تخت خواب بادی دو نفره تاجدار بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 226 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 74 سانتی متر (تا بالای تاج)
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار بست وی در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و bestway در نمایشگاه حضوری تخت بادی یک نفره و تخت خواب دو نفره بادی

تخت بادی دو نفره تاج دار بست وی از سری تخت های بادی شیک و بزرگ از این شرکت برای سنین بزرگسال که از طراحی بسیار خوبی نیز برای خواب و استراحت بهره می برد. این کالا ساخته شده از جنس PVC ضخیم با روکش طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین و همچنین روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه که از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این تخت خواب بادی می تواند یکی از گزینه های اصلی به دلیل داشتن کیفیت بالا برای جایگزین کردن آن با تخت های فلزی یا چوبی نیز باشد. اما ویژگی اصلی این تخت بادی داشتن تاج یا همان تکیه گاه بادی سرخود در قسمت فوقانی بوده که رویه آن مخمل بوده و قسمت پشت آن نیز از روکش طرح چرم استفاده شده است. این کالا رویه ای مواج داشته که می تواند به همراه داشتن روکش مخمل در برابر تعرق بالا مقاومت بالایی را داشته باشد. همچنین وجود یک پمپ باد برقی دو کاره با قابلیت پمپاژ و مکش باد به صورت سرخود در این کالا نیز از دیگر ویژگی های این تخت محسوب می شود که می تواند این کالا را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کند.

این پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه تختخواب بادی قابلیت راه اندازی آن را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای دارد و این امر به سادگی آب خوردن و با فشردن دکمه ای بر روی پمپ صورت می پذیرد. قابلیت اتصال این پمپ باد به برق شهری باعث شده تا برای تامین برق آن مشکلی نداشته باشید. همچنین در ساختار داخلی این محصول از پل های الیاف دار استفاده شده است که باعث می شود تا فشار به قسمت های مختلف بدن حتی در صورت استفاده برای افراد سنگین وزن وارد نشود و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. در قسمت بالایی این تخت بادی یک بالشت بادی سرخود تعبیه شده است که نیاز شما به همراه داشتن بالشت های مجزا را برطرف می کند.

همچنین استفاده از متریال درجه یک و البته سبک باعث شده تا وزن نهایی تخت کمی کاهش پیدا کند و به 12 کیلو گرم برسد که در مقایسه با سایر تختخواب های بادی دو نفره استاندارد است. طول این تخت بادی 226 سانتی متر و عرض آن 152 سانتی متر می باشد که نشان از فضای بزرگی است که در اختیار شما قرار می دهد . با توجه به همین ابعاد به راحتی می توانید از آن برای افراد قد بلند نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را از آن شاهد باشید. به همراه این تخت بادی یک ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می شود که جا به جایی را حتی در مسافرت ها و پیاده روی ها امکان پذیر می کند. همچنین با توجه به انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه، یکی از بهترین مدل ها برای استفاده در خانه هایی با فضای کوچک به شمار می رود زیرا می توانید آن را پس از استفاده جمع آوری کرده و با توجه به فضای کمی که اشغال می کند درون کمد دیواری قرار دهید.

این روزا تولیدات بسیاری برای راحتی بیشتر تولید می شود و برند های زیادی تولیداتی جدید ، با کیفیت و زیبا را طراحی و به بازار عرضه می کنند. هر یک از این تولیدات ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد و برای کارهای خاصی مناسب می باشد و هر خریداری نسبت به نیازی که دارد محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری می کند. شرکت اینتکس تهران که از بزرگترین محصولات بادی و تفریحی در ایران می باشد. نمایندگی فروش محصولات بسیاری را برعهده دارد که بست وی یکی از این برند ها می باشد. این برند تولیدات خود را به کشور های جهان صادر می کند. اینتکس تهران محصولات بست وی را به راحت ترین شکل عرضه می کند. محصولات بست وی به دلیل اینکه تعدادشان بسیار است از نام های شبیه به همی برام نامگذاریشان استفاده می شود این برند برای هر سلیقه محصولی طراحی کرده است و توجه به نیاز مشتری از دلایل موفقیت این شرکت بزرگ می باشد. تخت خواب بادی دو نفره تاجدار بست وی یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات بست وی است.

طراحی 

بست وی به طراحی محصولات خود وقت بسیاری را صرف می کند و کارشناسان بسیاری در این شرکت روزانه در حال کار هستند که بتوانند محصولات زیبا و با کیفیت را طراحی کنند. بست وی سعی می کند از همه موارد و همه شیوه ها برای طراحی بهتر استفاده می کند. تخت خواب بادی دو نفره تاجدار بست وی در نوع خانگی طراحی شده است و به دلیل زیبایی که دارد می توان از آن در اکثر بخش های خانه استفاده کرد. جنس بخش های مختلف این تشک نیز بسیار زیبا می باشد که در قسمت های بعدی توضیحات بیشتری در این باره می دهیم.

مشخصات فیزیکی 

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار بست وی همانطور که از نامش پیداست مخصوص دو نفر طراحی شده و طبیعتا ابعاد نسبتا بزرگی دارد ، طول این تخت بادی دو نفره 226 سانتی متر ، عرض تخت 152 و ارتفاع این محصول 74 سانتی متر می باشد البته این اندازه تا بالای تاج تخت می باشد. در بخش قبلی به این موضوع که جنس بخش های مختلف محصول از زیبایی خاصی بهره می برد اشاره شده. جنس رویه این تخت دو نفره از پی وی سی با رویه مخملی می باشد که علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی هم به محصول بخشیده است ، جنس بخش کناری تخت نیز از پی وی سی طرح چرم و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد.

روش نصب و سایر ویژگی ها

برای نصب راه اندازی این تخت بادی دو نفره کار خاصی نباید انجام داد و راه اندازی محصول امری بی دقدقه برای مشتریان می باشد. ابتدا باید محلی که می خواهید تخت را در آن جا قرار دهید تمیز کنید و توجه کنید که شیء نوک تیز در اطاف محصول نباشد که باعث آسیب به تخت نشود. و نکته دیگر نیز انتخاب محلی با ابعاد مناسب می باشد. اقلام همراه هر محصولی از ویژگی های یک محصول برشمرده می شوند. ساک حمل که وسیله ای مهم برای جابجایی محصول است یکی از اقلام همراه تخت خواب بادی دو نفره تاجدار بست وی می باشد. که هر خریداری دارا بودن ساک حمل را برای اینگونه محصولات را ملاک انتخاب خود قرار می دهد.

نوع
خانگی
طول
226 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر (تا بالای تاج)
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی : 12.2 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی : 62*55*22 سانتی متر
دارای پمپ برقی متصل
دارای ساک حمل برزنتی
اقلام همراه
ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...