تخت خواب بادی دو نفره بست وی 2022

Bestway 67923

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره بست وی با تکیه گاه بلند و پمپ باد 220 ولتی خود مجموعه ای کامل از محیطی برای خواب راحت را برای شما به وجود می آورد . این تخت بادی بست وی در سال جدید تولید شده است و با طراحی زیبایی که دارد به خوبی می تواند زیبایی بخش اتاق های خواب شما باشد . از مهمترین مزیت های تخت خواب های بادی می توان به قابلیت جمع شدن در چند دقیقه اشاره کرد و به همین خاطر پس از خواب می توانید آن را جمع کرده و درون کمد شخصی قرار دهید و محیط بیشتری را در خانه خود داشته باشید . در بخش پایینی این تخت بادی یک عدد پمپ باد سرخود 220 ولتی قرار داده شده است که شرکت سازنده قدرت بالای این پمپ را به خوبی به نمایش گذاشته است و به وسیله آن می توانید در مدت زمان پنج دقیقه ای با زدن یک دکمه اقدام به باد کردن و همچنین خالی کردن باد تخت نمایید . در بخش بالایی یک عدد تکیه گاه بلند قرار داده شده است که استفاده از تخت در حالت نشسته را برای شما مهیا می کند . قابلیت تحمل وزن این محصول 200 کیلو گرم می باشد که برای استفاده دو نفره استاندارد است و همچنین فضایی که در اختیار شما قرار می دهد به راحتی می تواند مورد استفاده دو نفر قرار بگیرد . جنس بدنه این محصول در رویه ای که بر روی آن می خوابید از نوع پی وی سی جیر ، در بخش کناره ها از نوع پی وی سی طرح چرم تک لایه و در بخش کف از نوع پی وی سی چرمی دو لایه می باشد .

  • طول : 226  سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 84 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن :  200 کیلو گرم
  • وزن : 11.1 کیلو گرم
  • جنس رویه : پی وی سی جیر
  • جنس دیواره ها : پی وی سی طرح چرم
  • جنس کف : پی وی سی طرح چرم دو لایه
  • نوع پمپ باد : سرخود برقی 220 ولت
  • کد محصول : Bestway 67923

تخت خواب بادی دو نفره بست وی 2022 ، یکی دیگر از تخت خواب های بادی کیفیت و محبوب برند بست وی است که می تواند در خانه ی شما بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . این تخت خواب بادی ساخته شده از بهترین متریال می باشد تا تجربه خوابی راحت را به شما هدیه دهد تا خود را به جایگزینی برای تخت خواب های سنتی بدل کند . قابلیت تحمل وزن بالا ، قیمت مقرون به صرفه و در حجم بسیار کمی که در هنگام جمع شدن اشغال می کند باعث شده است تا به گزینه ای بسیار ایده آل برای استفاده در خانه های شما تبدیل شود . اگر قصد خرید تخت خواب بادی دو نفره بست وی را دارید در ادامه این مسیر چند دقیقه ای وقت بگذارید و همراه ما باشید تا بهترین اطلاعات را قبل از خرید در اختیار شما قرار دهیم .

با نگاهی به بدنه این تخت خواب بادی اولین نکته ای که به چشم ما می خورد ، تکیه گاه بلند این محصول است . تکیه گاهی که به خوبی  فضا را در هنگام نشستن و تکیه دادن فراهم می کند تا بتوانید مدت ها بر روی این تخت خواب نشسته و به فضایی نرم تکیه دهید که هیچ گاه کمر دید نگیرید . این تکیه گاه البته کمی ارتفاع تختخواب بادی را از سایر مدل های تخت بادی بست وی بلند تر کرده است . در بخش پایینی این محصول می توانیم یک پمپ باد برقی سرخود را مشاهده کنیم که دارای قدرت بسیار بالایی است و باعث می شود در مدت زمان کوتاهی بتوانید تخت خواب را باد کنیم . با توجه به تست های صورت گرفته با اتصال این پمپ باد به برق شهری می توانید آن را در مدت زمان پنج دقیقه ای باد کنید و همچنین این پمپ به صورت دو کاره است تا علاوه بر باد کردن بتوانید در جهت خالی کردن باد نیز از آن بهره ببرید .

جنس بدنه این محصول از بهترین متریال ساخته شده است ، جایی که برند بست وی برای طراحی بدنه اصلی از پی وی سی جیر و چرمی استفاده کرده است که برای راحتی و نرمی بیشتر در بخش رویه از پی وی سی جیر کمک گرفته شده است که کاملا ضد حساسیت نیز می باشد . اما در بخش های کناری و کف این محصول پی وی سی چرمی دو لایه را می تواند دید که استقامت بسیار بالایی را برای این تخت خواب به وجود آورده است . در میان این لایه ها از پلی استر استفاده شده است ، پلی استری که راحتی را در کنار طبی بودن به وجود آورده است و باعث می شود تا بدن در بهترین حالت قرار بگیرد و آناتومی بدنی فرد به خوبی حفظ شود . باید توجه داشته باشید که تخت خواب های بادی برای استفاده در محیط های خانگی ساخته شده اند و مناسب برای استفاده در کمپینگ ها نیستند که این تخت خواب بادی طبی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد .

وزن این محصول با توجه به پمپ باد سرخودی که دارد کمی سنگین تر از سایر تخت خواب های برند بست وی و بالغ بر 11.5 کیلو گرم می باشد . این تخت خواب در هنگام جمع شدن حجم بسیار کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن را درون ساک حمل قرار داده و به همراه خود داشته باشید . قابلیت تحمل وزن نیز که در تخت های بادی یکی از مهمترین فاکتورها به شمار می آید در این تخت بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که برای استفاده دو نفره بزرگسال استاندارد است . اگر به دنبال تخت خواب بادی طبی با کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید این تخت خواب را می توایند با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...