک تخت بادی باید به آن توجه بسیاری شود. این تخت بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری ان از وینیل طرح چرم بوده و بخش کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر اجسام تیز بوده و کاملا ضد آب است. از این تخت بادی می وان درون منزل، محل کار، اتاق خواب و خانه های دانشجویی استفاده نمود.

نحوه راه اندازی :

برای راه انداز این محصول تنها به یک پمپ باد نیزا می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول قرار داده شده است. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت شکل خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خودداری کنید.
  • از پرش بر روی آن خودداری نمایید.
  • بیش از اندازه به تخت باد نزنید.
  • تخت بادی را درمعرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ابعاد مناسب
پمپ برقی با قطع کن اتوماتیک
ارتفاع بلند با ساختار سه طبقه
دارای سطح مواج
رویه مواج و ضد تعریق
دارای دو پمپ باد جداگانه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
insta bed

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...