تخت خواب بادی دو نفره بست وی به همراه پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره بست وی به همراه پمپ 220 ولت در تنها نمایندگی رسمی اینتکس در تهران و فروشگاه مرکزی کمپانی اینتکس در ایران با ضمانت

تخت خواب بادی دو نفره بست وی به همراه پمپ 220 ولت محصولی جدید و بسیار زیبا می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده است. این محصول به دلیل فرم خاص و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. همچنین به دلیل کیفیت بسیار مطلوبی که دارد توانسته است تا رضایت تمامی خریداران را جلب کند. این محصول دارای بنه ای از جنس وینیل با رویه جیر بوده که رویه آن باعث نرم تر شدن آن شده است و از سر خوردن بالش بر روی آن جلو گیری می کند.

 قسمت کف این تخت بادی نیز به صورت دو لایه بادی طراحی شده که سبب ضد آب شدن تخت شده است و مقاومت بسیار بالایی در بابر پاره شدن دارد. همچنین قسمت کناری آن نیز از جنس وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به سادگی دچار پارگی و ترکیدگی نمی شود. این محصول دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که شما بتوانید از آن در هر قسمت از منزل خود استفاده کنید و دیگر نگران اشغال بیشت از حد فضای منزل خود نباشید. این تخت خواب بادی دو نفره دارای طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر می باشد. همچنین تحمل وزن آن نیز 273 کیلو گرم بوده که دو نفر نیز همزمان می توانند بر روی ان قرار بگیرند. وزن این محصول هم 7.2 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت است و شما می توانید به راحتی ان را در منزل جا به جا کنید. این محصول قابل استفاده در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس که نمایندگی محصولات بادی اینتکس را بر عهده دارد خریداری فرمایید . 

تخت خواب های بادی یکی از جدید ترین و نرم ترین تخت های حال حاضر در بازار می باشد که دارای وزن بسیار سبکی هستند و می توانند خصوصیاتی به مانند تخت خواب های چوبی و ابری داشته باشند ، اما مقرون به صرفه بودن آن ها و نیز سهولت در جابجایی و دیگر مزایای آن ها باعث شده است که امروزه فروش این محصولات به بالا ترین حد خود برسد ، یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین این محصولات پر کاربرد می توان به تخت خواب بادی دو نفره بست وی همراه با پمپ 220 ولت اشاره کرد ، این محصول بی نظیر دارای ویژگی های بسیار زیادی است و به افرادی که قصد خرید تخت خواب بادی مخصوصا این تخت را دارند توصیه می کنیم که در ادامه این نفد و بررسی با ما همراه باشند تا با خصوصیات این محصول بیشتر آشنا شوند .

طراحی و ارگونومی ساخت

هر محصول دارای یک نوع ساختار و یک طراحی است که همین موضوع نیز باعث شده تا هر کالایی به نسبت دیگر کالا ها متمایز شود ، این محصول دارای رنگ توسی بوده و دارای رنگ بسیار شیک و جذابی است ، تولید کنندگان این محصول سعی کردند تا با استفاده از این رنگ تخت خواب بادی خود را نیز بسیار شیک تر کنند . از مهم ترین ویژگی های ساختاری محصول می توان به رویه مشبک . مواج آن اشاره کرد ، این رویه کمک می کند تا فرد در هنگام استفاده از تخت حس بهتر و نرم تری را داشته باشد ، همچنین این رویه کمک به گردش خون بهتری در هنگام خواب کرده است تا به دنبال آن خواب سبک تر و راحت تری را داشته باشیم . این محصول همچنین دارای یک بالش استاندارد با ابعاد مناسب است که می توانید از آن استفاده کنید .

جنس بدنه


بست وی این تخت خواب بادی دو نفره بسیار زیبا را از بهترین مواد برای تولید بدنه محصول استفاده کرده است که همین عامل نیز باعث کیفیت بالای تخت شده است ، قسمت رویه یا همان سطح تخت خواب از جنس pvc با رویه مخملی تشکیل شده است تا علاوه بر زیبایی و مقاومت رویه ای ضد تعریق و لطیف را به تخت ببخشد ، همچنین دیواره ها و بخش های کناری محصول نیز از پی وی سی طرح چرم ساخته شده و قسمت کف آن نیز ساختاری دو لایه دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تخت خواب بادی دو نفره در ابعاد استاندارد ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 38 سانتی متر ) ساخته شده است و فضای کافی را برای دو نفر دارد ، همچنین وزن محصول 7.2 کیلوگرم است که در مقایسه با دیگر تخت های بادی بسیار سبک تر است ، در مقایسه با تخت های چوبی نیز این به مراتب بسیار سبک تر از آن ها است و جابجایی آن نیز به سهولت امکان پذیر است . تحمل وزن این تخت نیز به مانند بیشتر تخت خواب های بادی بست وی 273 کیلوگرم می باشد .

راه اندازی و مراقبت

این تخت خواب بادی از آن جا که دارای یک پمپ باد برقی سرخود دارد شما می توانید به وسیله همان پمپ باد برقی تخت خواب بادی خود را در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه باد کنید ، این پمپ باد برقی بسیار قدرتمند که به وسیله برق شهری کار می کند قادر است تا عملیات تخلیه باد تخت را نیز در همان زمان انجام دهد . پس میبینیم که راه اندازی این تخت بسیار ساده و آسان است . اما در رابطه با نگهداری این محصول بایستی گفت که بدنه تخت خواب از آن جا که از لایه های نازک و حساس در برابر اشیاء تیز دارند بهتر است که از ضربه زدن و یا نزدیک کردن آن ها به بدنه جلوگیری به عمل آورید ، همچنین حرارت زیاد نیز می تواند به بدنه آسیب برساند . توصیه دیگری نیز این است که از پریدن بر روی این تخت خواب پرهیز کنید چرا که ممکن است باعث پارگی اجزا و لایه های داخلی شود که این امر اغلب به صورت تخم مرغی شدن قسمتی از تخت ظاهر می شود .

سخن پایانی

بی شک این تخت خواب بادی دو نفره ساخته شده توسط شرکت بزرگ بست وی از بهترین تخت های بادی تولید شده می باشد که بیشتر قسمت های آن بسیار آرگونومیک و استاندارد است ، به همین دلیل فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول را در فروشگاه خود موجود کرده است تا دوستداران تخت خواب های بادی بتوانند آن ها را با قیمت بسیار مناسب داشته باشند .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای سطح رویه مشبک و مواج
دارای پمپ باد دو کاره 220 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...