تخت خواب بادی دو نفره تاجدار

Bestway 67620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 226 سانتی متر
  • عرض: 162 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
5,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، مرکز اصلی فروش محصولات بادی intex و نمایشگاه تخت خواب بادی

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار محصولی از شرکت بست وی میباشد که طراحی متفاوتی نسبت به محصولات مشابه دارد و از طرف دیگر محصولی بسیار با کیفیت و با طراحی بسیار زیباست که طراحی آن از تخت های بادی چوبی و یا فلزی الگوبرداری شده است اما بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر میباشد و همچنین جابجایی آن نیز بسیار ساده تر است و بدون هیچ مشکلی قادر خواهی بود تا آن را جابجا کنید. قسمت بالایی این تخت خواب دارای یک تاج بادی می باشد که علاوه بر زیبایی از کاربرد های زیادی  نیز برخوردار است که یکی از این کاربرد ها تکیه دادن به آن است.  با وجود تاج بالایی هنگامی که از بالشت بر روی این تخت استفاده می کنید از لیز خوردن آن جلوگیری می شود و ضرورت استفاده از تخت بادی در کنار دیوار از بین می رود. در حالت کلی می توان گفت  که تخت بادی تاج دار اینستا در کنار طراحی و کیفیت مناسب از راحتی بسیار خوبی برخوردار است. همچنین رویه آن از 35 حفره مختلف ساخته شده است که سطح مواج و ضد تعریقی برخوردار است. برای راه اندازی آن نیز می توانید ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و با متصل کردن دوشاخه موجود در کنار پمپ باد به پریز برق می توانید تخت را در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه باد کرده و استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید ، 

تخت خواب بادی جدید بست وی با تکیه گاه بزرگ و سراسری که دارد علاوه بر مواقع خواب در بسیاری از موارد دیگر همچون هنگام تماشای تلویزیون و یا استراحت کاربرد خود را به نمایش می گذارد و در واقع محصولی چند کاره به شمار می آید . این تخت بادی بست وی در کاتالوگ 2022 به خوبی به چشم می خورد و علاوه بر کارایی بالا دارای زیبایی فوق العاده ای می باشد که دو نفر را بر روی خود جای می دهد و از قابلیت تحمل وزن 220 کیلو گرمی برخوردار است . تکیه گاه این محصول به صورت کاملا مجزا از تخت می باشد و حتی توسط دریچه ای مجزا باد می شود که برای راه اندازی آن نیاز به پمپ باد حس می شود . ما برای باد کردن تخت بادی ، در بخش کناری آن همانطور که در تصویر پیداست یک عدد پمپ باد برقی 220 ولتی سرخود وجود دارد که راه اندازی محصول را در مدت پنج دقیقه صورت می دهد . پی وی سی اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بدنه این تخت بست وی می باشد ، در بخش رویه از پی وی سی جیر برای راحتی هر چه بیشتر استفاده شده است و این پی وی سی به صورت چرمی با لایه های ضخیم در بخش های کناری و کف و همچنین تکیه گاه به کار گرفته شده است . در دو سمت تکیه گاه این محصول حفره هایی به عنوان جا لیوانی برای قرارگیری لوازم شخصی و یا لیوان نوشیدنی در نظر گرفته شده است .

این روز ها داشتن یک تخت خواب برای هر منزلی میتواند ضروری باشد و با ویژگی هایی که دارد حتی میتواند جایگزین تخت خواب های ثابت باشد که در مواردی حتی میتواند بهتر از آنها به کار شما بیاید. یکی از این محصولات کاربردی  تخت خواب بادی  دو نفره تاجدار میباشد که طراحی زیبا و ساده ای داشته و به سبب این طراحی میتواند کاربردهای مختلفی داشته باشد.این محصول دارای جنس بدنه ی مقاوم در کنار ساختار با کیفیت میباشد و با ابعاد مناسبی که دارد میتواند به راحتی در اتاق خواب های مختلف مورد استفاده قرار گیرد . 

