تخت خواب بادی دو نفره با پمپ داخلی

کد intex 64427EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره با پمپ داخلی از سری تخت بادی های طراحی شده در شرکت بزرگ اینتکس برای مصارف خانواده ها بوده که توانسته در زمان کوتاهی در میان سایر نمونه کالاهای مشابه محصولات بادی به محبوبیا بالایی دست یابد. این محصول زیبا با طیف رنگبندی متفاوتی تولید شده زیرا اغلب نمونه های مشابه طوسی رنگ هستند. از طرفی می تواند گفت وجه تمایز تخت بادی نسبت به تخت خواب های کلاسیک چوبی مربوط به ساختار پرتابل آن ها می باشد. زیرا این تخت بادی دارای یک پمپ باد برقی سرخود دوکاره است. این پمپ بادی به راحتی می تواند با اتصال به برق شهر و تنها با فشردن یک کلید این محصول را در کمتر از 4 دقیقه باد کند. البته برای جمع اوری محصول نیز می توانید مجدد از همین یک کلید استفاده نمایید.

تحمل وزن بدنه این تخت بادی اورجینال بالغ بر 280 کیلوگرم بوده به همین منظور به راحتی به عنوان یک تخت دونفره می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بحث مهم بعدی در زمینه تخت بادی مربوط به نوع جنس بدنه و ساختار طراحی آن می باشد. این تخت خواب بادی رویه اصلی مواج داشته که از خطوط موازی تشکیل می شود. این خطوط به این محصول ساختاری طبی و ضدتعریق می بخشند. البته یکی دیگر از دلایل اصلی رویه ضدتعریق این تخت بادی مربوط به به رویه مخملی این محصول می باشد. جنس بدنه محصول از نوع پی وی سی فشرده با الیاف شمعی بوده که موجب افزایش چشمگیر طول عمر آن شده است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این تخت بادی را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه خریداری نمایید.

 نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود دو کاره
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 
 دارای رویه کامفورت و طبی
 
 دارای پمپ باد سری جدید
 
 قابل استفاده برای تمامی سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

تخت خواب بادی دو نفره با پمپ داخلی

تخت خواب بادی دو نفره با پمپ داخلی با توجه به نیاز تمامی افراد طراحی و تولید شده است و می توان از آن به عنوان یکی از محصولات مهم و لازم منزل نام برد. این تخت خواب بادی با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و به علاوه با داشتن دوختی تضمینی و با دوام می تواند محصولی برای سال های طولانی به حساب بی آید و مورد استفاده تمامی اعضای خانواده قرار گیرد. این محصول دارای رنگبندی بسیار گسترده ای است در حالی که رقبای آن و محصولات مشابه آن دارای رنگبندی محدود هستند و اغلب یک رنگ برای بدنه در دسترس دارند. با گران شدن تخت خواب های چوبی و یا فلزی می توان این محصول را جایگزین آن ها نمود و از راحتی بسیار زیاد آن لذت برد. برای آشنایی بیش تر با این تخت خواب بادی دو نفره با پمپ داخلی به مطالب پایین توجه کنید.


فن آوری در طراحی و ساخت

یکی از موارد مهم و قابل تعمل در خصوص این تخت خواب بادی طراحی ساخت آن می باشد که با داشتن ویژگی های لازم و ضروری می توان آن را یک محصول طبی برای داشتن راحتی بیش تر دانست. محصول مورد نظر دارای بدنه با ساختار برآمده است علت وجود چنین ساختاری ایجاد لطافت بیش تر در سطح محصول و جلوگیری از کمر درد و خستگی در زمان استراحت بر روی آن می باشد. این محصول دارای ارتفاعی بالا می باشد که برای هر محصول طبی لازم و ضروری به حساب می آید و می توان در زمان نشستن بر روی محصول برای انجام کارهای مختلف مفید واقع شود. رنگ های این تخت خواب بادی با ترکیب دو طیف مختلف می باشد به این صورت که در نمونه ای رنگ کرم سطح را احاطه کرده و رنگ قهوه ای روشن نیز بدنه و دیواره را پوشانده است. چنین طراحی زیبا برای جلب نظر مخاطب می باشد و می تواند برای انواع دکور و ترکیب رنگ اتاق به کار برود و بتوان با وجود کیفیت بالا رنگ مورد نظر را نیز انتخاب کرد.


کارایی محصول

این محصول می تواند در جای های مختلف برای افراد گوناگون تهیه شود و همچنین می تواند به عنوان هدیه ای مناسب نیز تلقی شود. از آن جایی که این تخت خواب بادی دو نفره می باشد می تواند در انواع اتاق خواب های افراد به کار برود و جایگزین تخت خواب های دیگر شود اما می توان آن را برای افراد بیمار نیز خریداری نمود و از کیفیت و کارایی آن لذت برد. از آن جایی که بدنه این محصول ضد تعریق بودن و با توجه به ساختار خاص درون آن دارای قابلیت گردش هوا در بدنه می باشد ضد حساسیت بوده و می تواند برای چنین افرادی به کار برود و با وجود نرمی بسیار زیاد و حالت طبی از آزار و اذیت آن ها در زمان استراحت نیز جلوگیری شود. مورد دیگر در خصوص کارای تخت خواب بادی این است که می توان آن را برای ویلا و باغ خود تهیه نمود و در زمان اقامت در آن جا از لذت یک خواب راحت بهره مند شد. 


راه اندازی و نصب

این تخت بادی پرطرفدار دارای پمپ داخلی می باشد و به این ترتیب کار راه اندازی و نصب را به مراتب آسان تر کرده است. روش کارکرد آن به این گونه است که تنها با وصل دوشاخه تخت خواب بادی به برق شهری به صورت خود به خود این محصول در زمانی کم باد شده و برای استفاده آماده می شود. در صورت عدم استفاده و جمع آوری آن نیز می توان به همین روش این محصول را جمع آوری نمود. در این زمان می توان محصول جمع آوری شده را در داخل ساک حمل خود قرار داد و به محل های مختلف متنقل کرد.


خرید تخت خواب بادی

برای خرید تخت خواب بادی دو نفره با پمپ داخلی به نمایندگی های رسمی شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...