تخت خواب بادی دو نفره جیلونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره جیلونگ یک محصول با کیفیت از شرکت اینتکس ایران در تهران ، امکان خرید حضوری محصولات بادی و تست تخت خواب بادی در تهران

تخت بادی دو نفره جیلونگ با طرح خوشخواب و قیمت مناسب بهترین و مناسب ترین گزینه برای عزیزانی است که به دنبال تختی با دوام و قیمت خوب می خواهند. این تخت بادی به همراه پمپ باد برقی داخلی که موجب سادگی در باد کردن تخت در کمتر از 3 دقیقه می شود. رویه این تخت بادی مخملی و ضد تعریق بوده و نرمی و لطافتش پوست بدن را آزار نمی دهد و خوابی آسوده و راحت را نوید می دهد. طراحی مشبک داخلی و خارجی برای جریان یافتن هوا دارد و طبی می باشد. به علاوه این تخت خواب بادی بی نظیر به دلیل وزن و ابعاد مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت های طولانی مدت می باشد. ساختار داخلی و خارجی از PVCC به همراه کیف حمل و نقل و برچسب تعمیرات می باشد. اگر قصد خرید تخت بادی دارید ، شک نکنید که بهترین گرینه را انتخاب نمودید.

پمپ باد سرخود تعبیه شده بر روی بدنه این تختخواب بادی از نوع تمام اتوماتیک می باشد که راه اندازی تخت را در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر می کند. این پمپ باد قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و برای باد کردن تخت کافیست تا دکمه موجود بر روی پمپ را بفشارید و سه دقیقه منتظر بمانید. همچنین این پمپ به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه باد نیز کاربرد دارد و می تواند تخت را در مدت کوتاهی خالی از باد نماید. به علت استفاده از متریال انعطاف پذیر در ساختار بدنه این محصول، می توانید آن را در بسته بندی کوچکی که دارد قرار دهید و در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید. یکی از مزیت های این تخت خواب بادی را می توان ارتفاع 38 سانتی متری آن دانست که از این رو شرایط استفاده درون چادرهای مسافرتی را برای شما امکان پذیر می کند.

همچنین وزن این محصول به دلیل استفاده از متریال درجه یک و سبک به خوبی کاهش داشته است و به 7 کیلو گرم رسیده که برای جا به جایی هر چه راحت تر بسیار موثر است. به همراه این تخت بادی یک عدد ساک حمل دسته دار و یک برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود که هر کدام از موارد خاص کارایی خود را به خوبی به نمایش می گذارد. فضایی که این تخت بادی اینتکس در اختیار شما قرار می دهد برای استفاده دو نفره بزرگسال به خوبی استانداردسازی شده است و در این خصوص باید گفت که می توانید از آن تا وزن 275 کیلو گرم به راحتی استفاده کنید. طراحی کامفورت و طبی داخلی این تخت بادی نیز آن را به بهترین انتخاب برای سالمندان و بیماران عضلانی نیز تبدیل کرده است.

برخی از تخت های بادی هستند که در عین زیبایی ، کیفیت و ویژگی های منحصربه فرد قیمت زیادی ندارند و هر خریداری می تواند با صرف هزینه بسیار پایین راحتی بسیاری را برای خود فراهم کند. تخت خواب بادی دو نفره جیلونگ یک از چند محصولی است که این ویژگی را دارند که شرکت اینتکس تهران آن را عرضه می کند. این تخت بادی از تولیدات شرکت بزرگ جیلونگ می باشد که تجارب بسیاری در تولید انواع محصولات بادی دارد. تولید تخت بادی نیز یکی از فعالیت های برند می باشد و اینتکس تهران نیز نمایندگی فروش محصولات این برند را برعهده دارد. 

طراحی 

از آن جایی که این روزها هر خریداری برای خرید هر محصولی بیشترین توجه را به زیبایی و طراحی آن دارد این موضوع به مهم ترین اصل در تولید یک محصول بدل شده است و کارشناسان بسیاری در هر شرکت به این موضوع توجه بسیاری دارند. تخت خواب بادی دو نفره جیلونگ یکی از محصولات زیبای موجود در میان تخت های بادی بازار می باشد. شرکت جیلونگ توجه زیادی به طراحی این تخت بادی داشته و همین امر باعث توجه زیاد مشتریان به این تخت شده است. در طراحی این محصول توجه بسیاری به راحتی در استفاده نیز شده است چراکه یک پمپ باد از نوع سرخود در این تخت بادی تعبیه شده است و باعث می شود که مصرف کننده بتواند به راحتی در کمتر از 3 دقیقه این محصول را باد کند و آماده استفاده نماید.

مشخصات فیزیکی

این تخت بادی برای استفاده دو نفر طراحی شده است و طبیعی است که ابعاد نسبتا بزرگی در مقایسه با تخت های بادی یک نفره داشته باشد. ابعاد این تخت برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد. مقاومت این محصول نیز بسیار بالا بوده و تحمل وزن دونفر را به راحتی دارد. وزن این محصول نیز بسیار ماسب بوده و فقط 7 کیلوگرم می باشد که باعث جابجایی آسان این محصول می شود. جنس بخش های مختلف این تخت بادی نیز بسیار قابل توجه است. بخش های مختلف این تخت از پی وی سی ساخته شده باعث مقاومت و زیبایی بالایی در این تخت شده است.

جمع بندی 

وزن بسیار پایین این محصول که در بخش قبل به آن اشاره شد یک وِیژگی منحصر به فرد است و باعث مزیت های بسیاری می باشد. جابجایی آسان یکی از این مزیت ها است که باعث می شود مصرف کننده بتواند از این تخت در مسافرت نیز استفاده نماید و راحتی را به همراه خود داشته یاشد. دارا بودن ساک حمل برای جابجایی آسان تر ، دارا بودن گارانتی ، ضد تعریق بودن و ... از سایر ویژگی های تخت خواب بادی دو نفره جیلونگ می باشد.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
طراحی دو رنگ با قابلیت طبی
دارای سطح موج دار
رویه مواج و ضد تعریق
طبی با روکش کامفورت
دارای پمپ باد برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
jilong

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...