طراحی و جنس بدنه :

از مهمترین ویژگی های این تخت خواب بادی تاج دار میتوان به طراحی آن اشاهر کرد که بسیار با دقت صورت گرفته تا به راحتی در منزل قابل استفاده باشد.ظاهر این تخت بادی بسیار ساده است و بخش رویه آن دارای ساختاری حفره مانند میباشد که این حفره ها علاوه بر راحتی مصرف کننده برای جلوگیری از تعریق قرار گرفته شده است و به این ترتیب در استفاده های طولانی مدت از آن مشکلی نخواهی داشت.دیواره های این تخت بادی را نیز رنگ خاکستری تشکیل داده و قسمت دیگر آن یعنی بخش زیرین مشکی رنگ می باشد. از سایر مشخصه های طراحی این محصول می توان به پمپ باد برقی آن اشاره کرد که تخت را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و باد آن را نیز تخلیه می کند. قسمت بالایی این محصول میتواند به عنوان تکیه گاه استفاده شده و در بالای این قسمت دو عدد جای مخصوص برای قرار گیری بطری وجود دارد و همچنین این تکیه گاه به گونه ای طراحی و ساخته شده که فشار وارده را به راحتی دفع میکند بدنه این تخت خواب بادی از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه ساخته شده است و بخش اصلی آن دارای رویه ای ساخته شده از وینیل می باشد که دارای یک روکش پارچه ای و مخملی است که علاوه بر مقاومت بسیار خوب می تواند برای استفاده در شرایط مختلفی همچون خارج از منزل و مسافرت نیز مناسب باشد. دیواره های این تخت خواب بادی نیز از وینیل هستند  و  بخش زیرین نیز بسیار ضخیم بوده و مشابه برزنت می باشد که خود باعث مقاومت بیشتر در برابر فشار و ضربه و حتی اشیاء تیز است.

ابعاد و وزن :

یکی از مهمترین ویژگی های تخت خواب های بادی ابعاد آنها میباشد که برای هر محصول متفاوت میباشد و در مورد این تخت خواب بادی تاج دار نیز این ابعاد به گونه ای ساخته شده تا به سادگی در اتاق خواب های مختلف میتواند به سادگی مورد استفاده قرار بگیرد.  طول این تخت خواب بادی برابر با 226 سانتی متر بوده و  عرض آن نیز 152 سانتی متر بوده که این یک استاندارد برای تخت خواب دو نفرمیباشد. از مشخصه های برتر این تخت بادی از کلمن و سایر محصولات بادی پرتابل بودن و حمل بسیار ساده آنهاست به این صورت که می توان به سادگی و تنها با خالی کردن و تا کردن تخت بادی آن را جابجا کرد. وزن این کالا تنها 7 کیلوگرم بوده و بسته بندی آن نیز حدود یک جعبه لپ تاپ می باشد به این معنی که حتی با کوله پشتی نیز می توانید این تخت بادی را حمل کنید. 

جمع بندی :

این محصول یکی از بهترین تخت خواب های موجود در بازار و سایت اینتکس تهران میباشد و برای نصب این تخت خواب بادی در ابتدا باید فضای کافی و استاندارد را در اختیار داشته باشید . ابتدا تخت بادی را از بسته بندی و یا ساک حمل آن خارج کنید. در مرحله بعدی آن را بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه با خارج کردن سیم کنار پمپ باد و اتصال آن به پریز و زدن کلید 0/1 پمپ در مدت زمان بسیار کوتاهی تخت باد شده و آماده استفاده می شود. با انجام دادن عکس این مراحل نیز باد تخت خالی شده و می توان آن را حمل کرد.این تخت خواب بادی داری ابعاد و جنس مقاوم در برابر ضربه و فشار میباشد و هنگام استفاده از آن مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

نوع
خانگی
طول
226 سانتی متر
عرض
162 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
باد شدن در کمتر از 5 دقیقه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...