تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ تاج دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 163 سانتی متر
  • ارتفاع: 49 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ تاج دار در نمایشگاه محصولات بادی و فروشگاه تخت خواب بادی intex با قیمت ارزان با ضمانت در نمایشگاه اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره دو زنگ یکی از بهترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و کناره ها و همچنین از روکش طرح چرم در قسمت زیرین ساخته شده است.  این محصول در قسمت بالای خود تاج تخت دارد که میتوانید به راحتی به آن تکیه دهید و یا می تواند به عنوان بالش بادی سرخود استفاده شود.این تخت بادی خواب در  از نشیمنگاهی مواج و مخمل طراحی شده که علاوه بر ایجاد سطحی طبی و ضد تعریق می تواند محلی بسیار آرام برای خواب و نشستن بر روی آن ایجاد نماید. قسمتی از بدنه که با باد کردن خود استخر این قسمت نیز به شکل خودکار شکل خواهد گرفت. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به پمپ باد برقی سرخود با قابلیت پمپاژ و مکش باد و همچنین ساختار طبقه ای اشاره کرد . 

برخلاف قسمت رویه این تخت بادی در قسمت هایی همچون کف و کنار تخت که در تماس دائم با بدن افراد نیست از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده تا قابلیت تحمل وزن بیشتری داشته باشد. شما می توانید با توجه به کیفیت ساخت بالای این تخت بادی از آن تا وزن 275 کیلو گرم استفاده کنید که مناسب برای استفاده دو نفره است و در این مسیر بهترین عملکرد را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. استفاده از متریالی به نام پی وی سی در ساختار بدنه این محصول باعث شده تا انعطاف پذیری فوق العاده ای داشته باشد و از این رو به هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال کند تا بتوانید آن را به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید.

همچنین این تختخواب بادی بهترین گزینه برای افرادی است که در خانه های نسبتا کوچک زندگی می کنند و پس از خواب می توانند تخت را جمع آوری کرده تا فضای اتاق به صورت دائمی اشغال نشود و آن را درون کمد دیواری قرار دهند. وزن این محصول بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد که نسبت به ابعادی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و می توانید آن را به سادگی جا به جا کنید. وجود یک پمپ باد برقی تمام اتوماتیک بر روی بدنه این تخت باعث شده تا به راحتی بتوانید با زدن یک دکمه آن را راه اندازی و آماده استفاده نمایید. همچنین یک ساک حمل دسته دار به همراه یک برچسب تعمیرات نیز درون بسته بندی این محصول قرار گرفته است تا نیاز به خرید لوازم جانبی را برطرف کند. این تخت بادی قابلیت استفاده برای دو نفر بزرگسال را به راحتی دارد و با توجه به طول بلندی که دارد می توانید از آن برای افراد قد بلند نیز استفاده کنید.

شرکت اینتکس سازنده این محصول است که در این شرکت به دقت در طراحی و کیفیت بالای محصولات خود معروف استیکی از محصولات با کیفیت این شرکت تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ تاج دار میباشد که یک تخت خواب کامل میباشد. این تخت خواب در زمان عرضه به بازاز  فروش فوق العاده ای داشته و در ادامه این مطلب قصد داریم تا دلایل این محبوبیت را برای شما شرح دهیم . با ما همراه باشید. 

ابعاد و وزن

این تخت خواب بادی در حالت بسته بندی بسیار سبک و کم حجم بوده و این ویژگی هنگام حمل و نقل به کمک شما خواهد آمد.ابعاد این تخت بسیار مناسب بوده و دو نفر به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. طول این تخت بادی دو نفره 210 سانتی متر ، عرض تخت بادی 163 سانتی متر و ارتفاع آن 49 سانتی متر می باشد که ارتفاع استانداری برای یک تخت بادی می باشد. در ساخت بخش های مختلف این تخت از پی وی سی با کیفیت بالا استفاده شده است و مقاومت بسیار خوبی دارد. جنس روبه تخت از PVC با رویه مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی مخملی و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد که علاوه بر مقاومت زیبایی خاصی یز به این محصول بخشیده اند.

طراحی

اولین ویژگی ای که در این تخت خواب به چشم میاید دو رنگ بودن لایه های آن است که باعث شده این محصول  از زیبایی بسیار قابل توجه برخوردار شود و بسیار مشتری پسند باشد. این تخت بادی در نوع خانگی طراحی شده و بسیار برای دکور اتاق خواب مناسب می باشد. طراحی این تخت از هر لحاظی نسبت به محصولات دیگر بهتر و مناسب تر می باشد. از جمله ابعاد که برای استفاده دو نفر از این تخت بسیار مناسب و قابل توجه است. در طراحی جنس و مواد استفاده شده برای جنس تخت نیز بسیار توجه شده است. لازم به ذکر است که طراحی این تخت طوری است که دارای یک بالش بادی سرخود می باشد که استفاده از این تخت را آسان و لذت بخش تر کرده است.

جمع بندی

در استفاده تخت های بادی دارا بودن پمپ باد یک موضوع مهم است که خریداران به آن توجه بسیاری دارند. حالا در صورتی که این پمپ بصورت سرخود و در نوع برقی روی تخت باشد بسیار مناسب می باشد و حالب توجه است.این  تخت خواب بادی دو نفره نیز داری یک پمپ باد سرخود از نوع برقی می باشد. دارا بودن ساک حمل یک امر مهم در خرید یک محصول بادی می باشد چرا که می توان با ساک حمل به راحتی محصول مورد نظر را جابجا کنیم.در صورت استفاده صحیح از این محصول میتوانید تا سالها از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.همچنین در صورت بروز مشکل میتوانید از بسته ی تعمیراتی همراه استفاده کنید و مشکل را برطرف کنید . این محصول زیبا را شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران تهران تهیه نمایید .

نوع
خانگی
طول
210 سانتی متر
عرض
163 سانتی متر
ارتفاع
49 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...