تخت خواب بادی دو نفره خانگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره خانگی در نمایندگی اصلی اینتکس و فروشگاه حضوری محصولات بادی و تخت بادی دو نفره در سایت intex تهران با قیمت ارزان

تخت خواب بادی دو نفره خانگی محصولی ساده و در عین حال با کیفیت استکه طراحی ان باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. این محصول به گونه ای ساخته شده تا هر فردی به سادگی بتواند ان را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کرده و از ان استفاده کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا دارای پمپ باد هم می باشد که همین پمپ باد نیاز شما را از بابت راه اندازی این محصول راحت کرده است. در خصوص رنگ این کالا هم باید عنوان کرد که این محصول یکدست سفید ساخته شده است که باید مراقبت های لازم صورت گیرد تا این کالا کثیف نشود. هم چنین لبه های این محصول هم مقداری بلند تر از سطح اصلی این تخت بادی می باشد که باعث شده تا شما در وسط این محصول به راحتی استراحت کنید. هم چنین بدنه اصلی این کالا هم به صورت شیاردار طراحی شده است که بسیار نرم و لطیف می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

اما از مهمترین پارامترهایی که باید در هنگام خرید تخت بادی مورد توجه قرار بگیرد، جنس بدنه آن است که تاثیر بسزایی در طول عمر و همچنین کیفیت ساخت محصول ایفا می کند. این تختخواب بادی از متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل در ساختار بدنه خود استفاده می کند که متریالی مشترک در میان محصولات بادی به شمار می آید و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. پی وی سی جیر یا همان مخمل به کار گرفته شده در بخش رویه این تخت بادی باعث شده تا سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد داشته باشد و علاوه بر آن با خیالی راحت بتوانید با توجه به ضد حساسیت بودن آن برای پوست های مختلف استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. این در حالی است که در قسمت های کناری و کف تخت می توان پی وی سی طرح چرم دو لایه را مشاهده کرد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و همین ترکیب متریال باعث شده تا با قابلیت تحمل وزن فوق العاده ای رو به رو باشید.

به گفته برند سازنده این محصول می توانید از آن تا وزن 273 کیلو گرم استفاده کنید و بهترین عملکرد را از آن شاهد باشید که از این رو بهترین انتخاب برای افراد سنگین وزن نیز است. همچنین با توجه به فضای بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد و همچنین طول 203 سانتی متری که دارد قابل استفاده برای افراد قد بلند نیز می باشد. در قسمت پایینی بدنه این تخت خواب بادی یک پمپ باد با قابلیت اتصال به برق شهری تعبیه شده است که راه اندازی تخت را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای امکان پذیر می کند. به همراه این محصول یک عدد ساک حمل دسته دار و یک برچسب تعمیرات برای شما ارسال می شود که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را به صورت کامل برطرف می کند.

تخت خواب بادی دو نفره خانگی

تخت خواب بادی دو نفره خانگی یک نمونه دیگر از انواع تخت بادی سایز بزرگ تولید شده در شرکت بست وی بوده که با در نظر گرفتن قیمت مناسب و کیفیت بالایی که داشته می توانید نیاز شما را به صورت کامل برطرف سازد. این تخت بادی در زمانی کوتاه راه اندازی شده و تحمل وزن بالا با بالاترین میزان کیفیت وزن بدنه را دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم به تحلیل و معرفی این تخت بادی به در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید یک تخت بادی استاندارد و راحت را دارید توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

تخت خواب بادی دو نفره خانگی | فروشگاه اینتکس


طراحی بدنه طبی و زیبا تخت بادی

از نظر مصرف کنندگان محترم پارامتر طراحی ظاهری به دلیل جذابیتی که در نگاه اول ایجاد کرده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از سوی دیگر در زمینه تخت بادی این طراحی بدنه بوده که میزان راحتی شما را در  زمان خواب با ایجاد یک محیط نرم و طبی فراهم می کند. به همین دلیل بوده که بیان می کنیم تخت خواب بادی دو نفره خانگی یک محصول کاملا طبی به شمار می رود. این محصول یک تخت بادی مستطیل شکل بوده که بر روی بدنه اصلی آن می توانید خطوط مواج بدنه را مشاهده کنید. این نوع طراحی بدنه به دلیل ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب جلوگیری کرده و از سوی دیگر این رویه طبی موجب شده تا ستون فقرات شما در حالت نرمال باقی بماند. در بخش بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده که با استفاده از برق شهر قابل استفاده خواهد بود. شما می توانید این پمپ باد برقی را بعد از باز کردن محصول به برق شهر وصل کرده تا کالای شما در کمتر از سه دقیقه راه اندازی شود. برای تخلیه باد داخل محصول نیز می توانید از همین پمپ باد برقی استفاده کرده و یا از دریچه بزرگ تخلیه ایجاد شده بر روی بدنه استفاده کنید. لازم به ذکر بوده این تخت بادی دارای یک دریچه باد مجزا برای راه اندازی دستی و در زمان قطع برق نیز می باشد.


کیفیت و طول عمر بالای تخت بادی

ارتباط مستقیم طول عمر تخت خواب بادی با جنس بدنه ان موجب تا این پارامتر از اهمیت بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل بوده در طراحی و تولید تخت خواب بادی دو نفره خانگی برای بخش بدنه اصلی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی استفاده شده که در قسمت رویه دارای یک روکش از نوع مخمل و در بخش کناری دارای یک روکش طرح چرم است. بخش کف تخت بادی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که این بخش از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این جنس بدنه طول عمر بالایی داشته و در اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب نخواهد شد. شما می توانید از این محصول در زمان سفر و یا حتی به صورت دائم در داخل منزل خود استفاده کنید.


ابعاد و تحمل وزن تخت بادی

همانطور که بیان شد تخت خواب بادی دو نفره خانگی یک تخت بادی مستطیل شکل بوده که طول آن را برابر با 203 سانتی متر و عرض آن معادل با 152 سانتی متر در نظر گرفته شده است. ارتفاع بدنه این تخت خواب بادی 46 سانتی متر بوده تا در زمان برخاستن از روی بدنه محصول کمترین فشار به ستون فقرات شما وارد نشود. تخت خواب بادی دو نفره خانگی یک محصول پرتابل بوده که وزن بدنه آن تنها 7 کیلوگرم بوده که با استفاده از ساک حمل محصول شما می توانید این تخت بادی را به سادگی حمل و یا حتی در زمان سفر نیز به همراه داشته باشید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه این تخت بادی نداشته و محصول قادر است بدون افت کیفیت و هرگونه آسیب وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.


خرید تخت بادی

اگر شما قصد خرید تخت خواب بادی دو نفره خانگی و یا سایر نمونه های تخت بادی دو نفره و یک نفره را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصل بودن کالا و مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
رویه مواج و کامفورت
طبی و ضد تعریق
دارای دریچه مجزا به منظور تنظیم باد دستی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Air Mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...