تخت خواب بادی دو نفره برزنتی مدل PrimAire

کد intex 64926

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره برزنتی مدل PrimAire یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تخت بادی دو نفره طبی بوده که در نهایت استاندارد و متناسب با نیاز ستون فقرات شما برای استفاده مدوام در داخل منزل و ویلا طراحی و تولید شده است. میزان کیفیت بدنه این تخت بادی در حدی بوده که قابل استفاده برای بیماران نیز می باشد. این تخت بادی برخلاف تخت های چوبی کلاسیک نیاز به تهیه خوشخواب نداشته و به محض راه اندازی برای استفاده شما آماده خواهد بود. توجه داشته باشید که بر روی لبه بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی با قدرت مکش فوق العاده زیاد تعبیه شده است. میزان مکش بالای این پمپ باد برقی محصول موجب شده تا بتوانید در زمانی کمتر از 4 دقیقه این تخت بادی را برای استفاده آماده کنید. کلید موتور دو طرفه این پمپ بادی امکانی ایجاد کرده تا با استفاده از آن بتوانید محصول را جمع اوری کرده و دیگر نیاز به اتلاف وقت و انرژی نخواهید داشت.


این تخت بادی سبک بوده و مجهز به یک ساک حمل برای جا به جایی ساده تر می باشد. رویه اصلی این تخت بادی مواج و طبی بوده تا از تعریق بدن در زمان خواب اجتناب شده و بدنه نرم و راحتی در اختیار شما قرار داده شود. بدنه اصلی این تخت خواب بادی دو نفره از باکیفیت ترین نوع برزنتی طراحی و تولید شده که رویه آن دارای یک روکش از نوع مخمل می باشد. به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه بوده استفاده مدوام از تخت بادی و یا راه اندازی و جمع اوری مدوام موجب آسیب در بدنه محصول نخواهد شد. شما می توانید به مراجعه به فروشگاه مرکزی محصولات بادی با قیمت مناسب این تخت بادی دو نفره اصل اینتکس را خریداری نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای رویه کامفورت و طبی
 دارای پمپ باد با دکمه های جدید
 قابل استفاده برای بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

تخت خواب بادی دو نفره برزنتی اینتکس با ساختاری دوست داشتنی ، یکی از پرفروش ترین تخت خواب های بادی برند اینتکس می باشد که می تواند برای استفاده دو نفره بزرگسال جزو برترین گزینه های خرید تخت بادی به شمار بیاید . این تختخواب بادی دارای رویه ای بسیار نرم و البته طبی می باشد که قابلیت این را دارد برای تمامی افراد از جمله سالمندان نیز مورد استفاده قرار بگیرد . یکی از مهمترین بخش های این تختخواب بادی را می توان دو لایه بودن متریال استفاده شده در ساخت آن دانست که باعث می شود تا استحکام بالایی را به نمایش بگذارد و بتوانید در وزن های بالا از آن استفاده نمایید .

بهتر است تا در ابتدای این نقد و بررسی به سراغ ساختار بدنه این محصول برویم ، جایی که برند اینتکس در بخش رویه از حالت مواج استفاده کرده است که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تخت عمل می کند و به این ترتیب حتی در آب و هوای گرم نیز ، بدن شما دچار تعریق نمی شود . رویه این تخت خواب بادی بسیار نرم می باشد و با توجه به انعطاف پذیری استانداردی که دارد باعث می شود تا بتوانید از آن برای رده های سنی کودک تا سالمند با خیالی راحت استفاده کنید . فضایی که این محصول در اختیار شما قرار می دهد به راحتی می تواند برای استفاده دو نفره بزرگسال ایده آل باشد . یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تخت خواب بادی باید مدنظر داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن آن می باشد . 

قابلیت تحمل وزنی که برای این محصول به صورت استاندارد بالغ بر 280 کیلو گرم می باشد و به همین خاطر می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن نیز قرار بگیرد . شرکت اینتکس در ساخت این تخت بادی از رویه پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده کرده است که بسیار نرم و البته ضد حساسیت می باشد و به همین خاطر این محصول می تواند مورد استفاده تمامی انواع پوست بدن ، حتی پوست های حساس قرار بگیرد . همچنین سازگاری بالای رویه این تخت خواب بادی با پوست بدن انسان باعث می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی تخت ، خراش بر روی پوست ایجاد نشود و بتوانید خوابی راحت و آرامش بخش را تجربه کنید .

اما شرکت اینتکس برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش های کناری و کف تخت بادی از پی وی سی برزنتی دو لایه استفاده کرده است تا خیال مصرف کننده را از بابت کیفیت ساخت بالای این محصول به طور کلی راحت کند . همانطور که در توضیحات این تخت خواب بادی عنوان کردیم ، این محصول مجهز به پمپ باد برقی سرخود می باشد که این قابلیت راه برای شما فراهم می آورد تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید تخت را با زدن یک دکمه باد کنید . راه اندازی این تخت خواب بادی در مدت زمان تقریبی 4 دقیقه امکان پذیر است و برای راه اندازی آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

پمپ باد این محصول به صورت دوکاره می باشد ، به این منظور که علاوه بر باد کردن می توانید در جهت خالی کردن باد نیز از آن بهره ببرید و با پرخاندن اهرم پمپ باد ، باد تخت به طور کامل خالی می شود . به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود تا جا به جایی را به راحتی امکان پذیر کند و بتوانید آن را حتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . همچنین با توجه به بدنه انعطاف پذیر این تخت بادی ، به هنگام جمع شدن ، فضای کمی را اشغال می کند . اگر قصد خرید تخت خواب بادی برای استفاده در محیط های خانگی با فضای کم را دارید این تخت بادی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد زیرا پس از استفاده می توانید به راحتی آن را جمع کرده و درون کمد دیواری بدون اشغال فضای زیاد بگذارید تا دیگر همانند تخت خواب های چوبی فضای دائمی را اشغال نکند . نمایندگی اینتکس تهران این تخت خواب بادی را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت برای شما موجود کرده است و همین حالا می توانید آن را از طریق روش های موجود ثبت سفارش کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...