تخت خواب بادی دو نفره بالش دار

Bestway 67344

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
4,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره بالش دار را می توانید با قیمت استثنایی از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

تخت خواب بادی دو نفره بالش دار یکی از تولیدات خاص شرکت بست وی می باشد که دارای ساختار طبقه ای بوده و به همین دلیل از مقاومت خوب و قابل قبولی برخوردار است. این محصول دارای سطح موازی و شیار دار می باشد که همین عامل باعث شده تا در هنگام استراحت بر روی ان لطافت فوق العاده ای را احساس کنید. در کنار این موارد باید به رویه ضد تعریق این تخت بادی هم اشاره نمود که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. هم چنین در قسمت بالایی این تخت خواب بالش بادی هم وجود دارد که از این بابت هم نیاز شما را رفع کرده است. علاوه بر این ها می توان به جرات گفت که بدنه این محصول که ساخته شده از نوع PVC است از مقاوم ترین تولیدات موجود در بازار است. نکته مهم دیگر این است که این محصول می تواند تا 273 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است و افراد سنگین وزن هم به راحتی می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین در کنار این محصول اقلامی همچون پمپ باد مجزا ، ساک مخصوص حمل ، برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما هم به چشم می خورد که در مواقع لزوم از هر یک از ان ها هم می توانید استفاده نمایید. این محصول فوق العاده را می توانید با قیمت استثنایی هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کنید. 

مدلی که بیشتر شرکت های تولید کننده تخت بادی همچون اینتکس و بست وی تولید کرده اند ، تخت خواب بادی دو نفره بالش دار می باشد که یک تختی فوق العاده با رنگ خاص می باشد . این رنگ برای بسیاری از مشتریان دوست داشتنی است و اگر در میان سایر تخت ها بگردید ، ممکن است به سختی تختی را مشاهده کنید که دارای این رنگ خاص و دوست داشتنی باشد . بدنه تماما مشکی رنگ این تخت به ویژه به دلیل استفاده از طراحی چرمی در کناره های آن جلوه زیبا تری را به تخت بادی بخشیده است . این براق بودن تخت بادی زیبایی آن را چندین برابر کرده است . البته تخت هایی نیز ساخته شده اند که کاملا با جیر پوشیده شده اند ، انتخاب این تخت ها کاملا سلیقه ای است . شما می توانید همین تخت بادی را در مدل های دیگری انتخاب کنید که حتی بالش نداشته باشد . بعضی از افراد دوست ندارند که بالش به صورت ثابت باشد و آن ها علاقه مند به این هستند که از بالش های مخصوص خود و آن بالشی که راحت هستند را استفاده کنند . برای همین بهتر است که با فروشگاه تماس بگیرید و با مدل های مختلف آشنا شوید . 

اگر از زاویه کناری به تخت بادی نگاهی بیاندازید ، متوجه می شوید که این تخت بادی طراحی به شکل دو لایه دارد ، یک وسط آن دارای چاک است ، این طراحی نشانگر آن است که تخت لایه ای در داخل خود دارد . در واقع این لایه تنها لایه افقی در داخل تخت بادی می باشد ، ولی لایه های عمودی شکلی در داخل این تخت بادی وجود دارد که آن را بیشتر از همیشه مقاوم کرده است . اگر این طراحی برای تخت بادی استفاده نشده باشد ، به دلیل ارتفاع بالایی که این محصولات دارند ، ممکن بود که با فشار زیاد تخت بادی آسیب دیده و یا حالت تخم مرغی به خود بگیرد . ولی این طراحی بی نظیر در تخت خواب بادی  دو نفره بالش دار ، باعث می شود که وزن به طور کامل به تمامی سطح تخت بادی پخش شود و آسیب دیدگی در تخت را به حداقل ترین حالت ممکن برسانید . 

تخت خواب بادی دو نفره بالش دار از سری تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی دو نفره بالش دار همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :


طراحی این تخت خواب بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن است . همچنین در بخش بالایی این محصول یک عدد بالش سرخود نیز وجود دارد که در هنگام باد کردن محصول به صورت خودکار شکل می گیرد و قابل استفاده است . اما برای باد کردن این تخت بادی نیز نباید نگرانی داشته باشید زیرا به راحتی و توسط پمپ بادی که در بخش بالایی این تخت بادی تعبیه شده است در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه به راحتی قابل راه اندازی است . لازم به ذکر است که یک عدد برچسب تعمییرات نیز در هنگام خرید برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن می توانید به راحتی اقدام به رفع مشکل نمایید .


جنس بدنه :


جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین در بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم و در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که نشان از استحکام بالای این محصول در برابر فشار و ضربه دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تخت خواب بادی دو نفره بالش دار به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای خواب دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول 273 کیلو گرم می باشد که بسیار قابل قبول می باشد . علاوه بر آن وزن خود تخت خواب بادی 8.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این تخت خواب بادی با توجه به قابلیت هایی که در بخش های بالا توضیح دادیم می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط خانگی و یا محیط های بسته و به دور از شرجی و نور مستقیم آفتاب باشد که توسط برند بست وی عرضه شده است . تخت خواب بادی دو نفره بالش دار با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا 110 ولت
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
دارای ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
دارای رویه ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...