تخت خواب بادی دو نفره جدید کم ارتفاع طبی

bestway 67490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
5,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره جدید کم ارتفاع طبی این تخت بادی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه بست وی می باشد که تولیدات این شرکت در سال های اخیر توانسته است جایگاه مناسبی در بازار ها به دست آورد ، این تخت بادی در نوع خانگی تولید شده است ، طول این تخت بادی 203 سانتی می باشد ، عرض آن 152 سانتی متر و ارتفاع آن 36 ساتی متر می باشد و تحمل وزن 280 کیلوگرمی را دارد ، جنس رویه و جنس بخش کناری این محصول از پی وی سی مخملی می باشد و جنس کف این تخت از پی وی سی دولایه به دلیل استحکام بیشتر می باشد. این تخت خواب بسیار مقاوم و دارای پل های داخلی الیاف ابریشمی میباشد که طول عمر تخت خواب را دو چندان کرده است . این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود میباشد که کمتر از 4 دقیقه به طور کامل محصول را باد میکند و همچنین به مدت کمتر از 4 دقیقه کاملا باد محصول وکیوم (خالی ) میگردد . این پمپ برقی شامل یکسال گارانتی میباشد . این کالا کاملا طبی بوده و برای بیمارانی که از ناحیه گردن و کمر دچار مشکل شده اند بسیار مناسب میباشد . برای خرید تخت خواب بادی شما میتوانید با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید همچنین میتوانید علاوه بر گزینه ی اضافه به سبد خرید و خرید اینترنتی به صورت تلفنی نیز ثبت سفارش نمایید. 

برای آن دسته از افرادی که علاقه مند هستند که تخت خواب های بادی با ارتفاع کم داشته باشند ، تخت خواب بادی دو نفره جدید کم ارتفاع طبی بهترین گزینه است . شاید از خود بپرسید که اگر به دنبال تخت بادی با ارتفاع کم هستم چرا به سراغ تشک بادی نروم ؟ چرا که تشک های بادی ارتفاع کمتری نسبت به تخت خواب های بادی دارند و به همین دلیل اگر آن را جمع کنید ، متوجه خواهید شد که تشک های بادی ابعاد کوچکتری در هنگام بسته بندی دارد ، ولی تخت خواب بادی در هنگام بسته بندی ابعاد بزرگتری دارد ، ولی در مقایسه بین تخت خواب ها ، مدل فوق یعنی تخت خواب بادی دو نفره جدید کم ارتفاع طبی ، دارای حجم بسته بندی کوچک تری است . البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که وجود پمپ باد برقی در این تخت بادی موجب برتری آن شده است . 

برای ساختن و طراحی تخت خواب های بادی از یک تکنولوژی خاصی استفاده می شود که با نام رویه کامفورت شناخته می شود ، رویه های کامفورت مدل های مختلفی دارند که باعث می شود تغییرات ظاهری در آن ها دیده شود . بنابراین اگر سطح این تخت را نگاهی کنید ، میبیند که طرح آن فرق دارد . توجه داشته باشید که این طرح ها علاوه بر آرگونومیک بودن و دلیل اینکه باعث می شوند ، تخت بادی طبی تر از قبل شود ، بودنش بسیار مهم تر از نبودنش بوده و سطح کنید که حدالامکان تخت هایی را نخرید که سطح صاف و معمولی داشته باشد . به لطف اینکه شرکت های برتر مانند اینتکس و بست وی این تخت ها را به صورت مواج تولید می کنند ، دیگر با اطمینان و با خیال راحت می توانید خرید های خود را انجام دهید .

طراحی بدنه این کالا به صورت مستطیلی بوده که از لبه های بادی در قسمت رویه و زیرین تخت بهره می برد. این تخت دارای رویه مواج بوده که محلی بسیار راحت برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. رویه ای با این نوع طراحی می تواند در جلوگیری از تعریق افراد مصرف کننده موثر باشد. طراحی بدنه این تخت بادی به گونه ای بوده که کمتر از تخت های فلزی و یا چوبی جای خواهد گرفت. اما لایه های تعبیه شده در قسمت داخل بدنه که از مهمترین قسمت های ساخت این محصول بوده به صورت موازی و پشت سرهم تعبیه شده تا تحمل فشار این کالا را افزایش دهد. 

جنس بدنه تخت خواب بادی دو نفره بست وی از نوع پلاستیک PVC با رویه تمام جیر بوده که از ضخامت کافی برای دوام بالا بهره می برد. به جز قسمت زیر تخت در تمام قسمت های بدنه از روکش مخمل استفاده شده و برای قسمت زیر تخت خواب نیز برای مقاوم بودن در برابر برخورد آب از روکش طرح چرم به کار برده شده است. روکش مخملی که برای قسمت رویه استفاده شده می تواند باعث جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. این قابلیت از مهمترین ویژگی های یک تخت بادی بوده که برای هر کاربری نیاز است. لایه های داخل این تخت نیز از نوع PVC و فایبرتک می باشد. این لایه ها قابلیت کشسانی بالایی داشته تا هنگام باد زدن زیاد بدنه فشار ناشی از باد را دفع کند. این تخت تنها در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده که این مورد نیز امری طبیعی برای تمامی محصولات بادی خواهد بود.

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده که برای استفاده دو نفر بسیار مناسب خواهد بود. این تخت با چنین ابعادی می تواند برای تمامی سنین بسیار مناسب باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن آن این ابعاد بسیار کاهش خواهد یافت. طبق نوع جنس بدنه این کالا تحمل وزن 280 کیلوگرمی داشته که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این تخت دو نفره می باشد. البته در صورتی که باد بدنه این کالا را بیش از حد زیاد کنید باید از مقدار تحمل وزن آن کم کنید زیرا فشار بیشتری روی این تخت بادی خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز 8 کیلوگرم بوده که به دلیل داشتن ساک حملف جا به جایی آن بسیار اسوده تر خواهد شد.

تخت بادی دو نفره جیر بست وی یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین تخت های بادی بوده که برای استراحت های سطحی و خواب گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این محصول قابلیت ضد تعریق داشته و از یک پمپ باد برقی دو کاره سرخود برخورار می باشد. این محصول دارای وزن مناسبی بوده که با وجود یک ساک حمل به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. شرکت اینتکس برای این تخت بادی 48 ساعت مهلت تست تعیین نموده که قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...