تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka از نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت

تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka یکی از برترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی تولیدی توسط برند Bayka می باشد که از طراحی مهندسی شده ای برخوردار است . در طراحی ساختار این تخت بادی از رویه مواج و ضد تعریق استفاده شده است که علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن شما بهترین حالت را نیز برای رقار گیری بدن فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از مقاومت بالا در برابر ظربه در کنار نرمی و امعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کناری و کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که به خوبی می تواند فشار وارده در اثر وزن افراد مصرف کننده را مهار نمایید . قابلیت تحمل وزن این محصول 273 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت دو نفره ای که دارد بسیار ایده آل است . همچنین در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد برقی نیز تعبیه شده است که در راه اندازی این محصول کمک شاینی به شما می کند و در کمتر از 4 دقیقه می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید . تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka

تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka یک محصول پرتابل و طبی با رویه باداوم و نرم و قیمت مناسب می باشد. وزن بدنه این تخت بادی بسیار کم بوده اما می تواند وزن بالایی را بر روی خود تحمل کند. این این تخت بادی تمامی رده های سنی می تواند بدون نگرانی استفاده کرده و لذت ببرند. در بخش نقد و بررسی می توانید برای خرید بهتره به طور کامل با این محصول آشنا شوید. پس با ما همراه شوید.

تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka | اینتکس


طول عمر بالای تخت بادی

برای عرضه تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka در پروسه تولید برای بخش بدنه اصلی به سراغ مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی رفته شده تا شما بتوانید بدون نگرانی از طول عمر بالای این محصول اقدام به انتخاب این تخت بادی نمایید. در بخش رویه برای نرمی بالاتر محیط استراحت شما از روکش جیر ضدتعریق و در بخش کناری از رویه طرح چرم برای افزایش طول عمر بالای این تخت بادی استفاده شده است. کف محصول نیز با توجه به اصطحکاک بالایی که با سطح زمین داشته از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این نوع جنس بدنه طول عمر بالایی داشته و شما می توانید تا سال های طولانی از آن استفاده کنید.


ابعاد بدنه تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka یک محصول مستطیل شکل برای استفاده حداکثر دو نفر بزگسال به صورت همزمان می باشد. به همین دلیل ابعاد در نظر گرفته شده برای آن شامل طولی برابر با 200 سانتی متر و عرضی معادل 150 سانتی متر است. ارتفاع بدنه این تخت بادی استاندارد و بالغ بر 45 سانتی متر در نظر گرفته شده تا در زمان برخاستن بر روی تخت کمترین فشار به ستون فقرات شما وارد شود. این محصول وزن بدنه ای در حدود 4.8 کیلوگرم داشته که آن را در گروه تخت خواب های بادی سبک با امکان حمل ساده قرار می دهد. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka می تواند وزنی در حدود 273 کیلوگرم را به سادگی بر روی خود تحمل کند.


اقلام همراه تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka در واقع یک پکیج کامل بوده که با خرید آن دیگر نیاز به تهیه تجهیزات جانبی نخواهید داشت. مهم ترین بخش در زمینه محصولات بادی از جمله تخت بادی مربوط به راه اندازی و جمع اوری آن بوده که کمترین نیاز به زمان و انرژی را صرف کند. به همین دلیل بوده که در پروسه تولید این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود دوکاره جهت باد کردن و یا تخلیه باد داخلی محصول در لبه بالایی آن تعبیه شده است. همچنین در زمان جمع اوری و برای جا به جایی و یا حتی نگهداری از تخت بادی نیاز به محلی ایمن داشته تا بدنه محصول دچار پارگی و یا سایر آسیب های احتمالی نشود. پس در داخل بسته بندی این تخت خواب بادی یک عدد ساک حمل پارچه ای قرار داده شده تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. بدنه محصول طول عمر بالایی داشته اما در صورت استفاده نادرست ممکن است بر روی بدنه سوراخ های کوچکی ایجاد شود. برای ترمیم آسیب های این چنینی به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمیران نیز وجود دارد. شما با استفاده از دفترچه راهنمای تخت بادی که در داخل بسته بندی محصول وجود داشته می توانید به محصول و روش های راه اندازی و مراقبت از آن به طور کامل اشنا شوید.


راه اندازی و روش های مراقبت از تخت بادی

برای استفاده تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka لازم بوده ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در محیط مسطح کاملا باز کنید. بر روی لبه این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی برای راه اندازی سریع تعبیه شده است. لازم بوده بعد از باز کردن این تخت بادی این پمپ باد برقی را به برق شهر وصل کرده و کلید تعبیه شده بر روی آن را بفشارید. خواهید دید که این محصول در زمانی کمتر از 3 دقیقه برای استفاده شما اماده خواهد بود. این کلید دو منظوره بوده و شما می توانید از بخش کلید برگشتنی برای تخلیه باد داخل تخت بادی و جمع اوری این محصول استفاده کنید. تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka طول عمر بالایی داشته و می تواند تا سال های طولانی برای شما قابل استفاده باقی بماند. برای حفظ این کیفیت بالا نیاز به رعایت برخی نکات ساده وجود داشته که به آن ها اشاره می کنیم. بدنه این تخت بادی طول عمر بالایی داشته اما نیاز بوده برای راه اندازی این محصول حتما از یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز استفاده نمایید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز نظیر قیچی و چاقو به بدنه این تخت بادی بپرهیزید. بدنه محصول طبی و نرم بوده اما توصیه می کنیم هرگز بر روی این بدنه پرش و جامپینگ انجام نداده تا بافت داخلی بدنه تخت بادی آسیب نبیند.


خرید تخت بادی

برای خرید انواع مختلف تخت خواب های بادی یک نفره و دو نفره از جمله تخت خواب بادی دو نفره با پمپ باد Bayka می توانید به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را کاملا اصل و فابریک و با کمترین قیمت دریافت نمایید.

نوع
خانگی
طول
200 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعرق
دارای لبه بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Bayka

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...