تخت خواب بادی دو نفره دوقلو بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 41 سانتی متر
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره دوقلو بست وی در نمایشگاه محصولات بادی bestway و نمایندگی مرکزی فروشگاه اینتکس ایران با ضمانت معتبر و گارانتی

تخت خواب بادی دو نفره دو قلو بست وی یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تخت های بادی مخصوص بزرگسالان برای استفاده در اتاق های خواب و اتاق های نشیمن بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش مخمل برای نشیمنگاه و روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین می باشد. این کالا ارگونومی و طبقه ای شامل دو تشک بادی دو نفره به هم متصل شده داشته که به زیبایی این کالا افزوده است. همچنین رویه آن به صورت مواج موازی طراحی شده که به همراه مخمل بودن سطح نشیمنگاه در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان موثر خواهد بود. این تخت بادی برای خواب و استراحت های طولانی بسیار مناسب بوده و در مجموع از وزن مناسبی نیز برخوردار می باشد. علاوه بر این یک پمپ باد برقی دو کاره با قابلیت پمپاژ و مکش باد نیز بر روی این کالا تعبیه شده تا در مدت زمان کمی آن را راه اندازی نمایید. 

پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه این تخت خواب بادی قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و برای راه اندازی این تخت به صورت تمام اتوماتیک نیاز به سه الی چهار دقیقه زمان خواهید داشت. باد کردن این تخت توسط پمپ باد فوق به راحتی صورت می گیرد و کافیست تا دکمه موجود بر روی پمپ را بفشارید تا تخت آماده استفاده شود. همچنین همانطور که عنوان کردیم این پمپ به صورت دوکاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه باد نیز کارایی دارد و جمع آوری تخت توسط آن کاملا خودکار صورت می گیرد. متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این تختخواب بادی کاملا انعطاف پذیر بوده و به همین خاطر پس از جمع آوری این محصول فضای بسیار کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا بتوانید آن را درون کمد دیواری قرار دهید تا به همانند تخت های چوبی فضای دائمی از خانه شما را اشغال نکند.

همچنین به همراه داشتن این تخت در مسافرت ها نیز کار سختی نیست و می توانید با توجه به ابعاد کوچکی که دارد آن را به همراه خود داشته باشید. درون بسته بندی این محصول یک ساک حمل دسته دار برای جا به جایی هر چه راحت تر محصول و یک برچسب تعمیرات وجود دارد که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را برطرف می کند. قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 295 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن دو نفر بزرگسال به خوبی استانداردسازی شده است. همچنین وزن این تخت خواب بادی بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت. این تخت بادی فاقد بالشت بادی سرخود می باشد و به هنگام استفاده از آن باید بالشت را به صورت مجزا فراهم کنید.

تخت خواب بادی دو نفره دوقلو بست وی از دیگر تولیدات جدید موجود در بازار می باشد که بسیار با کیفیت بوده و طراحی فوق العاده دارد. این تخت بادی دو نفره از تولیدات شرکت بزرگ بست وی می باشد که تجارب بسیاری در این زمینه دارد. تولیدات و سابقه این برند نشان داده که به طراحی و متفاوت بودن محصولات توجه بسیاری میکند که این امر در تولید انواع تخت بادی به وضوح مشخص می باشد. تخت خواب بادی دو نفره دوقلو بست وی از زیبا ترین تولیدات بست وی می باشد که شکل ظاهری خاصی هم دارد. و بریا همین به نام دوقلو هم معروف است. شرکت اینتکس تهران برای مشتریان سخت پسند و آنهایی که به زیبایی اهمیت می دهند این محصول را پیشنهاد می کند.

طراحی

مهم ترین موضوع در تولید تخت خواب بادی دو نفره دوقلو بست وی طراحی و شکل ظاهری محصول می باشدکه نظر هر خریداری را به خود جلب کرده است چرا که این تخت زیبایی خاصی دارد. علاوه بر زیبایی این تخت در نوع خانگی طراحی شده است و برای زیباتر کردن خانه بخصوص اتاق خواب بسیار مفید است. دارا بودن یک پمپ باد آن هم از نوع برقی سرخود در بدنه این تخت از مهم ترین موضوعاتی است که در طراحی رعایت شده است.

مشخصات فیزیکی

جنس بخش های مختلف که در تولید این محصول استفاده شده است بسیار مقاوم و در عین حال زیبا می باشد. جنس رویه تخت از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف تخت بادی دوقلو از پی وی سی دولایه با مقاومت بسیار مناسب می باشد. ابعاد این تخت نیز به دلیل استفاده دونفر بسیار مناسب می باشد. طول تخت بادی 203 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع آن 41 سانتی متر می باشد که برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد و با توجه به همین ابعاد این تخت بادی تحمل وزنی برابر 295 کیلوگرم را نیز دارد.

جمع بندی

زیبایی و رنگبندی مناسب تنها ویژگی این تخت بادی نیست و ویژگی های بسیار دیگری نیز این تخت دارد که توجه خریداران را به خود جلب می کند. دارا بودن قابلیت ضد تعریق ، دارا بودن وزن بسیار مناسب ، طراحی موازی ، دارا بودن قابلیت طبی و مناسب بودن برای بیماران از سایر ویژگی های تخت خواب بادی دو نفره دوقلو بست وی می باشد.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
قابلیت ضد تعریق
دارای پمپ باد برقس سرخود
اقلام همراه
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...