تخت خواب بادی دو نفره خارجی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره خارجی محصولی مقاوم و زیبا و سبک با امکان اتصال پمپ باد به برق شهر قابل خرید از نمایندگی اینتکس در سراسر کشور

تخت خواب بادی دو نفره خارجی یک محصول جدید و باکیفیت از کمپانی بزرگ اینتکس بوده که با جنس رویه ای از پی وی سی با روکش جیر طراحی و برای مصارف خانگی به بازار عرضه شده است. در بخش بالایی محصول یک عدد پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده که در صورت اتصال به برق شهر برای راه اندازی و جمع اوری محصول می توانید از ان استفاده کنید. به دلیل راه اندازی در زمانی کمتر از 4 دقیقه و وزن کم بدنه محصول امکان جا به جایی اسانی برای کالا وجود داشته که با استفاده از یک ساک قابل حمل راحتتر نیز می شود. رویه محصول کاملا مواج بوده و با توجه به جنس جیر ساختاری ضدتعریق داشته و برای استراحت های طولانی توصیه می شود. جنس کف تخت بادی از نوع پی وی سی دو لایه بوده که دلیل این انتخاب برای حفظ کیفیت و طول عمر ان خواهد شد. زیرا کف محصول همواره در تماس با سطح زمین بوده و توان تحمل وزن بالایی باید داشته باشد. ساختار استاندارد محصول موجب شده تا در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست محصول به راحتی ترمیم شود. فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند. 

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که تمامی تخت خواب های بادی موجود در فروشگاه اینتکس ، محصولات بادی خارجی هستند و هر برندی که به عنوان برند ایرانی در زمینه ساخت تخت بادی ایرانی را دارد ، کیفیت مطلوب را نداشته و در حال حاضر بهترین برند های موجود در دنیا ، برند هایی نظیر اینتکس و بست وی هستند . و اما این تخت خواب بادی دو نفره که به عنوان یک تخت بادی خارجی محسوب می شود ، از نظر کیفیتی کاملا تضمین شده است و شما می توانید این کالا را با ضمانت خود فروشگاه اینتکس خریداری کرده و از آن استفاده کنید . حتی برای ساخت این تخت بادی از رنگ های فانتزی و زیبا استفاده شده است . 

اگر در میان تمامی تخت خواب های بادی بگردید ، کمتر تخت بادی را مشاهده خواهید کرد که رویه آن رنگ آبی داشته باشد ، رنگ آبی در تخت خواب های بادی می تواند سبب آرامش بیشتر شما در هنگام خواب شود . به طور کلی این رنگ یک رنگ فوق العاده است و برای همین ساخت تخت خواب بادی با رنگ آبی نفتی ساخته شده است و دیواره های کناری آن سفید رنگ است . سطح این تخت بادی به صورت مشبک است که یک طراحی فوق العاده برای مواج کردن سطح تخت می باشد ، زیرا این طراحی مواج می تواند تا حد زیادی باعث شود که تخت یک تخت طبی شود .

تخت خواب بادی دو نفره خارجی

تخت خواب بادی دو نفره خارجی یکی از نمونه های استاندارد و بادوام از تختخواب های دو نفره بادی بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول با بدنه ای با کیفیت و ساختاری طبی و ضدتعریق توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. رنگبندی شاد و متفاوت این کالای استثنایی از جمله علل علاقمندی مصرف کنندگان به شمار می رود. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی تمام ابعاد این محصول یک منبع کامل برای راهنمایی در زمان خرید ارائه دهیم. پس برای اشنایی با این تخت بادی و تجربه ای متفاوت از یک خرید اسان توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار ظاهری هر محصولی از جمله نکات اولیه و اساسی در جلب نظر مصرف کنندگان به شمار می رود. زیرا افراد در زمان خرید به دنبال تهیه محصولی منحصر به فرد بوده و اغلب از کلیشه های موجود در بازار دوری می کنند. بر همین اساس این محصول از ارگونومی ساخت مستطیل شکل تشکیل شده که لبه های ان از انحنا برخوردار می باشد. بدنه این محصول برخلاف نمونه های مشابه در بازار دارای رنگ بندی شادی از دو نوع ابی و سفید بوده که تاثیر مثبتی در روحیه شما داشته و ارامش را به مصرف کنندگان هدیه می کند. رویه محصول دارای طرح های جذابی بوده و محصول را مواج کرده است. به دلیل سهولت گردش هوا بین شخص مصرف کننده و بدنه محصول در وافع این کالا کاملا ضد تعریق بوده و می توان برای استراحت های طولانی به راحتی از ان بهره برداری نمود. این محصول در صورت تکرار نصب و جمع اوری دچار افت کیفیت نشده و کاملا پرتابل می باشد. در داخل بسته بندی محصول یک عدد ساک پارچه قرار داده شده تا شما برای حمل کالا دچار دغدغه نشوید. بر روی دیواره محصول در بخش ابتدایی یک عدد پمپ باد برقی قدرتمند نصب شده تا شما بتوانید به راحتی این کالا را راه اندازی و یا جمع اوری نمایید.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه کالایی با طول عمر بالا این محصول  از بدنه با جنس پی وی سی با رویه جیر انتخاب شده که از بادوام ترین و مقاوم ترین انواع ان می باشد. این جنس رویه دارای تحمل وزن بسیار بالا و از نرمی بالایی برخوردار است. به علاوه به دلیل ضد تعریق بوده اسایش شما را حفظ خواهد کرد. جنس کف محصول پی وی دو لایه بوده که نشان از طول عمر بالای این کالای خاص به شمار می رود. زیرا این بخش به صورت پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این محصول را می توانید با اسودگی خاطر در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

وزن بدنه این محصول تنها 8.5 کیلوگرم بوده به همین دلیل امکان حمل اسانی داشته و برای استفاده در زمان سفر مناسب می باشد. توجه داشته باشید این میزان وزن بدنه تاثیری بر کیفیت کالا نداشته و این محصول قادر است وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این محصول مستطیل شکل دارای یک ابعاد استاندارد به شرح طول 203 و عرض 152 می باشد. ارتفاع 46 سانتی متری محصول بر ارمش شما در زمان استفاده از محصول می افزاید. به همین دلیلتمام رده های سنی می توانند از این محصول با اسودگی خاطر استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

با توجه به ساختار طراحی شده برای این محصول و وجود یک پمپ باد برقی سرخود این محصول به سادگی قابل استفاده خواهد شد. بعد از دریافت محصول ان را از بسته بند یخارج کرده  در فضای مسطحی قرار دهید. در داخل بسته بندی محصول یک سیم قرار داشته که ابتدای ان را به پمپ باد برقی سرخود محصول و انتهای ان را به برق شهر متصل نمایید. با زدن کلید پمپ این محصول در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی می شود. برای جمع اوری و تخلیه باد محصول نیز می توانید از همین پمپ باد استفاده نمایید. این پمپ باد برقی دارای 1 سال گارانتی بوده و از طول عمر بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای مراقبت از محصولی وزنی بیش از وزن قابل تحمل ان به بدنه وارد نسازید. از فرو کردن اجسام نوک تیز در بدنه محصول جدا خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره خارجی محصولی با طول عمر بالا و بدنه ای استاندارد بوده و ساختاری پرتابل و طبی دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا 110 ولت
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
دارای ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
دارای رویه ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...